generali kárrendezés


partnerként számíthatsz ránk!

generali-kep-karrendezes

LEGFONTOSABB INFORMÁCIÓK

Ha bármilyen kár ér (gépjármű, élet-egészség-baleset, lakás-vagyon, utazás) jelezd minél előbb, hogy kárrendezésedet a lehető leghamarabb intézni tudjuk.
  

Válaszd ki a számodra megfelelő bejelentési módot:

online kárbejelentés

 
Kattints a TOVÁBB gombra és máris indítjuk kárrendezésedet! Az online bejelentést a nap 24 órájában megteheted.
 

telefonos bejelentés

 
Hívd a +36 1 452 3333 számon ügyfélszolgálatunkat!
 
 

generali ügyfélpont applikáció



Lehetőséged van telefonos vagy online bejelentésre és kárügyeid intézésére.

 

hívd generali biztosításközvetítődet



Ha nem emlékszel, ki a személyes tanácsadód,
hívd ügyfélszolgálatunkat! 

mi történik utána?


Először is megnyugodhatsz, mert innentől kezdve szakembereink végig kézben tartják a kárbejelentés folyamatát, hogy mielőbb rendezhessük jogos kárigényedet, a biztosítási feltételek szerint.


Nálunk a kárügyintézés, sőt a kifizetés is a kárbejelentésétől számított 1-2 napon belül, vagy akár azonnal is megtörténhet a kisebb vagyonkárok esetében.



Nézd meg összefoglaló videónkat!

lakasszerviz

Újdonság: Lakásszerviz-szolgáltatás budapesti és Pest vármegyei ügyfeleinknek

Egyes lakásbiztosítási károk esetén – ha a kárbejelentő felület felajánlja – választhatod, hogy mi küldjünk mesterembert a károk helyreállítására. Ha így döntesz, akkor a bejelentést követő 48 órán belül keresni fog a megfelelő szakember időpontegyeztetés miatt. 

A lakásszerviz-szolgáltatásnak köszönhetően otthonod úgy lesz újra a régi, hogy nem neked kell bajlódni a szakember keresésével, és nem kell előre megfinanszíroznod a kár helyreállításának költségét, mert mi fizetjük ki a szakembernek az elvégzett munkát. 

mi az a real-time kifizetés?

A technológia ugrásszerű fejlődésével a mindennapi ügyintézés menete is felgyorsult. Biztosítónknál a kárrendezés folyamatai is lépést tartanak veled: a Generali real-time, vagyis valós idejű kifizetésével kárszakértő kollégánk bizonyos károk esetében már a helyszínen, a veled folytatott megbeszélés során dönthet a kifizetési folyamat elindításáról, és akár már a helyszínen értesítést is kaphatsz az összeg bankszámládra történő megérkezéséről.

VIDEÓS KÁRFELVÉTEL

Gépjárműben vagy lakásban bekövetkező kisebb káreseteknél (pl. beázás vagy karosszéria-sérülés) kollégáink felajánlhatják a mobiltelefonon keresztüli szemle lehetőségét. Így, ha a feltételek adottak és Te is szeretnéd, élő videóhívásban szemlézzük a károdat.

A felajánlott biztosítási összeg elfogadása után azonnal indíthatjuk a fizetést, tehát akár perceken belül a számládon lehet a kárösszeg.

szerviz egyszerűen? Igen!

Egy autós baleset, még ha nincs is komolyabb baj igen sok kellemetlenséget tud okozni. A Generali Casco ügyfeleként vedd igénybe ingyenes Kárwebes szolgáltatásunkat, és segítünk megfelelő javítóműhelyt találni - kedvező javítási ajánlattal. Szerződött javítóink nemcsak a kárrendezés lebonyolításában segítenek, hanem egyedi extra szolgáltatásokat is kínálnak. Ehhez nem kell mást tenned, mint a kárfelvételi szemlére kiérkező kárszakértőnknek jelezni, hogy szeretnél élni ezzel a  lehetőséggel.

 

generali ügyfélpont applikáció

Próbáld ki Generali Ügyfélpont applikációnkat, amellyel értékeidet és egészségedet védheted időjárási vészhelyzetek esetén küldött értesítéseinknek köszönhetően. Generali ügyfélként Casco szemlefotóidat is elkészítheted és beküldheted, sőt ha van életbiztosításod, pénzügyeidet is jobban figyelemmel kísérheted. Tartsd egy helyen, mindig magadnál legfontosabb biztosítói telefonszámaidat, szerződésedet, aktuális kárügyeidet egyetlen applikációban!

igaz történetek kollégáinktól


MIRE (IS) JÓ A CASCO?

Ügyfelünk autója kikötés közben a kompról a Dunába csúszott, mert az eső miatt síkos volt a fedélzet; az autón hiába volt behúzva a kézifék, a komp hirtelen irányváltásától a vízben kötött ki. Az autó közvetlenül a part mellett egy méter mélyen vízbe süllyedt, az utastér és az összes elektromos berendezés jelentősen károsodott. A jármű a várható magas javítási költség miatt gazdasági totálkárosnak lett minősítve, és a roncsérték levonása után a biztosítási összeget kifizettük.

vízkárosult otthonok


A víz a lakást is éppúgy tönkre tudja tenni, mint az autót. Ez történt egy társasházban is. Az első emeleti és a földszinti lakók egymástól függetlenül egy teljes hétig nem voltak otthon. Mire hazaértek, a felső lakásban állt a víz. Az alsó lakónak szinte mindene tönkrement, a WC deszka is kettérepedt, annyira elázott. Kiderült, hogy a fenti lakás mosdója alatt eltört egy 1 000 Ft értékű flexibilis cső, és egy héten keresztül áztatta a két lakást. Miután mind a két lakás nálunk volt biztosítva, és a díjfizetésük is rendben volt, a kár kifizetésre került. 

VÉLETLEN TŰZ


A víznél már csak a tűz lehet pusztítóbb. Az emeletes ház földszinti kazánházában a biztosítéktáblánál tűz keletkezett, ami a kábelcsatornán át felterjedt a fa szerkezetű emeletre, így az emelet teljesen leégett, és a földszint is használhatatlanná vált. Az épület lakhatatlan lett, az összes ingóság megsemmisült vagy használhatatlanná vált, a tulajdonosoknak albérletben kellett lakni a felújítás végéig. A teljes kárösszeget kifizettük, mert a biztosítási igényeinek megfelelő lakásbiztosítással rendelkezett az ügyfél. 

generali ügyfélpont applikáció - INTÉZD KÁRÜGYEIDET OKOSTELEFONODRÓL!


Töltsd le megújult Generali Ügyfélpont applikációnkat, mellyel már nemcsak értékeidet és egészségedet védheted időjárási vészhelyzetek esetén, de többek közt online bejelentheted károdat és kárbejelentésed kapcsán kollégánk visszahívását is kérheted! Tudd meg, mi mindenre használhatod Ügyfélpont applikációnkat!