magatartási kódex
Szeretnénk olyan légkört teremteni, ahol bárki szabadon kérdezhet vagy jelentheti be az aggályos eseteket.
Ezen túlmenően online kurzusok, tréningek formájában biztosítjuk, hogy valamennyi munkavállalónk érzékelje Magatartási Kódexünk jelentőségét, illetve saját szerepét és felelősségét az aggályos esetek bejelentésében.
Aggályos esetek bejelentése
- Visszaélés-bejelentési Segélyvonalon keresztül, telefonon vagy interneten, akár anonim módon is;
- a helyi Compliance vezető megkereshető közvetlenül személyesen, írásban vagy elektronikus levélben:
o e-mail cím: incidens.compliance.hu@generali.com
o postacím: Compliance vezető, 1066 Budapest, Teréz krt. 42-44.
Az aggályokkal kapcsolatos gyakran ismételt kérdések és válaszok a GY.I.K-ben találhatók.
Minden bejelentés kiértékelésre kerül, és szükség esetén megfelelő korrekciós intézkedések is alkalmazhatók, beleértve a fegyelmi intézkedéseket is, az alkalmazandó jogszabályoknak megfelelően.
A jóhiszemű bejelentőkkel, illetve a kivizsgálásban résztvevőkkel szembeni tisztességtelen cselekményeket vagy megtorlást Társaságunk semmilyen formában sem tolerálja. A bejelentés megtorlását minden esetben a Magatartási Kódex megsértésének tekintjük, és olyan büntetéssel sújtjuk, amely a legsúlyosabb esetekben a munkaviszony megszűnését vonhatja maga után.
A fenti kommunikációs csatornák nem használhatóak a nemzetközi Generali Csoport tagvállalatai által értékesített termékekkel vagy szolgáltatásokkal kapcsolatos ügyfélpanaszok bejelentésére. A helyi jogszabályoknak megfelelően, az ügyfelek részére fenntartott panaszbejelentési csatornákról a szerződéses dokumentumok nyújtanak bővebb felvilágosítást.
Az ügyben eljáró foglalkoztatás-felügyeleti hatóság illetékessége a bejelentéssel érintett foglalkoztatási helyszínhez kapcsolódik.
A területileg illetékes foglalkoztatás-felügyeleti hatóságok elérhetőségei megtalálhatók itt:
Közérdekű bejelentés és panasz benyújtható a 0201. sz. iForm űrlapunkkal is (a beküldéshez KAÜ azonosítás szükséges).
BESZÁLLÍTÓI ETIKAI KÓDEX
A Generali Csoport társadalmi felelősségvállalás iránti elkötelezettségének részeként beszállítóival és szerződéses partnereivel is hosszú távú partnerségre törekszik. Vállalatunk célja partnereivel egy olyan, kölcsönösen előnyös együttműködésen alapuló hálózat kialakítása és fenntartása, mely elengedhetetlen ahhoz, hogy a Csoport színvonalas termékeket és szolgáltatásokat nyújthasson.