Mobilalkalmazás

Információk a Generali Ügyfélpont mobilalkalmazásról

generali-ugyfelpont-mobilapplikacio

Változás az Ügyfélpont alkalmazásban elérhető MyGenerali szerződéskezelőbe történő belépés során

Az Ügyfélpont mobilalkalmazásban is elérhető MyGenerali szerződéskezelő 2021. március 27-től a regisztráció során választott emailcímmel érhető el. A belépéskor a korábban használt K vagy T betűjellel használt azonosító helyett email címmel tudsz belépni. A használni kívánt email címet a belépési felületen megjelenő REGISZTRÁCIÓ gombra kattintva tudod regisztrálni.


Ha  már korábban regisztráltál kommunikációs azonosítóddal, emailben kiküldtük a regisztráció megújításához szükséges információkat. Ha emailünket nem kaptad meg, és segítségre van szükséged a belépéshez, kérjük, hívd telefonos ügyfélszolgálatunkat a helyi tarifával hívható +36 1 452 3333-as telefonszámon.

 

Ha korábban a 2021. március 27-én megszűnt Egészségportálunkat is használtad, akkor ugyanazzal az email cím és jelszó párossal tudsz belépni Szerződéskezelő rendszerünkbe is.

 



TARTSd ZSEBedbeN BIZTOSÍTÁSAId!



Újdonság! Megújult Generali Ügyfélpont alkalmazásunk segítségével már okostelefonjáról is használhatod az online szerződéskezelő rendszert, és annak minden funkcióját, kezdve a bankkártyás befizetéstől az adatmódosításon keresztül a szerződéses dokumentumok letöltéséig!

Generali Ügyfélpont alkalmazásunkkal a fentieken kívül nemcsak értékeidet és egészségedet védheted időjárási vészhelyzetek esetén, de Casco szemlefotóit is elkészítheted és beküldheted, sőt az eszközalapokra vonatkozó aktuális árfolyaminformációk révén pénzügyeidet is jobban figyelemmel kísérheted. Esetleges kárbejelentésed kapcsán kollégánk visszahívását is kérheted. A kárrendezés menetét pedig jelentősen felgyorsíthatja, ha alkalmazásunkon keresztül regisztrálod a bejelentett kárát, és feltöltöd a kárról készült dokumentumokat, fotókat!


Töltsd le már ma  az Ügyfélpont alkalmazást, és ismerd meg a hasznos funkciókat!








Generali Ügyfélpont alkalmazásunk segítségével már okostelefonjáról is használhatod az online szerződéskezelő rendszert, és annak minden funkcióját, kezdve a bankkártyás befizetéstől az adatmódosításon keresztül a szerződéses dokumentumok letöltéséig! Mindez azt is jelenti, hogy Házőrző lakásbiztosítással ill. Smart csomaggal rendelkező ügyfeleink az okoseszközökről készült felvételeket már az Ügyfélpont applikáción keresztül is feltölthetik

Bővebb információt az alkalmazásról és az első használatkor szükséges regisztrációról itt találsz.

Változás 2021. március 27-től az Ügyfélpont mobilalkalmazásban is elérhető MyGenerali szerződéskezelőbe történő bejelentkezéskor

 

Az Ügyfélpont mobilalkalmazásban is elérhető MyGenerali szerződéskezelő 2021. március 27-től a regisztráció során választott emailcímmel érhető el. A belépéskor a korábban használt K vagy T betűjellel használt azonosító helyett email címmel tudsz belépni. A használni kívánt email címet a belépési felületen megjelenő REGISZTRÁCIÓ gombra kattintva tudod regisztrálni.


Ha  már korábban regisztráltál kommunikációs azonosítóddal, emailben kiküldtük a regisztráció megújításához szükséges információkat. Ha emailünket nem kaptad meg, és segítségre van szükséged a belépéshez, kérjük, hívd telefonos ügyfélszolgálatunkat a helyi tarifával hívható +36 1 452 3333-as telefonszámon.

 

Ha korábban a 2021. március 27-én megszűnt Egészségportálunkat is használtad, akkor ugyanazzal az email cím és jelszó párossal tudsz belépni Szerződéskezelő rendszerünkbe is.

 

A Kárügyintézés menüpontot kiválasztva nevedet és telefonszámodat megadva kérhetsz visszahívást kollégánktól, aki az általad kért időintervallumban a telefonhívás során felveszi kárbejelentésedet, és tájékoztat a további szükséges teendőkről is. 

A Kármegelőzési információk és a Teendők kár esetén menüpontok további hasznos tanácsokkal segítenek szükség esetén.
Amellett, hogy egy esetleges kárbejelentése kapcsán kollégánk visszahívását is kérheted, a kárrendezés menetét pedig jelentősen felgyorsíthatja, ha a korábban bejelentett kárhoz kapcsolódó kárszámával regisztrálsz Ügyfélpont mobilalkalmazásunk Kárügyintézés – Kárügyeim menüpontjában, és feltöltöd a kárról készült dokumentumokat, fotókat.
A beállított irányítószám szerint azonnali üzenetet küldünk többek közt veszélyes UV sugárzás, légszennyezettség vagy extrém meleg esetén.

