online ügyintézés

Online ügyintézési lehetőségek a koronavírussal kapcsolatos intézkedések alatt

generali-online-ugyintezes-covid

A járványügyi helyzetre tekintettel kérjük Önöket, hogy a személyes ügyfélszolgálati irodákban történő ügyintézés helyett válasszák az online lehetőségeket.

Személyes ügyintézéssel kapcsolatos, aktuális információkat az irodákról és a nyitvatartásról itt találja.

Telefonos ügyfélszolgálatunk a +36 1 452 3333 -as telefonszámon érhető el. A telefonos menürendszerhez eligazítást és nyitvatartási időt itt találja.

Ügyintézéshez szükséges nyomtatványok hitelesítése Ügyfélkapus regisztrációval

A koronavírus terjedésének mérséklése érdekében javasoljuk, hogy a személyes ügyintézés helyett válaszd az online lehetőségeket. Ha van Ügyfélkapus regisztrációd, akkor az AVDH ingyenes dokumentumhitelesítési szolgáltatás segítségével hitelesítheted a benyújtandó dokumentumokat.
Weboldalunkon minden külön regisztráció és bejelentkezés nélkül intézheti a következő ügyeket:

kárbejelentés
díjbefizetés
dokumentum- és bizonylatigénylés
online szerződéskötés

Ha Ön a korábbi ERGO Biztosítók ügyfele volt, ezek a funkciók sajnos nem elérhetőek az Ön számára. Kérjük, tájékozódjon az alábbi oldalon: 

Információk az ügyintézési lehetőségekről, az elektronikus díjbefizetés lehetőségéről, számlaszámokról korábbi ERGO ügyfeleink részére >
  • Szerződéseit online is bármikor, bárhonnan megtekintheti, 
  • a szerződésével kapcsolatos dokumentumokat letöltheti, 
  • csekket, díjfizetési igazolást, zöldkártyát igényelhet, 
  • online díjfizetést indíthat, 
  • kárbejelentést indíthat online Szerződéskezelő rendszerünkből. 

  • Emelt szintű hozzáférés esetén pedig ezen felül életbiztosításához pénzügyi tranzakciókat (átváltás, átirányítás, eseti díj felosztása, részlege visszavásárlás és trendfigyelő szolgáltatás beállítása) is indíthat. 

Az online Szerződéskezelő rendszert az alábbi oldalon éri el, és itt olvashat a további funkciókról is. Ha még nem aktiválta hozzáférését, erről is talál információt ezen az oldalon.
Ha Ön a korábbi ERGO Biztosítók ügyfele volt, az online Szerződéskezelő rendszer és az Ügyfélpont applikáción belül használt Szerződéskezelő rendszer sem érhető el az Ön számára.  Ebben az esetben kérjük, kötvényszámára hivatkozva keresse ügyfélszolgálatunkat emailben a generali.hu@generali.com címen.
Ingyenesen letölthető alkalmazásunkkal  okostelefonjáról is használhatja az online szerződéskezelő rendszert, és annak minden funkcióját, kezdve a bankkártyás befizetéstől az adatmódosításon keresztül a szerződéses dokumentumok letöltéséig.

További információk az Ügyfélpont alkalmazásról


Ha Ön a korábbi ERGO Biztosítók ügyfele volt, ez a funkció sajnos nem elérhető az Ön számára. Kérjük, tájékozódjon az alábbi oldalon: 

Információk az ügyintézési lehetőségekről, az elektronikus díjbefizetés lehetőségéről, számlaszámokról korábbi ERGO ügyfeleink részére >
Ha az online Szerződéskezelő rendszerben nem találja azt az ügytípust, amelyet szeretne elintézni, kérését, észrevételeit emailben a generali.hu@generali.com címre tudja eljuttatni részünkre. A szükséges dokumentumokat csatolhatja szkennelt vagy telefonnal befotózott formában is.

Fontos tudnia,  hogy emailben csak abban az esetben válaszolhatunk megkeresésében, ha a a postai ügyintézés helyett a továbbiakban áttér az elektronikus, azaz emailes kommunikációra.  Kizárólag ebben az esetben van lehetősége arra, hogy biztosításával kapcsolatos ügyeit postai levelezés helyett emailben intézhesse.

Megkeresésében kérjük, csatolja (akár emailben beszkennelve, befotózva)  az elektronikus kommunikációra vonatkozó kiitöltött és aláírt nyilatkozatot. 

Elektronikus számlázás (e-számla) és elektronikus kommunikáció

A számlák egyszerű, átlátható rendszerezése, helytakarékos tárolása és a környezettudatosság napjainkban természetes és alapvető igény mind a cégek, mind magánszemélyek esetében. Az elektronikus számla pontosan ezeket az igényeket szolgálja ki, mindezt úgy, hogy ugyanazokat az adatokat tartalmazza, mint egy papír alapú számla, csak elektronikusan állítja elő a számla kibocsátója és elektronikusan fogadja be a számla befogadója.

Az elektronikus, azaz emailes kommunikációra való áttéréssel amellett, hogy a számlákat emailben fogja megkapni, arra is lehetősége van, hogy biztosításával kapcsolatos ügyeit postai levelezés helyett emailben intézhesse.
  • Átutalásos vagy csoportos beszedéses díjfizetés esetén: Ha Ön szerződése alapján átutalással vagy csoportos beszedéssel fizet, e-számlát az erre vonatkozó  kitöltött és aláírt nyilatkozat visszaküldésével igényelhet. 

    A nyilatkozatot eljuttathatja hozzánk emailben a generali.hu@generali.com címre csatolt dokumentumként vagy  postai úton (7602 Pécs, Pf. 888) is.

  • Csekkes díjfizetés esetén: Ha Ön korábban a csekkes díjfizetési módot választotta, és most szeretne e-számlára váltani, akkor az e-számla igényléshez kapcsolódóan a díjfizetést is módosítani kell átutalásra vagy csoportos beszedési megbízásra. Kérjük, hívja ügyfélszogálatunkat a +36 (1) 452 3333-as telefonszámon.

    Kérjük – különösen cégek esetében -, gondolja át az elektronikus számlára váltást, és szükség esetén egyeztessen, van-e lehetőség ilyen típusú számlát befogadni, mivel a visszavonás a kiállított számla sztornózása és a papíralapú új számla kiállítása miatt időigényes lehet. 
Ha Ön a korábbi ERGO Biztosítók ügyfele volt, ez a lehetőség egyelőre nem elérhető az Ön számára.