casco biztosítás
Teljes körű biztonság neked és autódnak a lopáskártól a törésig
KÖSZÖNJÜK ÉRDEKLŐDÉSED, KOLLÉGÁNK HAMAROSAN FELHÍV, ÉS MINDEN KÉRDÉSEDRE VÁLASZOL.
Aki nap mint nap vezet, tudja, milyen fontos a megfelelő casco. Baleset sajnos bármikor történhet, de egy pusztító vihar vagy egy dühítő autólopás is könnyen keresztülhúzhatja a számításainkat. A Komplett casco biztosítás csomagjait úgy állítottuk össze, hogy egyéni igényeid szerint választhasd ki, amire az autózás során csak szükséged lehet.
Mik az előnyei?
- Teljes körű casco vagy rész casco számos variálási lehetőséggel
- Rugalmas, ügyfélbarát kárrendezés, gyors, online ügyintézés
- 24 órás segítségnyújtás, kölcsönautó, sofőrszolgálat és további 13-féle szolgáltatás autód maximális biztonságáért
KINEK AJÁNLJUK ELSŐSORBAN?
Bárkinek, aki rendszeresen vezet, vagy már megtapasztalta korábban, hogy mennyi kiadással, fárasztó ügyintézéssel, kellemetlenséggel jár, ha baj történik az autójával. Emellett azoknak is ideális választás, akik kiegészítő szolgáltatásainknak köszönhetően műszaki hiba vagy jogi probléma felmerülése esetén is szeretnének hatékony és gyors segítséget.
MILYEN SZOLGÁLTATÁSOKAT TARTALMAZ?
Mit tartalmaz?
Ez a biztosításunk 5 kiegészítő biztosítási csomagot és utasbiztosítást tartalmaz, ami 15 szolgáltatást jelenthet az alapvédelmen túl:
- Smart mobilitás csomag
- Értékőrző csomag
- Gondoskodás csomag
- Komfort csomag
- Prémium elektronikai csomag
- Utasbiztosítás
Mit tartalmaz?
- Smart mobilitás csomag
- Értékőrző csomag
- Gondoskodás csomag
- Utasbiztosítás
Az Optimál Extra cascóhoz a Vételár-garancia biztosítás, a Komfort csomag, a Prémium elektronika csomag külön díjért választható.
Lopáskár | Töréskár | Elemi kár | Üvegtöréskár | Autó kora | Kiegészítő szolgáltatások | |
Optimál | ✓ |
✓ |
✓ |
✓ |
0-15 év | Vásárlással bővíthető |
Optimál Prémium | ✓ |
✓ |
✓ |
✓ |
0-15 év | 15 plusz szolgáltatás |
Optimál Extra | ✓ |
✓ |
✓ |
✓ |
0-15 év |
10 plusz szolgáltatás |
Standard | ✓ |
✓ |
✓ |
0-15 év | Vásárlással bővíthető |
|
Special | ✓ |
✓ |
0-15 év | Vásárlással bővíthető |
MILYEN KIEGÉSZÍTŐ SZOLGÁLTATÁSOK KÖZÜL VÁLASZTHATsz?
generali autós assistance
- Hibás tankolás biztosítás
50 000 Ft / év határig díjmentesen téríti azokat a károkat, amelyek azért keletkeznek az autóban, mert nem az előírt üzemanyagot tankolták bele. A biztosítás csak Magyarország területén érvényes.
- Műszaki hiba és defekt assistance szolgáltatás
Autód műszaki okok vagy defekt miatt nem indul el? Ilyenkor segít a Műszaki hiba assistance szolgáltatás, amelyet társaságunk a Europe Assistance Magyarország Kft. országos és nemzetközi segítségnyújtási hálózatával együttműködve biztosít. Nem kell mást tenned, csak felhívni 24 órás autós segélyvonalunkat vagy ide kattintva online is bejelentheted és máris érkezik a segítség!
A Generali Autós Assistance vonala: (36-1) 458-4451.
