Mi, a Generali

Biztos pont ügyfeleink életében 1831 óta


Hol kezdődik a biztonság? A tervezésnél. Apró lépésekkel készülünk a holnapra, a közeli vagy távolabbi jövőnk fontos állomásaira. És közben tudatosan felkészülünk a váratlan helyzetekre is: megelőzéssel és egy stabil háttér felépítésével. Mi, a Generali közössége büszkék vagyunk rá, hogy hazánkban több mint 900 000 ügyfelünket segítjük élethosszig tartó partnerként, hogy életük és álmaik megóvásával biztonságosabb jövőt építhessenek.
Az „oroszlános biztosító” története 1831-ben, Triesztben kezdődött. Újító lendületét megőrizve a Generali mára egy 50 országban működő vállalatcsoporttá vált. Biztosítónk egyike a vezető nyugat-európai szolgáltatóknak, valamint egyre fontosabb szereplője a közép-kelet-európai és ázsiai piacoknak.

A magyar Generali Csoport közvetlen tulajdonosa a Generali CEE Holding, mely prágai régiós központján keresztül végzi tevékenységét. A Holding az egyik legnagyobb biztosító a kelet-közép-európai régióban. Csehországban, Magyarországon, Szlovákiában és Szerbiában a Generali meghatározó szolgáltató, Szlovéniában, Bulgáriában, Montenegróban, Romániában, Lengyelországban és Horvátországban pedig a TOP 10 biztosítók közé tartozik. 2018. január 1-jétől a Holding Ausztria és Oroszország tevékenységét is felügyeli.  

A gazdasági környezet, a technológiai fejlődés, valamint a fogyasztói magatartás változása a biztosítási szektor szereplőit is új megoldások felé indítják.  A fókusz a „termékekről” az „ügyfelekre”, a „védelem” koncepciójáról pedig a „megelőzés és szolgáltatás” koncepciójára vált. Az ügyfeleknek kiemelten fontos, hogy integrált életbiztosítási, vagyonkezelési, nem-életbiztosítási és egészségbiztosítási termékcsomagot kapjanak, hiszen életminőségük fenntartásához, megóvásához mindenre kiterjedő megoldásokra van szükségük.


ÚJ FEJEZET A GENERALI TÖRTÉNETÉBEN

A sikeres pénzügyi (2012-2015) és működési (2016-2018) megújítást követően új fejezetet nyitunk a Generali történetében. Hároméves, Generali 2021 stratégiánk célja, hogy a lakossági, kis- és középvállalkozások valamint szakmai biztosítások piacán innovatív, személyre szabott megoldásokat, élethosszig tartó partnerséget kínáljunk ügyfeleinknek. 


STRATÉGIÁNK HÁROM FŐ PILLÉRE

Profitábilis növekedés


Megerősítjük piaci helyzetünket Európában.

A jelentős növekedési potenciálú ázsiai és latin-amerikai piacokon nyereséget érünk el.

Nemzetközi vagyonkezelési platformot alakítunk ki.


Tőkemenedzsment és pénzügyi optimalizáció


Még fegyelmezettebb tőke- és pénzgazdálkodással növeljük a tőketermelést.

Növelni kívánjuk a tőkeallokációt.

Tovább csökkentjük az adósság- és költségszintet.


Innováció és digitális transzformáció


Élethosszig tartó partnerként szeretnénk ügyfeleink mellett állni.

Digitális transzformációval támogatjuk értékesítési tevékenységünket.

Digitalizáljuk és megújítjuk működési modellünket.



HÁROM KULCSTÉNYEZŐ, AMIRE ÉPÍTÜNK 



Felhatalmazott munkatársak

Ügyfélközpontú, innovatív vállalati kultúrát építünk. Fejlesztjük vezetőinket, tehetségeinket, munkatársainkat pedig új digitális készségekkel ruházzuk fel. 

Erős márka

Élethosszig tartó partnerként megkülönböztető és következetes márkaélményt építünk.

