Üdvözöljük a Generali Biztosítónál!

Ha Ön 2019. július 1. napját megelőzően az ERGO Biztosítók ügyfele volt, kérjük, olvassa el figyelmesen összeállításunkat, melyben a változással kapcsolatos legfontosabb tudnivalókat és a további hasznos információkat gyűjtöttük össze.

Tájékoztatjuk, hogy az ERGO Versicherung Aktiengesellschaft Magyarországi Fióktelepe valamint az ERGO Életbiztosító Zrt.
 2019. július 1. napjától, az Osztrák Pénzügyi Felügyelet (Finanzmarktaufsicht Österreich) GZ FMA-vu165.302/0001-VPR/2019
számú valamint a Magyar Nemzeti Bank H-EN-II-75/2019 számú határozata alapján 
 a Generali Biztosító Zrt-re ruházta át biztosítási szerződéseit.

A Generali Biztosító Zrt. tehát a fenti nappal az ERGO Versicherung Aktiengesellschaft Magyarországi Fióktelepe valamint a 
ERGO Életbiztosító Zrt.  helyett biztosítóként vált a biztosítási szerződésének alanyává, illetve a biztosítási szerződésével kapcsolatos adatok tekintetében adatkezelővé. A személyes adatai kezelésére vonatkozó információkat a www.generali.hu honlapról elérhető adatkezelési tájékoztatóban találja meg.

A szerződések átruházása a biztosítási szerződésére vonatkozó feltételeket egyebekben nem érinti, azok változatlan tartalommal hatályban maradnak.



FONTOS KÉRDÉSEK


Az állományátvétel dátuma az élet és a nem életbiztosítási állomány esetén is 2019. július 1.  Ez többek közt azt is jelenti, hogy ettől a naptól a Generali Biztosító Zrt-t kell keresni kárbejelentéssel, szolgáltatási ügyekkel, szerződésmódosítással, és a szerződéssel kapcsolatos minden információt a Generali Biztosító Zrt. szolgáltat.  Az átvétel tényéről a Generali Biztosító Zrt. postai tájékoztatást küld. 

HOGYAN ÉRTESÍT ERRŐL A GENERALI?

Az átvételről a Generali Biztosító Zrt. postai levélben tájékoztatja a biztosítási szerződések szerződőit.
A biztosítási szerződések átvétele kapcsán „csak” a biztosító személye változik, a biztosítási szerződés feltételei minden egyéb tekintetben változatlan formában hatályban maradnak. 

2020.04.01-jét követően az ERGO Lakás- és balesetbiztosítással rendelkező ügyfelek kötvényszáma megváltozott – erről postai úton értesítettük ügyfeleinket. Ha nem kapta meg értesítőnket, kérjük, hívja telefonos ügyfélszolgálatunkat.
A biztosítási szerződések átvétele kapcsán „csak” a biztosító személye változik, a biztosítási szerződés feltételei minden egyéb tekintetben változatlan formában hatályban maradnak. Ügyfeleinknek semmilyen dokumentumot nem kell aláírniuk, nincs teendőjük.

2020.04.01-jét követően az ERGO Lakás- és balesetbiztosítással rendelkező ügyfelek kötvényszáma megváltozott – erről postai úton értesítettük ügyfeleinket. Ha nem kapta meg értesítőnket, kérjük, hívja telefonos ügyfélszolgálatunkat.

Csak akkor van teendő, ha a díjakat átutalással rendezte az ERGO Biztosítók felé. Ebben az esetben kérjük, a HOGYAN FIZESSEK A TOVÁBBIAKBAN? részben található információk alapján módosítsa az utalás címzettjét, illetve a közleményben a kötvényszámot.

Az érintett csoportos beszedési megbízások átállítása automatikusan megtörtént.

Kérdés esetén forduljon bizalommal ügyfélszolgálatunkhoz az alábbi elérhetőségeken:

Személyesen: Ügyfélszolgálati irodáink elérhetőségeit itt találja. A gyorsabb kiszolgálás érdekében kérjük, használja az online időpontfoglalási lehetőséget.

Emailben: generali.hu@generali.com

Telefonos ügyfélszolgálat:  +36 1 452 3333-as telefonszámon (munkanapokon 8:00 és 16:00 óra között) a 6-os menüpont kiválasztásával

Fax: +36 1 451 3857

Postán: Generali Biztosító Zrt., 7602 Pécs, Pf.: 888

A gyorsabb ügyintézés érdekében kérjük, hogy megkeresésében hivatkozzon korábbi biztosítója nevére, kötvényszámára, és ne felejtse el megadni pontos adatait (név, cím, telefonszám), valamint lehetőség szerint kérjük, használja nyomtatványainkat.  

A lakásbiztosításhoz kapcsolódó Assistance Iparos segélyszolgáltatás telefonszáma: +36 1 465 3667 (0-24 óráig)

Kérdés esetén forduljon bizalommal ügyfélszolgálatunkhoz az alábbi elérhetőségeken:

Személyesen: Ügyfélszolgálati irodáink elérhetőségeit itt találja. A gyorsabb kiszolgálás érdekében kérjük, használja az online időpontfoglalási lehetőséget. 

