online ügyintézés és díjbefizetési lehetőségek 


tájékoztatás A KORONAVÍRUSSAL KAPCSOLATOS INTÉZKEDÉSEK IDEJE ALATTI ONLINE ÜGYINTÉZÉSI ÉS DÍJBEFIZETÉSI LEHETŐSÉGEKRŐL VALAMINT EGYÉB FONTOS TUDNIVALÓKRÓL


Kedves Ügyfeleink! A kialakult járványügyi helyzetre tekintettel kérjük Önöket, hogy a személyes ügyfélszolgálati irodákban történő ügyintézés helyett válasszák az online lehetőségeket. A személyes ügyintézés elkerülésével csökkenthetőek a megfertőződés kockázatai, és ezzel is hozzájárulhatunk a járvány terjedésének mérsékléséhez. Köszönjük, hogy Ön is együttműködik velünk ebben a fontos kérdésben.

2020. március 18-tól ügyfélszolgálati irodáinkban korlátozzuk a félfogadás lehetőségét. 

Személyes ügyintézésre kizárólag telefonos ügyfélszolgálatunkkal előre egyeztetett időpontban tudunk lehetőséget biztosítani. Telefonos ügyfélszolgálatunk a (06) 1 452 3333-as telefonszámon, munkanap 8:00 és 20:00 óra között áll rendelkezésére. Köszönjük megértését.

Kérjük, hogy a személyes díjbefizetési lehetőségek helyett válassza az online díjfizetési lehetőségeket Ön is.

Csoportos beszedési megbízás


Ha már megadta a megbízást a biztosítási díj csoportos beszedési megbízással történő fizetésére, akkor nincs teendője. 


Ha a jövőben szeretné ezt a fizetési módot választani, akkor kérjük, adja meg a megbízást számlavezető bankjánál netbankon, telebankon keresztül  az alábbi adatokkal. 


Kedvezményezett: Generali Biztosító Zrt.
Kedvezményezett azonosítója: A10308024
Szerződés azonosító: kötvényszám (szóköz, kötőjel és egyéb karakter nélkül). A kötvényszámot (más néven szerződésszámot) többek között megtalálhatja biztosítási kötvényén, valamint az általunk küldött levelek fejlécében is.


A megbízás életbelépése után a továbbiakban a díjat minden esedékességkor leemeljük a bankszámlájáról, így nem kell csekkel sorban állnia, vagy az átutalás indításával időt töltenie.

Bankkártyás díjfizetéssel honlapunkon keresztül

A díjfizetés American Express, Visa Electron, Visa, Maestro, Master Card bankkártyák használatával honlapunkon keresztül is lehetséges. Ezen az oldalon minden lényeges információt megtalál az oldalunkon keresztüli bankkártyás díjfizetésről. 

Átutalással netbankon vagy számlavezető bankja telefonos ügyfélszolgálatán keresztül.

Befizetését a Generali Biztosító Zrt. Raiffesen Banknál vezetett, 12001008-00100594-00100008 sz. bankszámlájára történő egyedi átutalással is rendezheti. A közleményben kérjük, feltétlen tüntesse fel kötvényszámát vagy a számla sorszámát, ha pedig díjelőleget fizet be, akkor a befizetést megelőzően kérjen biztosításközvetítőjétől egyedi azonosítót (díjelőleges csekksorszám), és arra hivatkozzon.

Ha külföldről utal, a következő adatokra lehet még szüksége: IBAN számlaszám - HU19 12001008-00100594-00100008  és SWIFT kód - UBRTHUHB


A csekken lévő QR kód okostelefonnal történő leolvasásával

Töltse le okostelefonjára az iCsekk applikációt, így egyszerűen befizetheti a postai QR-kóddal ellátott fehér csekkünket is. A GooglePlay-ről és az AppStore-ból letölthető  alkalmazásról további információkat a www.icsekk.hu oldalon talál.


Befektetési egységekhez kötött életbiztosítás eseti díjainak befizetése


Amennyiben befektetési egységekhez kötött életbiztosításra szeretne átutalással eseti díjat fizetni, azt a forint összeg befizetése esetén a CIB Bank 10700024-04074803-51100005-ös számlaszámra „eseti díj” megjegyzéssel és kötvényszáma feltüntetésével teheti meg. Kérjük, erre a számlaszámra kizárólag eseti díját utalja!

