Gyakori kérdések

Mire használható a Szerződéseim szolgáltatás?

A Szerződéseim a Generali Biztosító Zrt. online szerződéskezelő rendszere.

A Szerződéseim rendszer által nyújtott szolgáltatásokkal kapcsolatban kérjük tekintse meg rövid kisfilmünket:

Szolgáltatásunk segít Önnek, hogy utánajárás nélkül megtudhassa, milyen adatokat tart nyilván szerződéséről a biztosító: mikor kell fizetni a következő díjrészletet, van-e tartozása, esetleg túlfizetése, milyen bónusz-fokozatban van gépjármű-felelősségbiztosítása, mi befektetéseinek aktuális értéke. Betekinthet minden fontos információba, mely szerződésével, a biztosított személlyel, gépjárművel, lakással kapcsolatos, megtalálhatja biztosítási tanácsadójának elérhetőségét.

Online szerződéskezelő rendszerünk segítségével szerződési adatainak egy részét módosíthatja is, illetve rendszerünkön keresztül tehet eleget adatváltozás-bejelentési kötelezettségének, megadhatja névadataival kapcsolatos változásokat  (pl. házasságkötés után), új lakcímét, levelezési címét, adószámát, egyéb elérhetőségi adatait.. Módosíthatja többek között szerződése díjfizetésének módját és ütemét, megadhatja új bankszámlaszámát, szerződését új kiegészítő biztosításokkal teheti teljesebbé, valamint emelt szintű jogosultság esetén pénzügyi tranzakciókat kezdeményezhet.

Ki használhatja a Szerződéseim szolgáltatást?

Szolgáltatásunkat a Generali Biztosító Zrt. ügyfelei használhatják, akik a biztosítónál legalább 1 db érvényben lévő szerződéssel rendelkeznek és regisztrációjukat aktiválták a szolgáltatásra.
Szolgáltatásunk használatához Mozilla Firefox vagy Microsoft Internet Explorer internet böngésző legalább 5.5-ös verziójára van szükség.

Hogyan regisztrálhatok a szolgáltatásra?

Szerződéseim szolgáltatásra minden ügyfelünket automatikusan regisztráljuk, akik Társaságunknál élő szerződéssel rendelkeznek. A regisztráció egyénileg nem kezdeményezhető. Amennyiben Önnek nem áll rendelkezésére Kommunikációs azonosítója kérjük, hívja fel a Generali Telefonos Ügyfélszolgálatát a +36 1 452 3333-as telefonszámon, minden munkanap 08:00-20:00 között, vagy keresse személyes ügyfélszolgálatunkat.

Mit jelent az alap és emelt szintű regisztráció?

Alap szint: tájékoztatás a szerződések meghatározott adatairól, biztosítási szerződésekkel kapcsolatos egyes adatmódosítások kezdeményezése, dokumentumok (bizonylatok, igazolások stb.) igénylése

Emelt szint: az alap szint jogosultságán felül online pénzügyi tranzakciók elvégzése.

A már meglévő ügyfelek részére az alap szintet automatikusan hozzárendeljük a biztosítási szerződés(ek)hez.

Hogyan tudok emelt szintű regisztrációt igényelni?

Amennyiben a Generali Online Szerződéseim Rendszer emelt regisztrációs szintjének szolgáltatásait is igénybe kívánja venni, kérjük, hogy töltsön ki egy Szolgáltatási Szerződést, azt személyesen jutassa el ügyfélszolgálatunkra vagy a tanácsadójához.

Milyen emelt szintű tranzakciók érhetőek el a Szerződéseim Rendszerben?

Ügyfeleink számára az alábbi, pénzmozgással járó tranzakciók kizárólag emelt szintű jogosultsággal vehetők igénybe:

  • Átváltás
  • Átirányítás 
  • Eseti díj felosztás 
  • Trendfigyelő szolgáltatás igénylése, módosítása 
  • Részleges visszavásárlás

Hogyan lehet aktiválni a Szerződéseim rendszerben?

A regisztráció aktiválásához szükség van az Ön kommunikációs azonosítójára, egy érvényes biztosítási szerződésének kötvényszámára, valamint egy egyszer használatos tranzakciós kódra, amit az aktiválás alkalmával az Ön által megadott telefonszámra küldünk ki.
Aktiváljon!

Mi az a tranzakciós kód?

Az első belépés alkalmával az Ön által megadott telefonszámra egy egyszer használatos tranzakciós kódot küldünk, amit az aktiválás során meg kell adnia, illetve emelt szintű tranzakciók esetében is csak a tranzakciós kód megadásával tudja a tranzakciót jóváhagyni.

Milyen szerződések találhatók meg a Szerződéseim rendszerben?

Az online szerződéskezelő rendszerben minden ügyfelünk a saját, érvényben lévő szerződéseit tudja megnézni. A rendszer használója csak azokat a szerződéseket láthatja, melyeknek ő a szerződője. A megszűnt szerződéseket a szerződés-megtekintő rendszer nem tartalmazza.

Milyen káradatok és szolgáltatás-kifizetések tekinthetők meg?

A biztosító által már lezárt, kifizetett kártérítésű károk főbb adatai az esetben szerepelnek rendszerünkben, ha a káresemény bekövetkezése óta még nem telt el 1 év. A biztosító által még le nem zárt, teljesen nem rendezett kárügyek esetén a káresemény bekövetkezésének dátuma és a biztosító rendszerében alkalmazott kárszám tekinthető meg.

Milyen adatok változtathatóak meg a rendszerben?

A Szerződéseim rendszerben interneten keresztül kérheti egyes szerződési adatainak módosítását. Ilyen módosítható adat például a szerződés díjfizetési módja és üteme, átutalásos fizetésnél a bankszámlaszám és a pénzintézet neve. Ügyfeleink átrendszámozásnál bejelenthetik gépjárművük új rendszámát, biztosításukat kiegészítő biztosításokkal egészíthetik ki, módosíthatják befektetéshez kötött életbiztosításuk éves díját. Amennyiben a szerződőnek módosul a neve, lakcíme, levelezési címe, e-mail címe, telefonszáma vagy adószáma, ezek változását gyorsan és kényelmesen jelezheti biztosítónk felé online rendszerünkön keresztül.

Mennyire frissek a rendszerben található adatok?

A Szerződéseim szolgáltatás a biztosító informatikai rendszerében adott pillanatban megtalálható, real-time adatokat tartalmaz.

Mikor használható a szerződés-megtekintő rendszer?

A Szerződéseim szolgáltatás 0-24 óráig érhető el. Minden hónap első hétvégéjén, illetve kéthetente szerdán 20 és 22 óra között, illetve karbantartás ideje alatt sem érhető el a szolgáltatás.

Mennyire biztonságos az adatokhoz való hozzáférés?

A szerződés-megtekintő rendszer a jelenlegi legmagasabb biztonsági standardok és eljárások felhasználásával készült és működik.

Részletesebben az alkalmazott adatbiztonsági megoldásokról »

 


Superbrands 2005