generali kárrendezés
partnerként számíthat ránk!
LEGFONTOSABB INFORMÁCIÓK
Válassza ki az Ön számára megfelelő bejelentési módot:
online kárbejelentés
telefonos bejelentés
generali ügyfélpont mobilalkalmazás
Lehetősége van telefonos vagy online bejelentésre és kárügyei intézésére.
hívja generali biztosítási közvetítőjét
Ha nem emlékszik, ki az Ön személyes tanácsadója,
hívja ügyfélszolgálatunkat!
mi történik utána?
Először is megnyugodhat, mert innentől kezdve szakembereink végig kézben tartják a kárbejelentés folyamatát, hogy mielőbb rendezhessük jogos kárigényét, a biztosítási feltételek szerint.
Nálunk a kárügyintézés, sőt a kifizetés is a kárbejelentésétől számított 1-2 napon belül, vagy akár azonnal is megtörténhet a kisebb vagyonkárok esetében.
Nézze meg összefoglaló videónkat!
mi az a real-time kifizetés?
A technológia ugrásszerű fejlődésével a mindennapi ügyintézés menete is felgyorsult. Biztosítónknál a kárrendezés folyamatai is lépést tartanak Önnel: a Generali real-time, vagyis valós idejű kifizetésével kárszakértő kollégánk bizonyos károk esetében már a helyszínen, az Önnel folytatott megbeszélés során dönthet a kifizetési folyamat elindításáról, és Ön akár már a helyszínen értesítést is kaphat az összeg bankszámlájára történő megérkezéséről.
ÚJDONSÁG: VIDEÓS KÁRFELVÉTEL
Gépjárműben vagy lakásban bekövetkező kisebb káreseteknél (pl. beázás vagy karosszéria-sérülés) kollégáink felajánlhatják Önnek a mobiltelefonon keresztüli szemle lehetőségét. Így, ha a feltételek adottak és Ön is szeretné, élő videóhívásban szemlézzük a kárát.
A felajánlott biztosítási összeg elfogadása után azonnal indíthatjuk a fizetést, tehát akár perceken belül a számláján lehet a kárösszeg.
szerviz egyszerűen? Igen!
Egy autós baleset, még ha nincs is komolyabb baj igen sok kellemetlenséget tud okozni. A Generali Casco ügyfeleként vegye igénybe ingyenes Kárwebes szolgáltatásunkat, és segítünk Önnek megfelelő javítóműhelyt találni - kedvező javítási ajánlattal. Szerződött javítóink nem csak a kárrendezés lebonyolításában segítik, hanem egyedi extra szolgáltatásokat is kínálnak. Ehhez nem kell mást tennie, mint a kárfelvételi szemlére kiérkező kárszakértőnknek jelezni, hogy szeretne élni ezzel a lehetőséggel.
generali ügyfélpont alkalmazás
Próbálja ki Generali Ügyfélpont alkalmazásunkat, amellyel értékeit és egészségét védheti időjárási vészhelyzetek esetén küldött értesítéseinknek köszönhetően. Generali ügyfélként Casco szemlefotóit is elkészítheti és beküldheti, sőt ha van életbiztosítása, pénzügyeit is jobban figyelemmel kísérheti. Tartsa egy helyen, mindig magánál legfontosabb biztosítói telefonszámait, szerződését, aktuális kárügyeit egyetlen mobilalkalmazásban!
igaz történetek kollégáinktól
MIRE (IS) JÓ A CASCO?
Ügyfelünk autója kikötés közben a kompról a Dunába csúszott, mert az eső miatt síkos volt a fedélzet; az autón hiába volt behúzva a kézifék, a komp hirtelen irányváltásától a vízben kötött ki. Az autó közvetlenül a part mellett egy méter mélyen vízbe süllyedt, az utastér és az összes elektromos berendezés jelentősen károsodott. A jármű a várható magas javítási költség miatt gazdasági totálkárosnak lett minősítve, és a roncsérték levonása után a biztosítási összeget kifizettük.
vízkárosult otthonok
VÉLETLEN TŰZ
A víznél már csak a tűz lehet pusztítóbb. Az emeletes ház földszinti kazánházában a biztosítéktáblánál tűz keletkezett, ami a kábelcsatornán át felterjedt a fa szerkezetű emeletre, így az emelet teljesen leégett, és a földszint is használhatatlanná vált. Az épület lakhatatlan lett, az összes ingóság megsemmisült vagy használhatatlanná vált, a tulajdonosoknak albérletben kellett lakni a felújítás végéig. A teljes kárösszeget kifizettük, mert a biztosítási igényeinek megfelelő lakásbiztosítással rendelkezett az ügyfél.
generali ügyfélpont mobilalkamazás - INTÉZZE KÁRÜGYEIT OKOSTELEFONJÁRÓL!
Tölte le megújult Generali Ügyfélpont alkalmazásunkkal, mellyel már nemcsak értékeit és egészségét védheti időjárási vészhelyzetek esetén, de többek közt online bejelentheti kárát és kárbejelentése kapcsán kollégánk visszahívását is kérheti! Tudja meg, mi mindenre használhatja Ügyfélpont alkalmazásunkat!