cyber csomag

3 féle csomagváltozat Házőrző otthon- és életmódbiztosítása mellé!


MOZOGJON BIZTONSÁGOSAN AZ ONLINE TÉRBEN!

Érdekli, hogyan minimalizálhatja az online világ kockázatait? Kérje visszahívásunkat, és munkatársunk megválaszolja a Cyber csomaggal kapcsolatos kérdéseit!

KÖSZÖNJÜK ÉRDEKLŐDÉSÉT, KOLLÉGÁNK HAMAROSAN FELHÍVJA ÖNT ÉS MINDEN KÉRDÉSÉRE VÁLASZOL.


3 FÉLE CSOMAG A BIZTONSÁGOS INTERNETEZÉSÉRT


Lakásbiztosítása mellé igényeinek és pénztárcájának megfelelően 3 különböző Cyber csomagot is kínálunk. A különbség az eltérő szolgáltatásokban és biztosítási összegekben van, így Ön igényeinek, internetezési szokásainak megfelelően választhat, mire van szüksége.

A Házőrző lakásbiztosítások mellé választható Cyber csomagváltozatok
 Szolgáltatások  C csomag B csomag A csomag
Cyber távsegítségnyújtás  ✓
 ✓
 ✓
Bank-, hitel- és internetkártya-, ill. személyes hozzáférési (jogosultsági) adatokkal történő visszaélés
 ✓
 ✓
 ✓
 Cyber jogvédelem  ✓
 ✓
 
 Adatvesztés helyreállítás  ✓
   
Az egyes csomagok a pipával jelölt szolgáltatásokat foglalják magukban. Részletes információkért olvassa el az oldal alján lévő szolgáltatási feltételeket.

ISMERJE MEG SZOLGÁLTATÁSAINKAT!


Nem tudja beállítani a wifi routert? Úgy tűnik, vírusos a gépe? Szeretné korlátozni a 18 év felettieknek szánt tartalmakat? Többek között ilyen esetekben is segít Cyber távsegítség nyújtási szolgáltatásunk, évente 4 alkalommal!

Webshopos vásárlásoz használták bankkártyája adatait?

Ha bankkártyaadataihoz, vagy webshopfiókban regisztrált adatait illetéktelenül webshopos vásárlás során használták, segítünk.
Nem érkezett meg rendelése a webáruházból? Más rendelt az Ön regisztrációjával? Segítségre van szüsége, mert a közösségi médiában rágalmazza valaki?

Válassza Cyber jogvédelmi szolgáltatásunkat, melynek ezekben a helyzetekben veheti hasznát.

Vírustámadás érte laptopját és elvesztek dokumentumai? Hamar húzta ki a pendrive-ot, és sérültek a tárolt fájlok? Mobiljában használt memóriakártyájáról eltűntek a családi fotók? 


Kérje Adathelyreállítási szolgáltatásunkat is!




Cyber távsegítségre van szüksége vagy kárt szeretne jelenteni?  Hívja a +36 1 465 3792 telefonszámot!  



ISMERŐSEK AZ ALÁBBI TÖRTÉNETEK?



Bankkártya adatokkal való visszaélés, fogyasztóvédelmi jogsértéseket elkövető, csaló webáruházak, sértegetések és rágalmazás a közösségi médiában – az online térrel kapcsolatos leggyakrabban felmerülő  aggoldalmaink között szerepelnek. Ön tudná, mit a teendő az alábbi  esetekben? 

Ha  kötött lakásbiztosítása mellé Cyber kiegészítő biztosítási csomagot, hívja a +36 1 465 3792 telefonszámot, ügyfélszolgálati munkatársaink tájékoztatják a további teendőkről.

De addig is a legfontosabb lépések:
  • hívja a számlavezető bankot, és kérje bankkártyája azonnali letiltását,
  • ezzel egyidejűleg kérje bankjától a kártalanítást,
  • tegyen bejelentést a rendőrségen!

A Bank-, hitel- és internetkártyával való visszaéléssel kapcsolatban nyújtott szolgáltatásunk csak és kizárólag webshopban történt vásárlásra vonatkozik, tehát a különböző online piactereken történő vásárlásokra nem. 

A szolgáltatás másodlagos jellegű – ez azt jelenti, hogy ha biztosítottként a kára megtérül más biztosítási szerződés vagy követelés (pl. a bankja által fizetett kártalanítás) által, társaságunk csak az így meg nem térült, ezen felüli károkra fizet (beleértve a bank által meghatározott önrészt is).

Ha más biztosítás vagy követelés alapján egyáltalán nem térül meg a kára, akkor kifizetjük a webshopban történt, jogszerűtlen vásárlás összegét a választott csomagnak megfelelő biztosítási összeg erejéig, viszont ebben az esetben 10% vagy minimum 10.000 Ft összegű önrészt levonunk a szolgáltatásból.

Ha  kötött lakásbiztosítása mellé Cyber kiegészítő biztosítási csomagot B vagy C csomaggal, akkor jogosult az Elektronikus úton kötött szerződésekkel kapcsolatos jogvédelmi szolgáltatásra is. Hívja a +36 1 465 3792 telefonszámot, és ügyfélszolgálati munkatársaink tájékoztatják a további teendőkről.

A jogvédelmi szolgáltatásunk azokban az esetekben segít Önnek, ahol a jogvita alapját egy olyan polgári jogi szerződés (pl. adásvétel) képezi, melyet Ön, mint fogyasztó egy hazai vállalkozással (tehát nem magánszeméllyel) kötött elektronikus úton (online, interneten keresztül).