Emailben: generali.hu@generali.com

Telefonos ügyfélszolgálat:  +36 1 452 3333-as telefonszámon (munkanapokon 8:00 és 20:00 között) a 6-os menüpont kiválasztásával

Fax: +36 1 451 3857

Postán: Generali Biztosító Zrt., 7602 Pécs, Pf.: 888

A gyorsabb ügyintézés érdekében kérjük, hogy megkeresésében hivatkozzon korábbi biztosítója nevére, kötvényszámára, és ne felejtse el megadni pontos adatait (név, cím, telefonszám), valamint lehetőség szerint kérjük, használja nyomtatványainkat.  

A lakásbiztosításhoz kapcsolódó Assistance Iparos segélyszolgáltatás telefonszáma: +36 1 465 3667 (0-24 óráig)

A biztosítási díjak fizetése a továbbiakban is választott fizetési módjának megfelelően történik.

Csekken és csoportos beszedési megbízással


Ha eddig csekken fizetett, továbbra is fizethet csekken. Biztosítónk új csekkeket fog kiküldeni az ERGO Biztosítók által korábban megküldött csekkek helyett - kérjük, amint kézhez kapta az új csekket, a továbbiakban azokat használja befizetésre. Ha elvesztette a régi csekkeket, hívja telefonos ügyfélszolgálatunkat, és új csekkeket küldünk.

Ha eddig csoportos beszedési felhatalmazással fizetett, továbbra is működni fog a csoportos beszedési megbízás.
Ha csekken fizetett, továbbra is csekket küldünk. Felhívjuk figyelmét, hogy ügyfélszolgálatainkon kizárólag bankkártyás díjfizetésre van mód.

Új csoportos beszedési megbízás elindításához kérjük, hívja ügyfélszolgálatunkat a
 +36 1 452 3333-as telefonszámon (munkanapokon 8:00 és 16:00 óra között). Kérjük, ha bankon keresztül kezdeményezné az új csoportos beszedési megbízást, akkor is hívja fel telefonos ügyfélszolgálatunkat, hogy az új fizetési módot szerződésére is átvezethessük.

Átutalással - FIGYELEM! 2020. 04. 01-TŐL VÁLTOZÁSOK A LAKÁS- ÉS BALESETBIZTOSÍTÁSOK ESETÉBEN


Életbiztosítások rendszeres és eseti díja

FORINT 

Címzett neve: Generali Biztosító Zrt.  
Számlaszám: 10918001-00000001-10642093 
Ha külföldről utal, a következő adatokra lehet még szüksége: IBAN számlaszám - HU10 1091 8001 0000 0001 1064 2093 és SWIFT kód – BACXHUHB
Közlemény: kötvényszám

EURO 

Címzett neve: Generali Biztosító Zrt.  
Számlaszám: 10918001-00000001-10642213 Közlemény: kötvényszám
Ha külföldről utal, a következő adatokra lehet még szüksége: IBAN számlaszám - HU68 1091 8001 0000 0001 1064 2213 és SWIFT kód – BACXHUHB 
Közlemény: kötvényszám


Balesetbiztosítások 

Címzett neve: Generali Biztosító Zrt.  Számlaszám: 12001008-00100594-00100008  (2020.04.01-től megváltozott) 
Közlemény: kötvényszám (kérjük, a 2020.04.01. napjától érvényes új kötvényszámot adja meg)
Ha külföldről utal, a következő adatokra lehet még szüksége: IBAN számlaszám - HU1912001008-00100594-00100008  és SWIFT kód – UBRTHUHB. 

2020.04.01-jét követően az ERGO Lakás- és balesetbiztosítással rendelkező ügyfelek kötvényszáma és a bankszámlaszám, melyre az utalást várjuk, megváltozik – erről postai úton értesítettük ügyfeleinket. Ha nem kapta meg értesítőnket, kérjük, hívja telefonos ügyfélszolgálatunkat. Kérjük, az átutalás közleményében módosítsa a kötvényszámot. 

Lakásbiztosítások 

Címzett neve: Generali Biztosító Zrt. Számlaszám: 12001008-00100594-00100008 (2020.04.01-től megváltozott)
Közlemény: kötvényszám (kérjük, a 2020.04.01. napjától érvényes új kötvényszámot adja meg)
Ha külföldről utal, a következő adatokra lehet még szüksége: IBAN számlaszám - HU1912001008-00100594-00100008  és SWIFT kód – UBRTHUHB. 
 
2020.04.01-jét követően az ERGO Lakás- és balesetbiztosítással rendelkező ügyfelek kötvényszáma és a bankszámlaszám, melyre az utalást várjuk, megváltozik – erről postai úton értesítettük ügyfeleinket. Ha nem kapta meg értesítőnket, kérjük, hívja telefonos ügyfélszolgálatunkat. Kérjük, az átutalás közleményében módosítsa a kötvényszámot. 


Hol, hogyan fizethetek személyesen?