Eseti díjának euróban történő befizetését kizárólag átutalással teheti meg a biztosító Raiffeisen banknál vezetett 12001008-00100594-00500006 számú bankszámlájára „eseti díj” megjegyzéssel, valamint kötvényszámának feltüntetésével. Az eseti díj más bankszámlára történő beérkezése esetén az eseti díj fenti feltételekkel való befektetéséért felelősséget nem vállalunk. Kérjük, hogy erre a számlaszámra kizárólag euróban fizetendő eseti díját utalja!


Kérjük, hogy eseti díjak befizetésekor a díjfelosztási nyilatkozatát legkésőbb az eseti díj befizetését követő 24 órán belül juttassa el biztosítónkhoz. A kitöltött, aláírt nyomtatványt (jelen oldalon az 5.2-es és 5.11-es pontban) elküldheti szkennelve a generali.hu@generali.com e-mail címre vagy faxon a +36 1 451 3857-es faxszámra. Tranzakciós igényeit a leggyorsabban online szerződéskezelő rendszerünkben teheti meg - ha még nem aktiválta hozzáférését, tegye meg most!



Ha Ön a korábbi ERGO Biztosítók ügyfele volt, szeretnénk Önt is megkérni, hogy elektronikus díjbefizetéséssel kapcsolatban tájékozódjon az alábbi oldalon: 

Információk az elektronikus díjbefizetés lehetőségéről, számlaszámokról korábbi ERGO ügyfeleink részére >
Weboldalunkon minden külön regisztráció és bejelentkezés nélkül intézheti a következő ügyeket:

kárbejelentés
díjbefizetés
dokumentum- és bizonylatigénylés
online szerződéskötés


Ha Ön a korábbi ERGO Biztosítók ügyfele volt, ezek a funkciók sajnos nem elérhetőek az Ön számára. Kérjük, tájékozódjon az alábbi oldalon: 

Információk az ügyintézési lehetőségekről, az elektronikus díjbefizetés lehetőségéről, számlaszámokról korábbi ERGO ügyfeleink részére >
  • Szerződéseit online is bármikor, bárhonnan megtekintheti, 
  • a szerződésével kapcsolatos dokumentumokat letöltheti, 
  • csekket, díjfizetési igazolást, zöldkártyát igényelhet, 
  • online díjfizetést indíthat, 
  • kárbejelentést indíthat online Szerződéskezelő rendszerünkből. 

  • Emelt szintű hozzáférés esetén pedig ezen felül életbiztosításához pénzügyi tranzakciókat (átváltás, átirányítás, eseti díj felosztása, részlege visszavásárlás és trendfigyelő szolgáltatás beállítása) is indíthat. 

Az online Szerződéskezelő rendszert az alábbi oldalon éri el, és itt olvashat a további funkciókról is. Ha még nem aktiválta hozzáférését, erről is talál információt ezen az oldalon.
Ha Ön a korábbi ERGO Biztosítók ügyfele volt, az online Szerződéskezelő rendszer és az Ügyfélpont applikáción belül használt Szerződéskezelő rendszer sem érhető el az Ön számára.  Ebben az esetben kérjük, kötvényszámára hivatkozva keresse ügyfélszolgálatunkat emailben a generali.hu@generali.com címen.
Ingyenesen letölthető alkalmazásunkkal  okostelefonjáról is használhatja az online szerződéskezelő rendszert, és annak minden funkcióját, kezdve a bankkártyás befizetéstől az adatmódosításon keresztül a szerződéses dokumentumok letöltéséig.

További információk az Ügyfélpont alkalmazásról


Ha Ön a korábbi ERGO Biztosítók ügyfele volt, ez a funkció sajnos nem elérhető az Ön számára. Kérjük, tájékozódjon az alábbi oldalon: 

Információk az ügyintézési lehetőségekről, az elektronikus díjbefizetés lehetőségéről, számlaszámokról korábbi ERGO ügyfeleink részére >
Ha az online Szerződéskezelő rendszerben nem találja azt az ügytípust, amelyet szeretne elintézni, kérését, észrevételeit emailben a generali.hu@generali.com címre tudja eljuttatni részünkre. A szükséges dokumentumokat csatolhatja szkennelt vagy telefonnal befotózott formában is.

Fontos tudnia,  hogy emailben csak abban az esetben válaszolhatunk megkeresésében, ha a a postai ügyintézés helyett a továbbiakban áttér az elektronikus, azaz emailes kommunikációra.  Kizárólag ebben az esetben van lehetősége arra, hogy biztosításával kapcsolatos ügyeit postai levelezés helyett emailben intézhesse.

