hűség-bónusz akció

Köszönjük az elmúlt évtizedek partnerségét! Akciónkban olyan kármegelőzési szolgáltatások elvégzéséhez kívánunk segítséget nyújtani lakóközösségek számára, amelyek a lakók és a lakóépület biztonságát növelik. 

husegbonusz-tarsashaz-lakasbiztositas

akciónk társasházak és lakásszövetkezetek számára


2020. július 1-től induló Hűség-bónusz akciónk azoknak a lakóközösségeknek szól, melyek többlakásos épületbiztosítással rendelkeznek és a biztosítás 1998.12.31. vagy ennél korábban került megkötésre. Ezeknek a lakóközösségeknek egy Hűség-bónuszt küldünk az éves szerződési díj 15%-ának megfelelő értékben, melyet bizonyos kármegelőzési, és egészség-megőrzési munkálatok során használhatnak fel.

A Hűség-bónusz értéke a többlakásos biztosítás éves díjának 15%-a, amelyet az alábbi kármegelőzési és egészség-megőrzési célt szolgáló szolgáltatások egyikére lehet igénybe venni: 
  • az érintésvédelmi-, villámvédelmi felülvizsgálat és az erősáramú berendezések tűzvédelmi felülvizsgálata
  • a lakóépület ejtővezetékeiben (esővíz és szennyvíz ejtővezetékek)   kamerás állapotfelmérése 
  • Többlakásos épületek szellőzőrendszerének fertőtlenítése
  • Többlakásos épületek lépcsőháza(i)nak fertőtlenítése


A Hűség-bónuszt:

  • a többlakásos épületbiztosítási szerződés szerinti lakóépületen illetve közös tulajdonú területeken és helyiségekben elvégzett munka költségeire lehet felhasználni;
  • 2021.03.31. időpontig lehet beváltani, feltéve, hogy a biztosítási szerződés a Hűség-bónusz igénybevételének időpontjában is folyamatos díjfizetéssel rendezett;
  • a négy szolgáltatás közül az egyikre, egy alkalommal vehető igénybe.

Az akcióban a Hűség-bónusz beváltásával lehet részt venni, amelyet postán küldünk meg a Hűség-bónusz jogosultjainak, azaz a lakóközösség képviseletét ellátó közös képviselőnek vagy a lakásszövetkezet elnökének a szerződésben megadott levelezési címére.
Az akcióban azok a Generali Premier Sztár és Házőrző többlakásos épületbiztosítási szerződői vehetnek részt, amelyek 1998.12.31. vagy ennél korábban kerültek megkötésre. 

RÉSZLETES INFORMÁCIÓK AZ IGÉNYBE VEHETŐ SZOLGÁLTATÁSOKRÓL


A többlakásos épületek szellőzőrendszerének tisztításán és fertőtlenítésén az alábbi munkálatokat értjük:

  • szellőzőrendszer felső végpontjának megnyitása
  • szellőzőrendszer tisztítása száraz kefés felső elszívással Panel Air technológiával
  • a felső végponton keresztül a fertőtlenítőszer szellőztető rendszerbe juttatása
  • kezelési pontok eredeti állapotának visszaállítása

A szolgáltatás célja a szellőző berendezések hatékonyságának növelése, minél kevesebb koszszemcse, nyákra tapadt vírus kerüljön a lakások légterébe.

Társaságunk szerződött partnere, a Klinix Kft. országosan vállalja kockázatviselési helyen lévő szellőzőrendszer teljes körű fertőtlenítését.
 
Klinix Kft. hétköznap 8.00 – 16.00 között hívható telefonszáma: 06 70 417 3238
Email címe: info@klinix.hu 
Web: klinix.hu
 
A szolgáltatás a Generali szerződött partnerén kívül más cégektől is igénybe vehető.
 
A többlakásos lakóépületek érintésvédelmi, villámvédelmi, valamint erősáramú berendezéseinek felülvizsgálata a jogszabályok szerint 6 évente kötelező. A Hűség-bónusz felhasználható a fenti 3 felülvizsgálat költségeire.
A Biztosító a felülvizsgálatokat a Hűség-bónusz összegéig finanszírozza. 

Társaságunk szerződött partnere a TŰZKORONA Kft. országosan vállalja a kockázatviselési hely teljes körű érintésvédelmi, villámvédelmi felülvizsgálat, valamint erősáramú berendezések tűzvédelmi felülvizsgálatát a Hűség-bónusz terhére. További költségeket nem számol fel.

