ELEKTRONIKUS KOMMUNIKÁCIÓ, TITKOSÍTOTT ÜZENETEK ÉS MYGENERALI

Fontos tudnivalók

Szerződéskötéskor dönthetsz úgy, hogy biztosításoddal kapcsolatban a postai levelezés helyett elektronikus kommunikációt és e-számlázást választasz. Ehhez egy olyan email cím megadására lesz szükség, amelyen a jövőben tarthatjuk veled a kapcsolatot.

Ha az e-számla és elektronikus kommunikáció mellett döntesz, akkor a levél vagy dokumentum típusától függően kétféleképpen kaphatsz tőlünk üzenetet: 
  • vagy emailben titkosított üzenet formájában,
  • vagy a MyGenerali szerződéskezelőben (ebben az esetben is értesítünk emailben, hogy üzeneted érkezett). 
Mindkét üzenetküldési típus külön-külön regisztrációt igényel.  Fontos, hogy ezek a regisztrációk nem jönnek létre automatikusan azáltal, hogy az elektronikus kommunikációhoz megadsz egy email címet. Az alábbiakban elolvashatod, hogyan tudsz regisztrálni a titkosított üzenetek megtekintéséhez, valamint a MyGeneraliba.
 

Titkosított üzenetek

titkositott

Ha ilyen üzeneted érkezik, arról emailben értesítést fogsz kapni. A titkosított üzenetek megtekintéséhez első alkalommal regisztrálnod kell: létre kell hoznod egy jelszót, a felhasználóneved pedig az elektronikus kommunikációhoz megadott email címed lesz. A regisztrációt követően ezeknek az adatoknak a megadásával fogod tudni megnyitni a titkosított üzeneteket. 

A titkosított üzenetek megnyitásáról bővebben az alábbi gombra kattintva olvashatsz.

MyGenerali

mygenerali

Azokról az üzenetekről, dokumentumokról, amelyeket nem titkosítva küldünk neked, szintén emailben értesítünk, és a MyGeneraliba belépve tekintheted meg őket. Ehhez el kell végezned egy rövid regisztrációt, majd utána tudsz belépni a megadott email címeddel (felhasználóneveddel) és jelszavaddal. 

A MyGenerali regisztrációról és belépésről bővebben az alábbi gombra kattintva olvashatsz.

 
Tehát a MyGenerali regisztráció és a titkosított üzenetekhez való hozzáférés teljesen függetlenek egymástól, nincs szükséged MyGeneralira a titkosított üzenetek megnyitáshoz, és ha már van MyGenerali regisztrációd, ott nem fogod tudni megnézni a titkosított üzeneteket.

Érdemes ugyanazt a jelszót használni a titkosított üzenetek megnyitásához és a MyGeneralihoz, így a Generalis ügyintézésekhez csak egy jelszót kell megjegyezned.