KIVÁLASZTÁSI FOLYAMAT A GENERALINÁL
Ha kíváncsi vagy hogyan zajlik a kiválasztás nálunk, az alábbi információk lesznek a segítségedre!


Miután elküldted a pályázatodat az általad választott pozícióra, emailen keresztül értesítést kapsz, hogy a regisztráció megtörtént, valamint a jelentkezésed értékelése folyamatban van.

Ezt követően felveszi veled a kapcsolatot a toborzásért felelős kolléga és egy rövid, körülbelül 15-20 perces telefonhívás, úgynevezett „phonescreen” keretében egyeztet veled a pozíció legfontosabb részleteivel kapcsolatban.

A legtöbb pozíciónk esetében két körös interjúra lehet számítani, első körben jellemzően online interjúztatunk, a második körben pedig személyesen is találkozunk veled az irodaházunkban.

Bizonyos pozíciók esetében szakmai-, illetve személyiségtesztet is alkalmazunk a kiválasztás keretében, amit online formában tudsz elvégezni.

Amennyiben sikerrel zárul a pályázatod, telefonon értesítünk, majd írásos ajánlatot küldünk számodra.
Szükség van ránk! Nekünk pedig Rád! Talán még nem is gondolnád, de közénk tartozol!

NÁLUNK TUTI MUNKÁD LESZ!
Bármely helyzetben megtalálod az ügyfelekkel a közös hangot, a problémamegoldás pedig a véredben van? Akkor Téged keresünk! Csatlakozz hozzánk Call Center Operátorként és segíts ügyfeleinknek biztosítási ügyeik intézésében!
Jelentkezz most!