Válassza a Dokumentumbeküldést, ha folyamatban lévő kárügyéhez szeretne utólag hiánypótlást benyújtani, számlát, fotót beküldeni - esetleg pár soros üzenetet küldeni a csatolt mellékletekhez. Ha nem szeretne dokumentumot csatolni, csupán a már folyamatban lévő kárüggyel kapcsolatosan szeretne érdeklődni, kérjük, válassza az Érdeklődés opciót.

AZONOSÍTÓ ADATOK MEGADÁSA

Kérjük, válasszon attól függően, milyen kárazonosítóval rendelkezik. Lehetőség szerint a kárszámot adja meg, melyet többek között megtalál a kárbejelentést visszaigazoló levelünkben. Ha ezzel nem rendelkezik, válasszon a többi lehetőség közül!
A kötvényszámot megtalálja a szerződéssel kapcsolatos levelezésekben, emailekben. 

Az azonosítókat megtalálja a szerződéssel és a kárbejelentéssel kapcsolatos értesítőinkben és a kárbejelentést visszaigazoló leveleinkben. Ha nem rendelkezik ezekkel az adatokkal, kérjük, egyeztetéshez hívja telefonos ügyfélszolgálatunkat a +36 1 452 3333-as telefonszámon! Köszönjük együttműködését!

Kérjük, az adatot ebben a formátumban adja meg: GP11111111! A kárszámot megtalálja a bejelentett kárral kapcsolatos leveleinkben, emailjeinkben.
Kérjük, adja meg a rendszámot úgy, ahogy a forgalmi engedélyben szerepel, kötőjel nélkül! 

Az internetes kárbejelentési azonosítóját megtalálja a kárbejelentést visszaigazoló emailünkben (legalább 6, max. 12 karakter).

Az oldal védelmét a Google reCAPTCHA szolgáltatással biztosítjuk. A Google szolgáltatásához kapcsolódó dokumentumokat itt találja: Adatvédelem, Általános Szerződési Feltételek