Mit tartalmaz?
- Helyszíni javítás
- Autómentős szállítás
Ha a helyszínen nem lehet az autót elindítani, vagy kocsidat autómentő szállította el, szükség esetén a biztosító további segítséget nyújt az alábbi szolgáltatások egyikével:
- Hazautazás megszervezése bel- vagy külföldről
- Úti célhoz történő továbbutazás megszervezése
Ha az úti célhoz történő utazás várható költsége nem magasabb, mint a hazautazás költsége, akkor megszervezzük belföldről vagy külföldről történő továbbutazásodat. - Bérautó szervezése
Ha autód javítása elhúzódik, bérautó szervezéssel nyújtunk segítséget. - Éjszakai szállás megszervezése bel- vagy külföldön
- Újérték kiegészítő biztosítás – Az autó 3 hónapos koráig díjmentes!
Ha autódat ellopják vagy totálkáros lesz, azt az árat térítjük meg, amennyibe a kocsi a megvételekor került. A biztosítás az autó három hónapos koráig díjmentes, de igény esetén egyéves korig meghosszabbítható.
- Avulásmentességi kiegészítő biztosítás
Autódat ért kár után a javítás során kocsid új beépített alkatrészeket és új fényezést kaphat, amelyek megnövelhetik autód értékét. Ezt a különbözeti összeget alap esetben levonjuk a szolgáltatásunkból. Ha viszont avulásmentességi kiegészítő biztosítást kötsz, akkor ez a levonás az alkatrészek és a fényezés költségéből nem történik meg, csak az önrészt kell kifizetned.
- Maradvány plusz kiegészítő biztosítás
Ha autód totálkáros lesz, a Generali csoport tagjaként az Atotal Insturtech Kft. segít a roncs tárolásában és a legkedvezőbb áron történő eladásában.
- Gumiabroncs defekt biztosítás
Ha az autód gumiabroncsa defekt miatt megsérül, és javítással nem állítható helyre, akkor az új gumiabroncs beszerzéséhez átalány költséget térítünk abban az esetben, ha a sérült gumiabroncs legfeljebb 60 hónapos. - Járműben ülők balesetbiztosítása
Kártérítést nyújt baleseti sérülés esetén a gépjármű vezetőjének és utasainak egyaránt, függetlenül attól, hogy a balesetet a biztosított okozta-e. A biztosítás a földrajzi Európa területén érvényes, maximális összege 1 000 000 Ft. - Poggyászkár kiegészítő biztosítás
Törés, lopás, rablás és elemi károk miatt megrongálódott vagy megsemmisült útipoggyászok után fizet, maximális összege 100 000 Ft / év. - AutósTárs jogvédelmi kiegészítő biztosítás
Ha például egy közlekedési szabálysértés vagy személyi sérüléssel járó közlekedési baleset miatt védelemre van szükséged, ez a kiegészítő biztosítás megkímél a jogi ügyintézés terheitől és költségeitől.
Mit tartalmaz?
- Kártérítési jogvédelem
- Büntetőjogi és szabálysértési jogvédelem
- Szerződéses jogvédelem
- Vezetői engedéllyel és az autó okmányaival kapcsolatos jogvédelem
- Előzetes képviselet jogvédelme (8 napon túl gyógyuló személyi sérülés esetén)
Hol érvényes?
A biztosítás az olyan esetekre terjed ki, amelyek a casco biztosításban meghatározott országok területén következtek be, illetve ezen országok bíróságainak vagy hatóságainak jogkörébe tartoznak.
A szolgáltatás felső határa: 1 000 000 Ft / év.
- Háztól házig kiegészítő szolgáltatás
Autód sérülése esetén azonos árkategóriájú bérautóról gondoskodunk, és a sérült autót szervizbe szállítjuk. A javítás végeztével autódat hazaszállítjuk, a bérautót pedig visszavisszük. A szolgáltatás a bérautó bérleti díját nem tartalmazza. A biztosítás Magyarországon érvényes, maximális összege 100 000 Ft / év.
