generali kárrendezés


partnerként számíthat ránk!


LEGFONTOSABB INFORMÁCIÓK


Ha Önt bármilyen kár éri (gépjármű, élet-egészség-baleset, lakás-vagyon, utazás) jelezze minél előbb, hogy kárrendezését a lehető leghamarabb intézni tudjuk.
  

Válassza ki az Ön számára megfelelő bejelentési módot:


online kárbejelentés


Kattintson a TOVÁBB gombra és máris indítjuk kárrendezését! Az online bejelentést a nap 24 órájában megteheti.

telefonos bejelentés


Hívja a +36 1 452 3333 számon ügyfélszolgálatunkat munkanapokon reggel 8 órától este 8 óráig! 

generali ügyfélpont mobilalkalmazás



Lehetősége van telefonos vagy online bejelentésre és kárügyei intézésére.
 

hívja generali biztosítási közvetítőjét



Ha nem emlékszik, ki az Ön személyes tanácsadója, hívja ügyfélszolgálatunkat! 

mi történik utána?


 Először is megnyugodhat, mert innentől kezdve szakembereink végig kézben tartják a kárbejelentés folyamatát, hogy mielőbb rendezhessük jogos kárigényét, a biztosítási feltételek szerint.


Nálunk a kárügyintézés, sőt a kifizetés is a kárbejelentésétől számított 1-2 napon belül, vagy akár azonnal is megtörténhet a kisebb vagyonkárok esetében.



Nézze meg összefoglaló videónkat!

mi az a real-time kifizetés?

A technológia ugrásszerű fejlődésével a mindennapi ügyintézés menete is felgyorsult. Biztosítónknál a kárrendezés folyamatai is lépést tartanak Önnel: a Generali real-time, vagyis valós idejű kifizetésével kárszakértő kollégánk bizonyos károk esetében már a helyszínen, az Önnel folytatott megbeszélés során dönthet a kifizetési folyamat elindításáról, és Ön akár már a helyszínen értesítést is kaphat az összeg bankszámlájára történő megérkezéséről.

ÚJDONSÁG: VIDEÓS KÁRFELVÉTEL

Gépjárműben vagy lakásban bekövetkező kisebb káreseteknél (pl. beázás vagy karosszéria-sérülés) kollégáink felajánlhatják Önnek a mobiltelefonon keresztüli szemle lehetőségét. Így, ha a feltételek adottak és Ön is szeretné, élő videóhívásban szemlézzük a kárát.

A felajánlott biztosítási összeg elfogadása után azonnal indíthatjuk a fizetést, tehát akár perceken belül a számláján lehet a kárösszeg.

szerviz egyszerűen? Igen!

Egy autós baleset, még ha nincs is komolyabb baj igen sok kellemetlenséget tud okozni. A Generali Casco ügyfeleként vegye igénybe ingyenes Kárwebes szolgáltatásunkat, és segítünk Önnek megfelelő javítóműhelyt találni - kedvező javítási ajánlattal. Szerződött javítóink nem csak a kárrendezés lebonyolításában segítik, hanem egyedi extra szolgáltatásokat is kínálnak. Ehhez nem kell mást tennie, mint a kárfelvételi szemlére kiérkező kárszakértőnknek jelezni, hogy szeretne élni ezzel a  lehetőséggel.


nincs iparosa? mi azt is küldünk!

Egyes lakásbiztosítási kártípusok esetén, mint például egy kisebb csőtörés vagy üvegtörés, esetleg dugulás, kollégánk ajánlására igénybe veheti iparos szolgáltatásunkat. A szolgáltatás keretében szakembert küldünk Önhöz, aki helyreállítja a károkat. Így nem kell iparost keresnie és még a számlával sem kell bajlódnia, hiszen a kifizetést is mi intézzük közvetlenül a szakiparossal

generali ügyfélpont alkalmazás

Próbálja ki Generali Ügyfélpont alkalmazásunkat, amellyel értékeit és egészségét védheti időjárási vészhelyzetek esetén küldött értesítéseinknek köszönhetően. Generali ügyfélként Casco szemlefotóit is elkészítheti és beküldheti, sőt ha van életbiztosítása, pénzügyeit is jobban figyelemmel kísérheti. Tartsa egy helyen, mindig magánál legfontosabb biztosítói telefonszámait, szerződését, aktuális kárügyeit egyetlen mobilalkalmazásban!

igaz történetek kollégáinktól


MIRE (IS) JÓ A CASCO?

Ügyfelünk autója kikötés közben a kompról a Dunába csúszott, mert az eső miatt síkos volt a fedélzet; az autón hiába volt behúzva a kézifék, a komp hirtelen irányváltásától a vízben kötött ki. Az autó közvetlenül a part mellett egy méter mélyen vízbe süllyedt, az utastér és az összes elektromos berendezés jelentősen károsodott. A jármű a várható magas javítási költség miatt gazdasági totálkárosnak lett minősítve, és a roncsérték levonása után a biztosítási összeget kifizettük.

vízkárosult otthonok


A víz a lakást is éppúgy tönkre tudja tenni, mint az autót. Ez történt egy társasházban is. Az első emeleti és a földszinti lakók egymástól függetlenül egy teljes hétig nem voltak otthon. Mire hazaértek, a felső lakásban állt a víz. Az alsó lakónak szinte mindene tönkrement, a WC deszka is kettérepedt, annyira elázott. Kiderült, hogy a fenti lakás mosdója alatt eltört egy 1 000 Ft értékű flexibilis cső, és egy héten keresztül áztatta a két lakást. Miután mind a két lakás nálunk volt biztosítva, és a díjfizetésük is rendben volt, a kár kifizetésre került. 

VÉLETLEN TŰZ


A víznél már csak a tűz lehet pusztítóbb. Az emeletes ház földszinti kazánházában a biztosítéktáblánál tűz keletkezett, ami a kábelcsatornán át felterjedt a fa szerkezetű emeletre, így az emelet teljesen leégett, és a földszint is használhatatlanná vált. Az épület lakhatatlan lett, az összes ingóság megsemmisült vagy használhatatlanná vált, a tulajdonosoknak albérletben kellett lakni a felújítás végéig. A teljes kárösszeget kifizettük, mert a biztosítási igényeinek megfelelő lakásbiztosítással rendelkezett az ügyfél. 


generali ügyfélpont mobilalkamazás - INTÉZZE KÁRÜGYEIT OKOSTELEFONJÁRÓL!


Tölte le megújult Generali Ügyfélpont alkalmazásunkkal, mellyel már nemcsak értékeit és egészségét védheti időjárási vészhelyzetek esetén, de többek közt online bejelentheti kárát és  kárbejelentése kapcsán kollégánk visszahívását is kérheti! Tudja meg, mi mindenre használhatja Ügyfélpont alkalmazásunkat!