Fenntarthatóság

Generali 2021 stratégiánk összhangban áll fenntarthatósági elkötelezettségünkkel. Célunk, hogy a társadalmilag hasznos és zöld lakossági termékeink arányát 7-9%-kal növeljük, valamint 2021 végéig 4,5 milliárd eurót fordítsunk zöld és fenntarthatósági beruházásokra. 

Gyorsan változó világunkban ügyfeleink igényei, a biztosítással kapcsolatos elvárásai sem állandók. Legfőbb célunk segíteni az embereket abban, hogy életük és álmaik megóvásával biztonságosabb jövőt építhessenek. Ebből ered elhivatottságunk. Hisszük, hogy tevékenységünkkel hatással vagyunk nemcsak ügyfeleink életére, de a minket körülvevő közösségekre is.


ÉRTÉKEINK

 

Értékeink alapjaiban határozzák meg működésünket.


Teljesítjük vállalásainkat


Nem csak ígéreteket teszünk, teljesítjük vállalásainkat. Hosszú távú, kölcsönös bizalmon alapuló kapcsolatokat ápolunk ügyfeleinkkel és partnereinkkel.


Megbecsüljük egymást


Nem csupán munkaadók vagyunk, hanem megbecsüljük egymást. Támogatjuk a sokszínűséget. Befogadó munkahelyi környezettel ösztönözzük a folyamatos fejlődést. Munkatársaink fejlesztése hosszú távú sikerességünk záloga.


Teszünk a közösségekért


Nem csak beszélünk, de teszünk is a közösségekért. Büszkék vagyunk arra, hogy erős, fenntartható partnerségben működünk együtt a különböző üzleti csoportokkal és civil szervezetekkel.


Nyitottak vagyunk


Nem zárkózunk el, nyitottak vagyunk a világra. Kíváncsi és lelkes emberek vagyunk, akik nyitottan és innovatívan szemlélik a világot. Elfogadjuk a kihívásokat. Szeretjük dolgainkat több oldalról is megvizsgálni, hogy piacaink legjobb megoldását dolgozzuk ki. 


VISELKEDÉSÜNK


Munkatársaink, tanácsadó partnereink mindannyian hozzájárulnak ahhoz, hogy valóban hosszú távú kapcsolatot tudjunk kialakítani ügyfeleinkkel. Vállalati kultúránk átalakításának új fókuszpontjai a TULAJDONOSI SZEMLÉLET, az EGYSZERŰSÍTÉS, az EMBERI TÉNYEZŐ és az INNOVÁCIÓ mind lefordíthatóak olyan mindennapi tevékenységekre, melyek segítik a sokszínű, ügyfélközpontú, nyitott vállalati kultúra elterjedését, s melyek javítják az ügyfélélményt.


TULAJDONOSI SZEMLÉLET: proaktívan és szenvedéllyel dolgozunk a kiváló teljesítményért


EGYSZERŰSÍTÉS: egyszerű megoldásokra törekszünk, gyorsan alkalmazkodunk és okos döntéseket hozunk


EMBERI TÉNYEZŐ: együttműködünk, együttérzünk, egy csapatban játszunk


INNOVÁCIÓ: kiaknázzuk a különbözőségeinket, hogy innovatívak lehessünk


ENERGETIKAI SZAKREFERENS ÉVES JELENTÉS 2018

Letöltés

1 MB

Fizetőképességről és pénzügyi helyzetről szóló jelentés 2018

Letöltés

2 MB

Generali éves jelentés 2017

Letöltés

2 MB

Fizetőképességről és pénzügyi helyzetről szóló jelentés 2017

Letöltés

2 MB

Energetikai szakreferens éves jelentés 2017

Letöltés

1 MB

Fizetőképességről és pénzügyi helyzetről szóló jelentés 2016

Letöltés

2 MB

Éves jelentés 2014

Letöltés

2 MB

A Generali Biztosító Zrt. működésével kapcsolatos legfontosabb adatok



Név: 

Generali Biztosító Zrt.

Székhely: 
1066 Budapest, Teréz krt. 42-44.