Nem kell mást tenned, csak felhívni 24 órás autós segélyvonalunkat vagy ide kattintva online is bejelentheted és máris érkezik a segítség! A Generali Autós Assistance vonala: (36-1) 458-4451. - Kölcsöngépjármű kiegészítő szolgáltatás
Fedezzük a kölcsönautó bérleti díját, ha azért van rá szükséged, mert autód totálkáros lesz, ellopják, vagy más olyan kár esik benne, amire cascód érvényes. A szolgáltatás maximális összege 100 000 Ft / év. - Sofőrszolgáltatás kiegészítő biztosítás
Biztonságban úti célodhoz viszünk autóddal együtt, ha valami miatt nem tudod vezetni autód, például fáradt vagy, vagy alkoholt fogyasztottál!
Fontos! A szolgáltatás kizárólag Optimál Prémium casco biztosításhoz választható. A sofőrszolgáltatás Magyarország területén évente kétszer, max. 30 000 Ft / év összegig vehető igénybe
Nem kell mást tenned, csak felhívni 24 órás autós segélyvonalunkat vagy ide kattintva online is bejelentheted és máris érkezik a segítség! A Generali Autós Assistance vonala: (36-1) 458-4451.
Az autóban található CD-lejátszó, DVD-lejátszó, hangfal, erősítő, illetve tartozékainak lopás- vagy más casco-kára után fizet. Igény esetén 600 000 Ft/év vagy 2 000 000 Ft/év szolgáltatási összeg választható külön díj ellenében.
Smart poggyász kiegészítő biztosítás
Ha autózáskor magaddal viszed mobiltelefonodat, laptopjoda, notebookod, táblagéped, ennek a biztosításnak köszönhetően biztonságban tudhaod ezeket lopás, rablás vagy bármilyen más kár esetén, amelyre a casco érvényes. A szolgáltatás összege maximum 300 000 Ft / év.
Mit tartalmaz?
- Egészségügyi segítségnyújtás és biztosítás
- További utazási segítségnyújtás
- Autó-segítségnyújtás alapszolgáltatások (információ autómentő cégről, sofőr küldése betegség vagy baleset esetén)
- Poggyászbiztosítás
- Jogvédelmi segítségnyújtás és biztosítás
Az utazási biztosító 24 órás segítségnyújtó szolgálattal áll rendelkezésedre. Assistance: +36 1 458 4464
A biztosítás Európában érvényes. (Kivéve: Oroszország, Kazahsztán, Azerbajdzsán és Grúzia.) A biztosítás nem érvényes az olyan országokban vagy térségekben, amelyek a kockázatviselés első napján szerepelnek a Magyarország Külügyminisztériuma által nem javasolt utazási célországok és térségek között, illetve amelyekről ez elmondható a beutazás napján.
A Vételár-garancia biztosítás totálkár vagy lopás esetén nyújt segítséget.
Mit tartalmaz?
- Ha a gépjármű javítható, a biztosítás segítségével az autót a káridőponti értékig segítünk megjavíttatni.
- Ha a javítás nem lehetséges a káridőponti értékig, vagy a gépjármű műszakilag olyan sérüléseket szenvedett, hogy az már nem javítható, vagy a járművet ellopták, kifizetjük a gépjármű káridőponti érteke és a gépjármű igazolt vételára közötti különbözetet, így nyújtva segítséget a továbblépéshez.
Fontos tudnivalók:
Az autó ellopása esetén ez a káridőponti érték képezi a szolgáltatási összeget. Baleset miatt totálkáros autó esetén ezután megállapítjuk a sérült roncs értékét, majd ezt levonjuk a káridőponti értékből: így jön ki a szolgáltatási összeg. Ezután lehet eladni a roncsot.
Gazdasági totálkár
Amikor az autó javításának költségei aránytalanul magasak az autó piaci értékéhez viszonyítva.
