GENERALI ONLINE

Telefonos ügyfélszolgálat
Tel: +36 1 452 3333
(munkanapokon 8-20h-ig)

Elfelejtett kommunikációs azonosító

Amennyiben elfelejtette korábban már aktivált Kommunikációs azonosítóját, az alábbi mezők kitöltésével, a kötvényszám és a képernyőn látható ellenőrző kód megadásával igényelhet újat.

HOGYAN KAPJA MEG AZ ÚJ AZONOSÍTÓT?

Az új azonosítót alapszintű hozzáférés esetén e-mailben, emelt szintű hozzáférés esetén pedig SMS-ben kapja meg. Ha elérhetőségi adataiban változás állt be, és korábban még nem tájékoztatta erről ügyfélszolgálatunkat, hívja telefonos ügyfélszolgálatunkat a +36 1 452 3333-as telefonszámon (4-es menüpont), munkanapokon 8:00 és 20:00 között.

HA KOMMUNIKÁCIÓS AZONOSÍTÓJÁT KORÁBBAN MÉG NEM AKTIVÁLTA...

Az azonosító újbóli kiküldésére ezen a módon csak akkor van lehetőség, ha azonosítóját korábban már aktiválta, azaz legalább már egyszer belépett az online szerződéskezelő rendszerbe.
Ha még nem használta online szerződéskezelő rendszerünket korábban, akkor az azonosító kiküldésével kapcsolatban munkatársaink a fenti telefonos elérhetőségen készséggel állnak rendelkezésére.

Adatok ellenőrzése

Kérjük, írja be a fenti képen szereplő ellenőrző számsorozatot!


Superbrands 2005