#érted vagyunk – a piros nem csak a színünk…


Hazánkban is elindítottuk a Generali 189 éves történetének első globális reklámkampányát, melyben tanácsadóink játsszák a főszerepet. A helyi közösségekben ők képviselik márkánkat, biztos és hosszú távú kapcsolódási pontot jelentenek ügyfeleink számára. 

A Generali Csoport 189 éves történetében először indítunk globális marketing kampányt, mely hangsúlyozza azt a törekvésünket, hogy minden ügyfelünk számára élethosszig tartó partnerekké váljunk. A piros nem csak a színünk, hanem a személyiségünk is. A piros kifejezi az empátiánkat, az elkötelezettségünket, a proaktivitásunkat, a rugalmasságunkat és a hivatásunk iránti szenvedélyünket is. 

A most induló kampány főszereplői a Generali tanácsadói

Világszerte 155 000 tanácsadó partnerünk dolgozik 61 millió ügyfelünk kiszolgálásán. Legyen szó egy újonnan berendezett otthonról, közelgő utazásról, váratlan balesetről vagy betegségről, egy hosszú távú megtakarításról, a nyugdíjas évek anyagi biztonságáról, de akár ellopott bankkártya adatokról is, tanácsadóink testre szabott megoldásokkal és számos kiegészítő biztosítással segítik ügyfeleink mindennapjait. 

Márkánk most megújul

   Élethosszig tartó partnerként szeretnénk még közvetlenebb hangon szólni ügyfeleinkhez. Így a kommunikációnkban fokozatosan tegeződésre váltunk.
Ha van személyes biztosítási tanácsadód, fordulj hozzá továbbra is bizalommal. Ha nem tudod, biztosítási kérdésekben kit keress, az alábbi oldalon add meg adataidat, és hamarosan felkeresünk.