Műszaki totálkár
Amikor az autó olyan mértékben sérül, hogy műszakilag nem lehet megjavítani, és a sérülések miatt már nem lehet vagy nem ajánlott használni.
A Vételár-garancia biztosítás a Komplett casco mellé köthető, legfeljebb 6 éves autóra, az autó vásárlásától számított 60 napon belül, 2 vagy 3 éves határozott időtartamra.
KEDVEZMÉNYEK
Jelentős mértékű kedvezményt is elérhetsz összeadódó kedvezményeinkkel:
- Csökken a casco díja éves díjfizetés, csoportos díjbeszedési megbízás és e-mailes kommunikáció vállalása esetén.
- Kedvezmény a kötelező biztosítás bónuszfokozata és a casco biztosítás kármentessége alapján.
- Kedvezmény a Generalinál lévő másik biztosítás esetén.
- Kedvezményre jogosít a vezetéstréningen való részvétel.
Hol érvényes?
Baj esetén a Generali Autós Assistance non-stop hívható számán kérhetsz segítséget: +36 1 458 4451
ÍGY MŰKÖDIK A GYAKORLATBAN
Angéla már 20 éve vezet, és semmi pénzért nem cserélné le kedvenc autóját. Mivel munkája miatt egész nap úton van, fontos számára, hogy cascója valóban teljes körű védelmet nyújtson, ezért is választotta a Komplett casco Optimál Prémium biztosítást, amely minden téren segít az autóval kapcsolatos problémák megoldásában. Egy alkalommal valami miatt nem akar elindulni a kocsija. Angéla nem esik pánikba, hívja a Generali Assistance 24 órában hívható számát, és máris érkezik a segítség: a szakemberek a kiválasztott szervizbe szállítják az autót, ahol kijavítják a hibát, őt pedig biztonságban hazajuttatják.
FONTOS KÉRDÉSEK
fontos információ
Az Ukrajnában kialakult háborús helyzet miatt felhívjuk figyelmedet, hogy társaságunk nem téríti meg azokat a casco biztosítási károkat, amelyek háború vagy harci cselekmények miatt keletkeztek vagy ezekkel összefüggésben merültek fel.
A Konzuli Szolgálat 02.24-én Ukrajnát az utazásra nem alkalmas biztonsági kategóriába sorolta.
Amennyiben a casco biztosításod tartalmaz utasbiztosítást, tájékoztatunk, hogy a hatályos utasbiztosítási feltételeink szerint Társaságunk kockázatviselése nem terjed ki azokra az eseményekre, amelyek oka közvetlenül vagy közvetve, egészben vagy részben háború vagy harci cselekmény. A korlátozás mind a 2022.02.24-én fennálló, mind pedig az ezt követően megkötött kiegészítő Utasbiztosításra is vonatkozik. Mielőtt útnak indulsz, minden esetben tájékozódj a Konzuli Szolgálat weboldalán! A casco biztosításhoz köthető utasbiztosítási feltétel az oldal alján a Letölthető dokumentumok boxban található.
- A bejelentést követően kárszakértő kollégánk 1 munkanapon belül felveszi veled a kapcsolatot.
- A neked megfelelő helyszínen és időben elvégzi az autó szemléjét.
- Segít kiválasztani az igényeidnek megfelelő, gyors eljárásmódot.
- 12 hónap garancia a javítás szakszerűségére (a törvényileg előírt 6 hónaptól eltérően),
- gyors kapcsolatfelvétel (a szerviz az értesítést követő 1 órán belül felveszi a kapcsolatot veled),
- hozom-viszem (a szerviztelephely 50 km körzetében),
- a javított jármű külső-belső takarítása térítésmentesen.
- Telefonon: munkanapokon 8 és 20 óra között telefonos ügyfélszolgálatunkat a +36 1 452 3333-as telefonszámon, a
2-es, majd az 1-es menügomb használatával éred el. - Interneten: kárbejelentő rendszerünkön keresztül.
- Mobilon: kárbejelentő mobilalkalmazásunk segítségével.