ONLINE ÜGYINTÉZÉSI LEHETŐSÉGEK A KORONAVÍRUSSAL KAPCSOLATOS INTÉZKEDÉSEK IDEJE ALATT


Kedves Ügyfeleink! A kialakult járványügyi helyzetre tekintettel arra kérünk, hogy a személyes ügyfélszolgálati irodákban történő ügyintézés helyett lehetőség szerint válaszd az online lehetőségeket. A személyes ügyintézés elkerülésével csökkenthetőek a megfertőződés kockázatai, és ezzel is hozzájárulhatunk a járvány terjedésének mérsékléséhez. Köszönjük, hogy te is együttműködsz velünk ebben a fontos kérdésben.

  • Szerződéseidet online is bármikor, bárhonnan megtekintheted, 
  • a szerződéseddvel kapcsolatos dokumentumokat letöltheted, 
  • csekket, díjfizetési igazolást, zöldkártyát igényelhetsz, 
  • online díjfizetést indíthaszt, 
  • kárbejelentést indíthatsz online a MyGenerali szerződéskezelőből. 

  • Életbiztosításodhoz pénzügyi tranzakciókat (átváltás, átirányítás, eseti díj felosztása, részleges visszavásárlás és trendfigyelő szolgáltatás beállítása) is indíthatsz.

MyGenerali szerződéskezelőt www.generali.hu/belepes oldalon éred el, itt olvashaszt a további funkciókról is. Ha még nem regisztráltad hozzáférésedet vagy 2020. február 27. előtt kötötted szerződését, és nem újítottad meg még ügyfélfiókodat, erről is talál információt ezen az oldalon.
A MyGenerali szerződéskezelőt ügyfeleink már nem a T vagy K betűjellel kezdődő azonosítójukkal érik el, hanem a szerződéshez megadott email címmel. Azok az ügyfeleink, akik Egészségportál regisztrációval is rendelkeznek, az ott használt email cím és jelszó párossal fognak tudni belépni. 
Ingyenesen letölthető alkalmazásunkkal  okostelefonjáról is használhatod az online szerződéskezelő rendszert, és annak minden funkcióját, kezdve a bankkártyás befizetéstől az adatmódosításon keresztül a szerződéses dokumentumok letöltéséig. További információt az alkalmazásunkról itt találsz.
Ha az online Szerződéskezelő rendszerben nem találod azt az ügytípust, amit szeretnél elintézni, kérésedet. észrevételed emailben a generali.hu@generali.com címre tudod juttatni részünkre. A szükséges dokumentumokat csatolhatod szkennelt vagy telefonnal befotózott formában is.

Fontos tudnod,  hogy emailben csak abban az esetben válaszolhatunk megkeresésedre, ha a a postai ügyintézés helyett a továbbiakban áttérsz az elektronikus, azaz emailes kommunikációra.  Kizárólag ebben az esetben van lehetőséged arra, hogy biztosításoddal kapcsolatos ügyeidet postai levelezés helyett emailben intézhesd.

Megkeresésedben kérjük, csatold (akár beszkennelve, okostelefonnal befotózva)  az elektronikus kommunikációra vonatkozó kiitöltött és aláírt nyilatkozatodat. 

online ügyintézés


online szerződéskezelő rendszer

kárbejelentés

dokumentumigénylés

díjfizetés

email küldése

generali.hu@generali.com

Ötletláda



Panaszbejelentés



ügyintézés korábbi ergo ügyfelek számára

ügyfélpont mobilalkalmazás

TELEFONOS ügyintézés


telefonos ügyfélszolgálat

visszahívás biztosításkötéshez

hasznos telefonszámok ügyfeleinknek

személyes kapcsolat & időpontfoglalás


 tanácsadók & ügyFÉLSZOLGÁLATOK



autószerviz kereső




tanácsadóválasztás 10 pontja


AKADÁLYMENTESÍTÉS 


AKADÁLYMENTESÍTETT ÜGYFÉLSZOLGÁLATok

SIKET ÉS NAGYOTHALLÓ ÜGYFELEINKNEK

GYENGÉNLÁTÓ ÜGYFELEINKNEK