Telefonos ügyfélszolgálat: +36 1 452 3333

Várjuk hívásodat hétfőn, kedden, szerdán és pénteken 8:00-18:00-ig, csütörtökön 8:00-20:00-ig

telefonos_uszi
 

Milyen menüpontok közül választhatsz a telefonos ügyintézés során?


A telefonos menürendszer elején eldöntheted, hogy munkatársunkkal beszélnél (élőhangos ügyintézés), vagy az automata ügyintézést választod. 

Élőhangos ügyintézés: 1-es gomb
Automata ügyintézés a menürendszerben, egyenleginformáció, befizetés és kárbejelentés: 2-es gomb


AZ ÉLŐHANGOS ÜGYINTÉZÉS MENÜPONTJAI


1. Kárügyintézés

1.1. Új kárbejelentés
   1.1.1. Lakás vagy családi ház biztosítás
   1.1.2. Egyéb vagyon és felelősségbiztosítás
   1.1.3. Gépjárműbiztosítás
   1.1.4. Életbiztosítás
   1.1.5. Egészség, baleset , banki és  szolgáltatás finanszírozó termék

1.2. Információ bejelentett károkról
   1.2.1. Lakás vagy családi ház biztosítás
   1.2.2. Egyéb vagyon és felelősségbiztosítás
   1.2.3. Gépjárműbiztosítás
   1.2.4. Életbiztosítás
   1.2.5. Egészség, baleset , banki és  szolgáltatás finanszírozó termék

2. Szerződéssel kapcsolatos ügyintézés

2.1. Lakás vagy családi ház biztosítás
2.2. Egyéb vagyon és felelősségbiztosítás
2.3. Gépjárműbiztosítás
2.4. Életbiztosítás
2.5. Egészség, baleset , banki és  szolgáltatás finanszírozó termék

3. Online szerződéskezelő rendszerrel kapcsolatos ügyintézés
 
5. Angol nyelvű kezelő kérése / English speaking operator

6. ERGO biztosítónál kötött szerződéssel kapcsolatos ügyintézés
 

MIT KELL TUDNOD AZ AUTOMATA ÜGYINTÉZÉSRŐL?

ugyfelszolgalat

Egyenlegedet már automata menürendszerünkben is lekérdezheted, és az online befizetésre és a kárbejelentésre szolgáló hivatkozást is megkaphatod SMS-ben vagy emailben kötvényszámod megadása után. Ebben az esetben nem kell számolnod várakozási idővel.

Az automata ügyintézés 0-24-ben elérhető.

 
 

Milyen ügyeket intézhetsz telefonos ügyfélszolgálatunkon?

  • Szerződéses információk
  • Számlainformációk - Automata ügyintézésben is elérhető a nap 24 órájában!
  • Adategyeztetés
  • Díjigazolások
  • Fedezetigazolás
  • Csekkek, díjbekérők
  • Zöldkártya, bonus-malus igazolás
  • Kötvénypótlás
  • Számlakivonat
  • Adóigazolás
  • Kötelező gépjármű-felelősségbiztosítás, casco biztosítás, lakásbiztosítás kárbejelentés - Automata ügyintézésben is elérhető a nap 24 órájában!
  • Kárenyhítéssel, kárügyintézéssel kapcsolatos információ
  • Kötelező gépjármű-felelősségbiztosítás, casco biztosítás, lakásbiztosítás díjszámítás
  • Szerződéskötési igény elindítása
  • Termékinformációk
  • Általános információk a befektetéshez kötött életbiztosítási termékekről
  • Árfolyam- és portfolióérték információk
  • Kötvénnyel kapcsolatos tájékoztatás és módosítások, bejelentések, változtatás alapok között