ONLINE ÜGYINTÉZÉSI LEHETŐSÉGEK A KORONAVÍRUSSAL KAPCSOLATOS INTÉZKEDÉSEK IDEJE ALATT


Kedves Ügyfeleink! A kialakult járványügyi helyzetre tekintettel kérjük Önöket, hogy a személyes ügyfélszolgálati irodákban történő ügyintézés helyett válasszák az online lehetőségeket. A személyes ügyintézés elkerülésével csökkenthetőek a megfertőződés kockázatai, és ezzel is hozzájárulhatunk a járvány terjedésének mérsékléséhez. Köszönjük, hogy Ön is együttműködik velünk ebben a fontos kérdésben.

2020. március 18-tól ügyfélszolgálati irodáinkban korlátozzuk a félfogadás lehetőségét. 

Személyes ügyintézésre kizárólag telefonos ügyfélszolgálatunkkal előre egyeztetett időpontban tudunk lehetőséget biztosítani. Telefonos ügyfélszolgálatunk a (06) 1 452 3333-as telefonszámon, munkanap 8:00 és 20:00 óra között áll rendelkezésére. Köszönjük megértését.

Ingyenesen letölthető alkalmazásunkkal  okostelefonjáról is használhatja az online szerződéskezelő rendszert, és annak minden funkcióját, kezdve a bankkártyás befizetéstől az adatmódosításon keresztül a szerződéses dokumentumok letöltéséig. További információt az alkalmazásunkról itt talál.
  • Szerződéseit online is bármikor, bárhonnan megtekintheti, 
  • a szerződésével kapcsolatos dokumentumokat letöltheti, 
  • csekket, díjfizetési igazolást, zöldkártyát igényelhet, 
  • online díjfizetést indíthat, 
  • kárbejelentést indíthat online Szerződéskezelő rendszerünkből. 

  • Emelt szintű hozzáférés esetén pedig ezen felül életbiztosításához pénzügyi tranzakciókat (átváltás, átirányítás, eseti díj felosztása, részlege visszavásárlás és trendfigyelő szolgáltatás beállítása) is indíthat. 

Az online Szerződéskezelő rendszert a www.generali.hu/belepes oldalon éri el, itt olvashat a további funkciókról is. Ha még nem aktiválta hozzáférését, erről is talál információt ezen az oldalon.

Ha az online Szerződéskezelő rendszerben nem találja azt az ügytípust, amelyet szeretne elintézni, kérését, észrevételeit emailben a generali.hu@generali.com címre tudja eljuttatni részünkre. A szükséges dokumentumokat csatolhatja szkennelt vagy telefonnal befotózott formában is.

Fontos tudnia,  hogy emailben csak abban az esetben válaszolhatunk megkeresésében, ha a a postai ügyintézés helyett a továbbiakban áttér az elektronikus, azaz emailes kommunikációra.  Kizárólag ebben az esetben van lehetősége arra, hogy biztosításával kapcsolatos ügyeit postai levelezés helyett emailben intézhesse.

Megkeresésében kérjük, csatolja (akár emailben beszkennelve, befotózva)  az elektronikus kommunikációra vonatkozó kiitöltött és aláírt nyilatkozatot. 

online kapcsolatfelvétel


online szerződéskezelő rendszer

kárbejelentés

dokumentumigénylés

díjfizetés

email küldése

generali.hu@generali.com

Ötletláda



Panaszbejelentés



ügyintézés korábbi ergo ügyfelek számára

ügyfélpont mobilalkalmazás

TELEFONOS kapcsolatfelvétel


telefonos ügyfélszolgálat

visszahívás biztosításkötéshez

hasznos telefonszámok ügyfeleinknek

személyes kapcsolatfelvétel & időpontfoglalás


 tanácsadók & ügyFÉLSZOLGÁLATOK



autószerviz kereső




tanácsadóválasztás 10 pontja


AKADÁLYMENTESÍTÉS 


AKADÁLYMENTESÍTETT ÜGYFÉLSZOLGÁLATAINK

SIKET ÉS NAGYOTHALLÓ ÜGYFELEINKNEK

GYENGÉNLÁTÓ ÜGYFELEINKNEK