ELEKTRONIKUS KOMMUNIKÁCIÓ, TITKOSÍTOTT ÜZENETEK ÉS MYGENERALI
Fontos tudnivalók
Ha az e-számla és elektronikus kommunikáció mellett döntesz, akkor a levél vagy dokumentum típusától függően kétféleképpen kaphatsz tőlünk üzenetet:
- vagy emailben titkosított üzenet formájában,
- vagy a MyGenerali szerződéskezelőben (ebben az esetben is értesítünk emailben, hogy üzeneted érkezett).
Titkosított üzenetek
Ha ilyen üzeneted érkezik, arról emailben értesítést fogsz kapni. A titkosított üzenetek megtekintéséhez első alkalommal regisztrálnod kell: létre kell hoznod egy jelszót, a felhasználóneved pedig az elektronikus kommunikációhoz megadott email címed lesz. A regisztrációt követően ezeknek az adatoknak a megadásával fogod tudni megnyitni a titkosított üzeneteket.
A titkosított üzenetek megnyitásáról bővebben az alábbi gombra kattintva olvashatsz.
MyGenerali
Azokról az üzenetekről, dokumentumokról, amelyeket nem titkosítva küldünk neked, szintén emailben értesítünk, és a MyGeneraliba belépve tekintheted meg őket. Ehhez el kell végezned egy rövid regisztrációt, majd utána tudsz belépni a megadott email címeddel (felhasználóneveddel) és jelszavaddal.
A MyGenerali regisztrációról és belépésről bővebben az alábbi gombra kattintva olvashatsz.
Érdemes ugyanazt a jelszót használni a titkosított üzenetek megnyitásához és a MyGeneralihoz, így a Generalis ügyintézésekhez csak egy jelszót kell megjegyezned.