Miért érdemes használnod ezt a menüpontot? 

Az alkalmazás hasznos tanácsokkal kiegészített időjárásriasztást küld okostelefonodra az irányítószám alapján beállított település szerint. 
Mivel az értesítés az esemény bekövetkezte előtt 1-2 órával már megérkezik telefonjára, így alkalmazásunk segítségével egészségedet és értékeidet is megvédheti, és szeretteidet is értesítheti a várható időjárási eseményekről. Értékeidet időben védett helyre viheted, várható vihar esetén még időben áramtalaníthatod elektromos eszközeitde, megelőzve azok komolyabb károsodását. Autódat biztonságba viheted, elállhatsz a fák alól, az épületek mellől, és előre felkészülhetsz vezetéskor a rossz látási viszonyokra és a csúszós utakra. 

Milyen időjárási eseményekről kapsz tájékoztatást?

  • Zivatar villámtevékenységgel, felhőszakadással, jégesővel, viharos széllökésekkel
  • Várható rendkívül nagy mennyiségű csapadék, felhőszakadás kialakulásának veszélyével
  • Várható 80-100 km/h-t meghaladó széllökések
  • Várható ónos eső, intenzív havazás, jegesedés, csúszós utak
  • Tartósan 7 °C alatti hőmérséklet, javasolt a téli gumiabroncsok használata
  • Hőségriadó, várható rendkívüli meleg, extrém UV-sugárzás
  • Egészségügyi határértéket meghaladó légszennyezettség
Az alkalmazás nem ad teljes körű időjárás-előrejelzést, csak és kizárólag időjárási vészhelyzet esetén riaszt.
Az időjárási adatokat partnerünk, az Időkép időjárási hírportál szolgáltatja.  A riasztási eseményekkel kapcsolatos kérdéseidet az sms@idokep.hu címre küldheted meg, melyre az dőkép munkatársai fognak válaszolni.
Mire használhatod ezt a menüpontot? 

Ha az online casco biztosításkötés során a gépjárműszemléhez a „szemle típusánál” az „okostelefon” opciót választottad ki, alkalmazásunkat a Casco szemlefotók beküldésére is használhatod. 

Hogyan használjd? 

Az alkalmazás elindítása után válaszd ki a „Casco szemlefotók menüpontot”, majd kövesd a következő lépéseket:

  1. A rendszám megadása: Add meg rendszámát, ügyelve arra, hogy az pontosan megegyezzen azzal a rendszámmal, melyet az online kötés során megadtál.
  2. Fotók elkészítése: A helymegosztás (GPS adatok) engedélyezésével készítsd el a szemléhez szükséges fotókat a képernyőn megadott nézetek szerint (jobb és bal első nézet, jobb és bal hátsó nézet, kilométeróra, alvázszám és beltér). A fotókat a „>” nyílra kattintva készítheted el készüléked segítéségével. Ha a felvétellel elégedetlen vagy, a jobboldali törlés gomb megnyomásával tudod azt törölni, és új fotót készíteni. Sikeres felvétel esetén válaszd a képernyő bal alsó sarkában található „< vissza” gombot, majd készítsd el az előzőekben ismertetett módon a többi szükséges szemlefotót is. A fotók elkészítése során ügyelj arra, hogy a számok (kilométeróra, alvázszám) jól kivehetőek, élesek legyenek.
  3. Sérülések a járművön: Ha minden fotót elkészített, a „tovább >” gombra kattintva jutsz el a meglévő sérülések dokumentálására szolgáló felülethez. Ha van sérülés az autódon, készítd el azokról a fotókat az előzőekben ismertetett módon. 
  4. Ajánlatszám megadása: A „tovább >” gombra kattintva jut el a 11 jegyű ajánlatszám megadásához szükséges felülethez. Az ajánlatszámot az emailben megkapott ajánlaton a vonalkód alatt találja. Az ajánatszám sikeres megadása után a jobb alsó sarokban található  „beküldés >” gombra kattintva tudja az elkészült szemlefotókat beküldeni.

Mire használhatod ezt a menüpontot? 


Árfolyamok menüpontunkban a forint és euro alapú, illetve Quantis, OVB és MBI  exkluzív eszközalapokkal kapcsolatosan találsz információt:
  • aktuális árfolyamok
  • részletes eszközalapleírások, referenciaindex
  • az árfolyamgrafikonok az elmúlt évre, az elmúlt 3 évre ill. indulástól számítva.


Hogyan használjd? 


Az alkalmazás elindítása után válaszd ki az „Árfolyamok” menüpontot, majd lefelé görgetve a kiválasztott eszközalap melletti nyílra kattintva találod az eszközalapra vonatkozó részletes információkat.

Mire használhatod ezt a menüpontot? 

Kapcsolat menüpontunk kiválasztásával lehetőségedvan egyetlen gombnyomással felhívni 

  • telefonos ügyfélszolgálatunkat,
  • a Generali Autós Assistance vonalát, 
  • a Mestervonal 24 telefonos szolgálatot.

Ugyanitt megtalálod emailes, postai és webes elérhetőségünket valamint közösségi média oldalainkra is eljuthasz.