Ügyfélszolgálati irodáinkban kizárólag bankkártyás fizetésre van lehetőség.  Ügyfélszolgálati irodáink elérhetőségeit itt találja. A gyorsabb kiszolgálás érdekében kérjük, használja az időpontfoglalási lehetőséget. Készpénzes fizetésre sehol sincs lehetőség.

Online díjfizetésre  a korábbi ERGO életbiztosítási  szerződésekre nincs lehetőség. Baleset- és lakásbiztosítások esetében az online díjfizetés itt érhető 

Élet- és balesetbiztosítások


Online: https://www.generali.hu/Karbejelento/EletKarbejelento

Személyesen: Ügyfélszolgálataink elérhetőségeit itt találja. A gyorsabb kiszolgálás érdekében kérjük, használja az online időpontfoglalási lehetőséget.

Emailben: generali.hu@generali.com

Telefonos ügyfélszolgálatunkon:   +36 1 452 3333-as telefonszámon a 6-os menüpontban (munkanapokon 8:00 és 16:00 óra között)

Faxon: +36 1 451 3857

Postán: Generali Biztosító Zrt., 7602 Pécs, Pf.: 888

Szolgáltatási igénybejelentő nyomtatványaink letöltéséhez kattintson ide.

Lakásbiztosítások


Online: https://www.generali.hu/Karbejelento/VagyonKarbejelento

Személyesen: ügyfélszolgálatainkon.
Ügyfélszolgálataink elérhetőségeit itt találja. A gyorsabb kiszolgálás érdekében kérjük, használja az online időpontfoglalási lehetőséget.

Emailben: generali.hu@generali.com

Telefonos ügyfélszolgálatunkon:   a +36 1 452 3333-as telefonszámon a 6-os menüpontban (munkanapokon 8:00 és 16:00 óra között)


Faxon: +36 1 451 3857

Postán: Generali Biztosító Zrt., 7602 Pécs, Pf.: 888

Lakásbiztosítási kárbejelentő nyomtatványunk letöltéséhez kattintson ide.

A gyorsabb ügyintézés érdekében kérjük, hogy megkeresésében hivatkozzon korábbi biztosítója nevére, kötvényszámára, és ne felejtse el megadni pontos adatait (név, cím, telefonszám), valamint lehetőség szerint kérjük, használja nyomtatványainkat.  

A lakásbiztosításhoz kapcsolódó Assistance Iparos segélyszolgáltatás telefonszáma: +36 1 465 3667 (0-24 óráig)

Ugyanúgy, ahogy korábban az ERGO Biztosítóknál, csak a nyomtatványokat a Generali Biztosító felé kell megküldeni. 


Személyesen: Ügyfélszolgálataink elérhetőségeit itt találja. A gyorsabb kiszolgálás érdekében kérjük, használja az időpontfoglalási lehetőséget.

Postán: Generali Biztosító Zrt., 7602 Pécs, Pf.: 888

Faxon: +36 1 451 3857
Személyesen: Ügyfélszolgálati irodáink elérhetőségeit itt találja. A gyorsabb kiszolgálás érdekében kérjük, használja az időpontfoglalási lehetőséget.

Emailben: generali.hu@generali.com 

Telefonos ügyfélszolgálat:  +36 1 452 3333-as (munkanapokon 8:00 és 16:00 óra között)

Faxon: +36 1 451 3857

Postán: Generali Biztosító Zrt., 7602 Pécs, Pf.: 888

A gyorsabb ügyintézés érdekében kérjük, hogy megkeresésében hivatkozzon korábbi biztosítója nevére, kötvényszámára, és ne felejtse el megadni pontos adatait (név, cím, telefonszám).


A lakásbiztosításhoz kapcsolódó Assistance Iparos segélyszolgáltatás telefonszáma: +36 1 465 3667 (0-24 óráig)
Nyomtatványainkat letöltheti weboldalunkról ezen a hivatkozáson.

A biztosítási tevékenységről szóló 2014. évi LXXXVIII törvény 118.§ (8) bekezdése alapján az állományátvételről szóló írásos, postai úton kiküldött értesítés kézhezvételétől számított harminc napon belül lehetősége van a szerződőnek a szerződését a biztosítónkhoz intézett írásbeli nyilatkozatával - harmincnapos felmondási idővel – felmondani.  Erre vonatkozó írásos nyilatkozatát eljuttathatja hozzánk elérhetőségeink bármelyikére. 


Online szerződéskezelő rendszerünk és a weboldalunkon található online díjfizetési felület ató a korábbi ERGO életbiztosítási szerződések esetében nem használható.

Baleset- és lakásbiztosítások esetében postai úton juttattuk el ügyfeleink részére a belépéshez szükséges azonosítót, illetve az online fiók aktiválásáoz szükséges új kötvényszámot. 

Ha nem kapta meg értesítőinket, kérjük, hívja telefonos ügyfélszolgálatunkat. 

Ha Ön rendelkezik Generali biztosítással is, online szolgáltatásainkat továbbra is tudja használni azzal a szerződésével kapcsolatban, de a korábbi ERGO életbiztosítási szerződése nem jelenik meg szerződései közt a szerződéskezelő rendszerben, és azokra online befizetést sem fog tudni indítani.