A jogvédelmi szolgáltatás keretében:
  • ügyvédet ajánlunk, 
  • jogi tanácsot adunk, vagy fedezzük a jogi tanácsadás díját, 
  • és viseljük a polgári peres eljárás költségeit, többek között az ügyvédi díjat, a jogi eljárás költségeit, szakvélemények díját, fordítási költségeket.
Külföldi bíróság (hatóság) joghatósága alá tartozó jogviták esetén (ideértve a végrehajtási eljárásokat is) kizárólag a jogi tanácsadás és egyszeri ügyvédi felszólítás költségét térítjük meg.

Ha már kötött cyberbiztosítást lakásbiztosítása mellé B vagy C csomaggal, akkor jogosult a Személyiségi jogvédelmi szolgáltatásra is.  Hívja a +36 1 465 3792 telefonszámot, és ügyfélszolgálati munkatársaink tájékoztatják a további teendőkről.

Ez a jogvédelmi szolgáltatásunk magában foglalja a biztosított jogainak védelmét személyiségi jogainak megsértése esetén, ha  ezek megsértésére mások előtt, online, becsületsértéssel vagy rágamazással kerül sor  (pl. közösségi oldalakon, blogban, e-mailben, honlapon stb.).

A biztosítás fedezetet nyújt a biztosított képviseletében  
  • a magánindítvány előterjesztésére, 
  • a biztosított sértetti képviseletére a büntetőeljárásban, 
  • valamint kártérítési igény és sérelemdíj érvényesítésére polgári eljárásban.

A jogvédelmi szolgáltatás keretében:
  • ügyvédet ajánlunk, 
  • jogi tanácsot adunk, vagy fedezzük a jogi képviselet díját,
  • és viseljük a polgári peres eljárás költségeit, többek között az ügyvédi díjat, a jogi eljárás költségeit, szakvélemények díját, fordítási költségeket.

Cyberbiztosításunk C csomagja tartalmazza az Adatvesztés helyreálltás szolgáltatásunkat. Ha Ön kötött rá szerződést, hívja a +36 1 465 3792 telefonszámot, és ügyfélszolgálati munkatársaink tájékoztatják a további teendőkről.

A szolgáltatás keretében megszervezzük az adatok helyreállítását, és a biztosítási összeg erejéig megfizetjük az adatvisszaállítást végző szolgáltatónak a helyreállítás költségeit 10%, de minimum 10.000 Ft önrész levonásával.  Ha az adatok nem állíthatóak helyre, akkor az adathordozó vizsgálatának költségét rendezzük a szolgáltató felé. 

Az adatmentési szolgáltatást biztosítónk a Europ Assistance Magyarország Kft.és a SolvElectric Technologic Kft. útján nyújtja a biztosítottaknak.

fontos kérdések


A Cyber távsegítség nyújtási szolgáltatás az alábbi esetekben nyújt segítséget évente 4 alkalommal: 

  • E-mail beállítás: POP3, SMPTP, , IMAP szerverek  beállítása Outlook és Thunderbird levelező kliensekben, valamint böngészőben használt webes felületű levelezőrendszerekben alap segítségnyújtás beállításokban 
  • Internet-kapcsolat beállítása, saját router konfigurálása,  router jelszó beállítása 
  • Office programcsomag beállítás támogatás: Outlook, Excel, Word, Power Point
  • Jogtiszta szoftver telepítése a telepítő média (pl. CD) rendelkezésre állása esetén, vagy ha a telepítőkészlet a gyártó oldaláról letölthető, forrása ismert
  • WIFI beállítás, Wifi rendszer konfigurálás, jelszó, eszközök csatlakoztatása
  • Tablet beállításai (Android, Windows, IOS – alapbeállítások)
  • Operációs rendszer és csatlakoztatott eszközök (pl. nyomtató, pendrive) telepítése, Windows, MacOS, Linux (alapbeállátások, nyomtató beállítások, külső eszközök telepítése)
  • Tablet, laptop, okos telefon otthoni környezetbe illesztése, Wifire, televízióra, számítógépre csatlakoztatása, illesztőprogramok telepítése
  • Új Wifi hálózat létrehozása: saját Wifi konfigurálása, router jeszó beállítása, Wifi jelszó beállítása, sebességkorlátozás
  • Okostelefon kezelő szoftver telepítése laptopra, tabletre,  telepítése a gépen, szinkronizáció
  • Okostelefon szinkronizációs kérdések, e-mail szinkronizáció, új telefonra költöztetés, felhő tárhely szinkronizáció, névjegy szinkronizáció, naptár szinkronizáció
  • Rosszindulatú programok, vírusok, kémprogramok eltávolítása, vírusfertőzés mértékének beazonosítása, amennyiben lehetséges, karanténba zárása, vírus törlése, lehetőség szerint újratelepítés, további prevenció érdekében vírusirtó szoftver ajánlása)
  • 18-as tartalmak szűrése szolgáltatás kulcsszavak alapján (Cisco OpenDNS beállítása, Parental Control konfigurálása)

Cyber távsegítség kéréséhez és kárbejelentéshez hívja a +36 1 465 3792 telefonszámot!

Cyber távsegítség kéréséhez és kárbejelentéshez hívja a +36 1 465 3792 telefonszámot!
Ha szeretne tudatosabban élni a cybertérben, további jó tanácsokért látogasson el a Generali Előrelátó oldalra és olvassa el prevenciós tanácsainkat itt!

letölthető dokumentumok

Ügyféltájékoztató és a biztosítási szerződésre vonatkozó általános rendelkezések

Távértékesítési tájékoztató

Házőrző otthon- és életmód-biztosítás feltételek

Általános vagyonbiztosítási feltételek

Időjárás-biztosítás különös feltételei a 2018. évre

Lakásbiztosítás biztosítási termékismertető

Ötezres ajánlat akciós feltételei