TŰZKORONA Kft. hétköznap 8.00 – 16.00 között hívható telefonszáma: +36 30 317 6568
Email címe: tuzkorona@gmail.com
Web: www.tuzkorona.hu

A szolgáltatás a Generali szerződött partnerén kívül más cégektől is igénybe vehető.

A Hűség-bónusz felhasználható az épületben található esővíz- és szennyvízvezetékek kamerás állapotfelmérésére, célja a csövek átjárhatóságának és a csöveken található repedéseknek, töréseknek, anyagkimaradásoknak a feltárása. 

Társaságunk szerződött partnere, a Paner Kft. országosan vállalja a kockázatviselési hely teljes körű állapotfelmérését. 
A Paner Kft. által alkalmazott Repipe Lining System technológiájával a csövek bontás nélkül teljes körűen javíthatóak. Amennyiben a Repipe Lining System technológiájával (az állapotfelmérésen túl) javítja is a lakóközösség a hibákat, a szolgáltató a Hűség-bónusz értékének megfelelő összegű engedményt ad a szolgáltatásának díjából.

Paner Kft. hétköznap 8.00 – 16.00 között hívható telefonszáma: +36 70 433 0579
Email címe: info@paner.hu
Web: www.paner.hu

A szolgáltatás a Generali szerződött partnerén kívül más cégektől is igénybe vehető.

A lépcsőházak teljes fertőtlenítése, melynek célja a lépcsőházban elkapható vírusfertőzés csökkentése. A fertőtlenítésre használt tisztítószereknek a biztonsági adatlapjaik alapján meg kell felelniük a 1907/2006/EU rendelet (REACH) követelményeknek 2015/830. EU rendelet módosítással.

Társaságunk szerződött partnere, a Klinix Kft. vállalja országosan kockázatviselési helyen lévő lépcsőházak teljes körű fertőtlenítését a Hűség-bónusz terhére. További költségeket nem számol fel.

Klinix Kft. hétköznap 8.00 – 16.00 között hívható telefonszáma: 06 70 417 3238
Email címe: info@klinix.hu 
Web: klinix.hu

A szolgáltatás a Generali szerződött partnerén kívül más cégektől is igénybe vehető.


A Hűség-bónusz igénybevételének módja


A beváltás módja:
  1. A Hűség-bónuszra írja rá a társasház vagy lakásszövetkezet számlaszámát,
  2.  a szolgáltatás ellenértékéről kiállított számla eredeti vagy másolati példányát,
  3. a Hűség-bónusz eredeti példányát és
  4. a kezelő (közös képviselő, lakásszövetkezeti elnök) által aláírt teljesítésigazolás másolatát
  5. a Hűség-bónusz jogosultjaként küldje meg  az alábbi címre:

    Generali Biztosító Zrt.
    Pécs Pf. 888 7602
A Hűség-bónusz igénybevételét követően a számlán feltüntetett ellenérteket – de legfeljebb a Hűség-bónusz értekét – a Hűség-bónuszon megadott bankszámlaszámra társaságunk átutalással megfizeti. 

  • A Hűség-bónuszra elszámolni kívánt szolgáltatásról a biztosított lakóépület (lakóközösség) címére szólóan kell a számlát kiállítatni a munkát elvégző kivitelezővel. 
  • A számlán a „szolgáltatás megnevezése” rovatban fel kell tüntetni a fent említett szolgáltatások valamelyikének megfelelő, a kivitelező által elvégzett tevékenységet. 
  • A számlázott szolgáltatás teljesítési időpontjának a Hűség-bónusz érvényességi időtartamára kell esnie.

SZERETNÉ, HA SZERZŐDÖTT PARTNEREINK MEGKERESNÉK A TÁRSASHÁZAT, lakásszövetkezetet?


Ha szívesen fogadja, hogy az együttműködő partnereink - TŰZKORONA Kft., Paner Kft., Klinix Kft. – megkeressék Önt emailben vagy telefonon a fenti szolgáltatásokkal kapcsolatban, kérjük, jelezzen vissza az alábbi email címre: tarsashaz.hu@generali.com

Kérjük, az emailben az alábbiak szerint jelezzen vissza: 

Tárgy: Hűség-bónusz (kötvényszám)
Email szövege: Lakóközösség részt kíván venni a Hűség-bónusz akcióban. Közös képviselőként szívesen veszem a partnercégek megkeresését, e célból telefonszámom és email címem átadható részükre. Kérjük, a tárgyban tüntesse fel a kötvényszámot!