Megkeresésében kérjük, csatolja (akár emailben beszkennelve, befotózva)  az elektronikus kommunikációra vonatkozó kiitöltött és aláírt nyilatkozatot. 

Elektronikus számlázás (e-számla) és elektronikus kommunikáció

A számlák egyszerű, átlátható rendszerezése, helytakarékos tárolása és a környezettudatosság napjainkban természetes és alapvető igény mind a cégek, mind magánszemélyek esetében. Az elektronikus számla pontosan ezeket az igényeket szolgálja ki, mindezt úgy, hogy ugyanazokat az adatokat tartalmazza, mint egy papír alapú számla, csak elektronikusan állítja elő a számla kibocsátója és elektronikusan fogadja be a számla befogadója.

Az elektronikus, azaz emailes kommunikációra való áttéréssel amellett, hogy a számlákat emailben fogja megkapni, arra is lehetősége van, hogy biztosításával kapcsolatos ügyeit postai levelezés helyett emailben intézhesse.
  • Átutalásos vagy csoportos beszedéses díjfizetés esetén: Ha Ön szerződése alapján átutalással vagy csoportos beszedéssel fizet, e-számlát az erre vonatkozó  kitöltött és aláírt nyilatkozat visszaküldésével igényelhet. 

    A nyilatkozatot eljuttathatja hozzánk emailben a generali.hu@generali.com címre csatolt dokumentumként vagy  postai úton (7602 Pécs, Pf. 888) is.

  • Csekkes díjfizetés esetén: Ha Ön korábban a csekkes díjfizetési módot választotta, és most szeretne e-számlára váltani, akkor az e-számla igényléshez kapcsolódóan a díjfizetést is módosítani kell átutalásra vagy csoportos beszedési megbízásra. Kérjük, hívja ügyfélszogálatunkat a +36 (1) 452 3333-as telefonszámon.

    Kérjük – különösen cégek esetében -, gondolja át az elektronikus számlára váltást, és szükség esetén egyeztessen, van-e lehetőség ilyen típusú számlát befogadni, mivel a visszavonás a kiállított számla sztornózása és a papíralapú új számla kiállítása miatt időigényes lehet. 
Ha Ön a korábbi ERGO Biztosítók ügyfele volt, ez a lehetőség egyelőre nem elérhető az Ön számára.

A kialakult járványügyi helyzetben a magán egészségügyi intézmények saját, a koronavírussal kapcsolatos eljárásrenddel rendelkeznek: 

• nem fogadnak felső légúti tünetekkel rendelkező vagy lázas betegeket, valamint 
• többnyire olyan, nem felső légúti tünetekkel rendelkező betegeket sem, akik 2 héten belül érkeztek meg külföldről, 
• nem végeznek szűrővizsgálatokat, és
• bizonyos diagnosztikai vizsgálatokat, így például kilégzési teszteket, mellkasröntgent sem végeznek.

Több klinika bezárt, egyáltalán nem fogad ügyfeleket. Az előre tervezett és akut beavatkozások, műtétek elvégzése többnyire nem biztosított. 

A Generali Medi24 a klinikák kérésére minden esetben telefonon egyeztet a tünetekről, panaszokról és a szükséges ellátásról. Az egyeztetés során dönti el a szolgáltató, hogy fogadja-e vagy sem a beteget.

GENERALI MEDI24: +36 (1) 465 3777


A helyzet napról-napra változik, további szolgáltatás-szűkülések, korlátozások, klinika-bezárások várhatók. Igyekszünk mindent megtenni annak érdekében, hogy ebben, a mindenki számára új, egyre nehezedő helyzetben a lehető legtöbbet nyújtsuk, ugyanakkor kérjük megértését és türelmét a helyzet rendeződéséig

Kérjük, hogy az alábbi hivatkozásra kattintva olvassa el az ellátásszervezéshez kapcsolódó további fontos információkat is. 

Please read for further important information on on the arrangement of health care services in English as well:


FONTOS INFORMÁCIÓK PRIVATE CARE ÜGYFELEK RÉSZÉRE 

FONTOS INFORMÁCIÓK COMPANY CARE ÜGYFELEK RÉSZÉRE



Ha Ön befektetési egységekhez kötött életbiztosítással rendelkezik, kérjük, az alábbi gombra kattintva tájékozódjon a legfontosabb hírekről.

KORONAVÍRUS: FONTOS INFORMÁCIÓ A BEFEKTETÉSEKKEL KAPCSOLATBAN