TITKOSÍTOTT ÜZENETEK MEGNYITÁSA

Így tudod regisztrálni a hozzáférésedet és megtekinteni titkosított üzeneteinket

Ha szerződéskötéskor elektronikus kommunikációt választottál, akkor egyes üzenet- és dokumentumtípusokat titkosítva küldünk ki számodra. Ebben az esetben az alábbi emailt fogod megkapni:

titkositott_uzenetek_email
Ilyenkor az „Üzenet megtekintése” gombra kattintva egy olyan oldalra jutsz, ahol meg kell adnod a titkosított üzenetekhez használt email címed és jelszavad.
Első alkalommal a felület regisztrációt kér, amely során meg kell adnod egy jelszót (min. 10 karakter hosszú, és tartalmaz legalább 1 kis - és nagybetűt, valamint 1 számot), a felhasználóneved pedig az elektronikus kommunikációhoz megadott email címed lesz. Ezt követően a jelszavad és email címed beírásával tudod megtekinteni a titkosított üzenetet, az „Értesítés megnyitása” gombra kattintva.
 

titkositott_uzenetek_belepes

Ha nem emlékszel a korábban megadott jelszavadra, akkor lehetőséged van új jelszót megadni az „Elfelejtett jelszó” gombra kattintva.
 
titkositott_uzenetek_jelszo

Ebben az esetben meg kell adnod az új jelszavad kétszer, valamint a tőlünk kapott SMS kódot, melyre biztonsági okokból van szükség. A kód egyszeri felhasználásra alkalmas.
Ha a telefonszámod megváltozott, vagy nem kapod meg az SMS-t, kérjük, hívd telefonos ügyfélszolgálatunkat a +36 1 452 3333-as telefonszámon. A gyorsabb ügyintézés érdekében kérjük, hogy megkeresésedben hivatkozz az értesítő emailünkben is megtalálható kötvényszámra.
Végezetül az új jelszó a „Jelszó véglegesítése” gombra kattintással kerül rögzítésre.
 

Fontos, hogy a titkosított üzenetekhez való hozzáféréstől teljesen független a MyGenerali regisztráció. A titkosított üzenetek megnyitásához nincs szükséged MyGeneralira, és ha már van MyGenerali regisztrációd, ott nem fogod tudni megnézni ezeket a titkosított üzeneteket. Ha a MyGeneralit is szeretnéd használni, akkor ahhoz külön kell regisztrálnod ide kattintva