Panaszok bejelentése

Panaszok bejelentése

Tisztelt Ügyfelünk!

Minden igyekezetünk ellenére előfordulhat, hogy nem teljes mértékben elégedett termékeinkkel, szolgáltatásainkkal. Kérjük, hogy a következő űrlap kitöltésével jelezze számunkra az Ön által tapasztalt problémát!
Felhívjuk figyelmét, hogy a Generali Online panaszbejelentőn keresztül beérkezett megkeresésére a vonatkozó rendelet értelmében postai úton, ajánlott levélben fogunk válaszolni, a rendszerünkben nyilvántartott levelezési címére. .

A Generali Biztosító Zrt. panaszkezelésre vonatkozó eljárási szabályait valamint Felügyeleti szervünk elérhetőségét Panaszkezelési Szabályzatunk tartalmazza.

Panaszaik bejelentéséhez a Fogyasztói panasz űrlap megnevezésű nyomtatványt is használhatják.

Az alábbi űrlapon 2000 karakter hosszú bejelentést tud tenni. Amennyiben ettől hosszabb üzenetet kíván küldeni, vagy bejelentéséhez dokumentumot szeretne csatolni, kérjük a generali.hu@generali.com e-mail címre küldje panaszát.

Kérjük, a *-gal jelölt mezőket mindenképpen töltse ki!

Kérjük, hogy amennyiben Ön helyett meghatalmazott személy jár el panaszügyének intézésében, és nem a Letölthető dokumentumaink között elhelyezett meghatalmazásmintát tölti ki, úgy a meghatalmazás formanyomtatványunkban foglalt adatokat szíveskedjen feltüntetni a meghatalmazásában.

Bejelentő adatai
Szerződő adatai
Egyéb adatok
Panasz részletes leírása

Az Ön által megadott adatok SSL-en (Secure Socket Layer) keresztül jutnak el a biztosítóhoz, ami garantálja, hogy az interneten keresztül továbbított adatok harmadik személy számára ne legyenek hozzáférhetőek.


A Netlock Kft. által kiállított szerver tanusítvány garantálja, hogy Ön adatai elküldése során a Generali Biztosító Zrt. szerverével áll kapcsolatban. A szerver tanusítvány érvényességét a Netlock pecsétre kattintva ellenőrizheti.