ONLINE ÜGYINTÉZÉSI LEHETŐSÉGEK A KORONAVÍRUSSAL KAPCSOLATOS INTÉZKEDÉSEK IDEJE ALATT
- Szerződéseidet online is bármikor, bárhonnan megtekintheted,
- a szerződéseddel kapcsolatos dokumentumokat letöltheted,
- zöldkártyát igényelhetsz
- online díjfizetést indíthatsz,
- kárbejelentést indíthatsz online a MyGenerali szerződéskezelőből.
- Életbiztosításodhoz pénzügyi tranzakciókat (átváltás, átirányítás, eseti díj felosztása, részleges visszavásárlás és trendfigyelő szolgáltatás beállítása) is indíthatsz.
A MyGenerali szerződéskezelőt a www.generali.hu/belepes oldalon éred el, itt olvashatsz a további funkciókról is. Ha még nem regisztráltad hozzáférésedet vagy 2020. február 27. előtt kötötted szerződését, és nem újítottad meg még ügyfélfiókodat, erről is talál információt ezen az oldalon.
Weboldalunkon minden külön regisztráció és bejelentkezés nélkül megteheted kárbejelentésedet, befizetheted díjaid, dokumentumokat, bizonylatokat igényelhetsz, és lehetőséged van az online szerződéskötésre.
Ingyenesen letölthető alkalmazásunkkal okostelefonjáról is használhatod az online szerződéskezelő rendszert, és annak minden funkcióját, kezdve a bankkártyás befizetéstől a szerződéses dokumentumok letöltéséig. További információt az alkalmazásunkról itt találsz.
Ha az online Szerződéskezelő rendszerben nem találod azt az ügytípust, amit szeretnél elintézni, kérésedet. észrevételed emailben a generali.hu@generali.com címre tudod juttatni részünkre. A szükséges dokumentumokat csatolhatod szkennelt vagy telefonnal befotózott formában is.
Fontos tudnod, hogy emailben csak abban az esetben válaszolhatunk megkeresésedre, ha a a postai ügyintézés helyett a továbbiakban áttérsz az elektronikus, azaz emailes kommunikációra. Kizárólag ebben az esetben van lehetőséged arra, hogy biztosításoddal kapcsolatos ügyeidet postai levelezés helyett emailben intézhesd.
Megkeresésedben kérjük, csatold (akár beszkennelve, okostelefonnal befotózva) az elektronikus kommunikációra vonatkozó kiitöltött és aláírt nyilatkozatodat.
Fontos tudnod, hogy emailben csak abban az esetben válaszolhatunk megkeresésedre, ha a a postai ügyintézés helyett a továbbiakban áttérsz az elektronikus, azaz emailes kommunikációra. Kizárólag ebben az esetben van lehetőséged arra, hogy biztosításoddal kapcsolatos ügyeidet postai levelezés helyett emailben intézhesd.
Megkeresésedben kérjük, csatold (akár beszkennelve, okostelefonnal befotózva) az elektronikus kommunikációra vonatkozó kiitöltött és aláírt nyilatkozatodat.
online ügyintézés
online szerződéskezelő rendszer
Fontos, hogy ha Internet Explorer böngészőt használsz, az megkeresésedet nem fogod tudni beküldeni. Kérjük, használj másik böngészőt!
kárbejelentés
kárügyintézés folyamatban lévő üggyel kapcsolatban
Kárbejelentéshez kérjük, használd a Kárbejelentés menüpontot!
Panaszbejelentés
dokumentumigénylés
email küldése
generali.hu@generali.com

díjfizetés
ügyfélpont mobilalkalmazás
Ötletláda