Elérhetőség: 
Központi telefonszám: +36 1 301 7100 
Központi fax szám +36 1 452 3505
Generali telefonos ügyfélszolgálat: +36 1 452 3333
Postai cím: 7602 Pécs, Pf.: 888
www.generali.hu

Alapítás éve: 
1989. május 5.

Könyvvizsgáló:
Ernst & Young Kft.

Bankszámlaszám:
Raiffeisen Bank 12001008-00100594-00100008

Tulajdonosi struktúra: 
Kizárólagos tulajdonos a Generali CEE Holding B.V.

Adószám: 10308024-4-44

Nyilvántartja: a Fővárosi Törvényszék Cégbírósága

Cégjegyzék szám:
01-10-041305

Felügyeleti tevékenységi engedélyszám: 
09/1990

Cégvezetés



Jegyzett tőke:
4 500 000 000 HUF

A társaság főbb tevékenysége:
Nem-életbiztosítás
Életbiztosítás
Viszontbiztosítás


Leányvállalatok



A biztosító felügyeleti szerve: Magyar Nemzeti Bank („Felügyelet”) 
A Biztosító a Felügyelet 09/1990 számú tevékenységi engedélye alapján végzi a tevékenységét.

A Felügyelet elérhetőségei
Székhelye: 1054 Budapest, Szabadság tér 9. 
Levélcím: Magyar Nemzeti Bank, 1850 Budapest 
Központi telefon: +36 1 428 2600
Központi fax: +36 1 429 8000
E-mail: info@mnb.hu
Webcím: http://mnb.hu/felugyelet

Tárhelyszolgáltató adatai
Generali Shared Services Societá Consortile A Responsabilitá Limitata
Székhely: IT 34132 Trieste, Piazza Duca Degli Abruzzi 2.
Magyarországi fióktelep: GSS- Generali Shared Services S.C.A.R.L. Magyarországi Fióktelepe 
1132 Budapest, Váci út 36-38.
E-mail: generali.hu@generali.com


JAVADALMAZÁSI IRÁNYELVEK - MAGYAR GENERALI CSOPORT

Letöltés

706 kB

Minőségpolitika



A Generali Biztosító Zrt. minőségirányítási rendszere, a pénzügyi szolgáltató szférában elsőként, már 1996-ban kiérdemelte az SQS svájci tanúsító cég igazoló oklevelét. Irányítási rendszerünket azóta folyamatosan, évente auditáltatjuk. 2017-ben megkaptuk az SGS tanúsító szervezet ISO 9001:2015 nemzetközi szabvány szerinti tanúsítványát.

 
A tanúsítvány igazolja, hogy
  • társaság menedzsment rendszere megfelel a nemzetközi norma előírásainak
  • az előírásoknak megfelelően a folyamatok középpontjában ügyfeleink igényei és elvárásai állnak
  • a vállalat stratégiájának szerves része a minőségpolitika és annak következetes megvalósítása

Biztosítónk minőségpolitikája

  • Generali magas szintű biztosítási és pénzügyi szolgáltatásokkal áll ügyfelei rendelkezésére
  • szolgáltatásaival hozzájárul ügyfelei életminőségének fejlesztéséhez, vagyonának és egészségének megőrzéséhez, jövőjének építéséhez
  • ügyfeleivel hosszú távú kapcsolatok kialakítására törekszik
Hogyan valósítjuk meg a minőségpolitikát?

  • a minőségszemléletet a vállalati kultúra részévé tettük
  • minőségi célokat tűzünk ki és rendszeresen mérjük és értékeljük őket
  • rendszeresen megkérdezzük külső és belső ügyfeleink véleményét és a kapott válaszokat hasznosítjuk termékeink és működésünk fejlesztésénél
  • sikeres rendszereket működtetünk az esetleges hibák megelőzésére illetve gyors javítására, valamint a munkatársaink kreatív ötleteinek hasznosítására
  • tevékenységünk, folyamataink mellett az emberi erőforrásainkat is állandóan fejlesztjük.

TANÚSÍTVÁNY

Letöltés

4 MB

Generali Global Corporate & Commercial