Személyes ügyfélszolgálataink 2020. június 2-tól a megszokott nyitvatartás szerint várják ügyfeleinket. Az ügyfélfogadás fokozott higiénia szabályok mellett, a járványügyi előírásoknak megfelelően zajlik.

FELHÍVJUK SZÍVES FIGYELMÜKET, HOGY A VONATKOZÓ RENDELETEKKEL ÖSSZHANGBAN IRODÁINKBAN A MASZKVISELÉS KÖTELEZŐ. KÖSZÖNJÜK, HOGY ÖN IS FIGYEL ÜGYFELEINK ÉS MUNKATÁRSAINK EGÉSZSÉGÉRE.

Az irodákban egyszerre annyi ügyfelünk tartózkodhat, ahány ügyintézőnk tudja Önöket fogadni a helyiségben, a bejárat előtt az esetleges várakozás során szíves türelmüket kérjük. Kérjük Önöket, hogy lehetőség szerint továbbra is éljenek az online ügyintézés lehetőségével.

Soproni ügyfélszolgálati irodánk 2020.11.27-én 8:00-től 9:00-ig technikai okok miatt zárva tart.

Mátészalkai ügyfélszolgálati irodánk 2020.11.30-tól átalakul, a későbbiekben Értékesítési Pontként fogadja a ügyfeleinket.

Lágymányosi, kispesti (KÖKI), teréz körúti, soproni, gyöngyösi, nagykanizsai, salgótarjáni, szentesi, érdi ügyfélszolgálati irodáink 2020.12.01-től átalakulnak, a későbbiekben Értékesítési Pontként fogadják ügyfeleinket.

Váci, siófoki, tatabányai és pápai ügyfélszolgálati irodáink 2020.12.01-től végleg bezárnak.

TÁJÉKOZTATÁS AZ ONLINE ÜGYINTÉZÉSI ÉS DÍJBEFIZETÉSI LEHETŐSÉGEKRŐL A KORONAVÍRUSSAL KAPCSOLATOS INTÉZKEDÉSEK IDEJE ALATT >>

Ismerje meg a tanácsadóválasztás 10 pontját Ön is!