KORÁBBI EGÉSZSÉGPORTÁL ÜGYFELEINKNEK





Ha korábban a 2021. március 27-én megszűnt Egészségportálunkat is használtad, akkor ugyanazzal az email cím és jelszó párossal tudsz belépni a MyGenerali szerződéskezelőbe is. 

Az első belépést követően az Általános Szerződési Feltételek elfogadása után egy belföldi mobiltelefonszám megadásával tudod regisztrációdat kiegészíteni. A regisztráció során egy egyszer érvényes SMS kódot küldünk ki, melyre a telefonszám megerősítéséhez lesz szükséged.

Korábbi leleteit, egészségügyi dokumentumait DOKUMENTUMOK menüpontban találod.


FOR OUR ENGLISH SPEAKING CUSTOMERS





If you had already a registered account at Egészségportál (Health Portal), you can use the same email and password to log in to MyGenerali. You will need to add your domestic cell phone number, and validate it on the first login. If you have not registered your email here or previously at Egészségportál (Health Portal), please click the button REGISZTRÁCIÓ. You will need your policy number and your mobile phone, your date of birth, or the tax number in case the contractor is a company. Please give an e-mail address and register it as your user name, check your email for the validation link,  and take care of typing back the validation number we send in SMS during the registration. You cannot register with a foreign telephone number.

 For more information please see the English section below.
 

MYGENERALI SZERZŐDÉSKEZELŐ 


A kényelmesebb ügyintézés érdekében személyre szóló internetes szerződéskezelő szolgáltatást biztosítunk, mellyel bármikor, bárhonnan hozzáférhetsz szerződéseidhez. 

A szolgáltatást egy néhány perces regisztrációt követően te is eléred:

  • Tájékozódhatsz szerződéseid adatairól
  • Befizetheted szerződéseid díját
  • Letöltheted a szerződéseiddel kapcsolatos dokumentumokat
  • Módosíthatod szerződéseid adatait
  • Ha pedig befektetési egységekhez kötött életbiztosítással rendelkezel, a fenti jogosultságokon felül pénzügyi tranzakciókat is indíthatsz életbiztosításához

mygenerali az okostelefonodon is!

Töltsd le a MyGenerali szerződéskezelő használatához szükséges Ügyfélpont alkalmazást okostelefonodra,
és lépj be a kényelmes, gyors ügyintézés világába!
 

FONTOS KÉRDÉSEK A MYGENERALI SZERZŐDÉSKEZELŐVEL KAPCSOLATBAN

 

Online szerződéskezelőnk 2021. március 27-től a regisztráció során választott emailcímmel érhető el. 

 
A MyGenerali szerződéskezelőbe 2021. március 27-től a regisztráció során választott emailcímmel lehet belépni.


FONTOS, HOGY HASZNÁLAT ELŐTT AZ EMAIL CÍMEDET REGISZTRÁLNOD KELL

Készítsd érvényes biztosítási szerződésed kötvényszámátMagánszemély esetén születési dátumot, cégek esetén adószámot fogunk kérni az azonosításhoz. A regisztráció során felhasználónévként egy általad használt email címet adhatsz meg. Az email címedet és a korábban a szerződésedhez megadott, magyarországi előhívóval rendelkező telefonszámodat is ellenőrizni fogjuk egy érvényesítő kód és egy email kiküldésével.

Ha emailünket nem kaptad meg, és segítségre van szükséged a belépéshez, kérjük, hívd telefonos ügyfélszolgálatunkat a  +36 1 452 3333-as telefonszámon.

Ha 2021. március 27-én megszűnt Egészségportálunkat is használtad korábban, akkor a regisztrációra nincs szükség:ugyanazzal az email cím és jelszó párossal tudsz belépni a MyGenerali szerződéskezelőbe is.

Ha segítségre van szükséged, hívd nyitvatartási időben telefonos ügyfélszolgálatunkat a helyi tarifával hívható +36 1 452 3333-as telefonszámon.

Információs segédlet a MyGenerali szerződéskezelőhöz

A szolgáltatáshoz automatikusan megadjuk a jogosultságot minden, legalább 1 érvényes szerződéssel rendelkező ügyfelünknek, a hozzáférést azonban regisztrálnod kell a jövőben a belépéshez használni kívánt email címmel. A regisztráció során az email címre egy ellenőrző emailt küldünk, és az abban található gombra kattintva egy egyszer érvényes SMS kód kiküldésével egyúttal telefonszámodat is ellenőrizzük. Maga a regisztráció mindössze néhány percet vesz igénybe.

Ha szerződésedet a korábbi ERGO Biztosítóknál kötötted, a MyGeneraliban bármikor ellenőrizheted egyenlegedet, és díjfizetést is indíthatsz. Az életbiztosítások kivételével szerződésed részletes adatait is megtekintheted.

A MyGenerali szerződéskezelő 2021. március 27-től a regisztráció során választott emailcímmel érheted el.

 
Ha már korábban regisztráltál kommunikációs azonosítóddal, emailben kiküldtük neked a regisztráció megújításához szükséges információkat.

Ha emailünket nem kaptad meg, és segítségre van szüksége a belépéshez, kérjük, hívd nyitvatartási időben telefonos ügyfélszolgálatunkat nyitvatartási időben a helyi tarifával hívható +36 1 452 3333-as telefonszámon.
 

Online szerződéskezelő rendszerünk segítségével


  • Tájékozódhatsz szerződései adatairól
  • Befizetheted szerződései díját
  • Letöltheted a szerződéseivel kapcsolatos dokumentumokat
  • Módosíthatod szerződései adatait
  • ha pedig befektetési egységekhez kötött életbiztosítással rendelkezel, a fenti jogosultságokon felül pénzügyi tranzakciókat is indíthatsz életbiztosításodhoz

Ha befektetési egységekhez kötött életbiztosítással rendelkezel…



Azok az ügyfeleink, akik befektetési egységekhez kötött életbiztosítással rendelkeznek, a fenti jogosultságokon felül pénzügyi tranzakciókat indíthatnak életbiztosításaikhoz (átváltás, átirányítás, eseti díj felosztása, részleges visszavásárlás és trendfigyelő szolgáltatás beállítása).

Fontos tudni, hogy abban az esetben, ha a befektetési egységekhez kötött életbiztosításhoz kapcsolódó szerződésben a szerződőn kívül más biztosított is szerepel, akkor a biztosítotti nyilatkozat kitöltött, a biztosított(ak) által aláírt nyilatkozata is szükséges a pénzügyi tranzakciós funkciók eléréséhez. Igénylése a szerződéskötéskor is megtörténhet, de természetesen később is van rá lehetősége. A nyilatkozatot kérje személyes tanácsadójánál vagy töltse le innen. A személyesen tanácsadójának vagy az ügyfélszolgálaton leadott nyilatkozatot kitöltve, aláírva várjuk, a generali.hu@generali.com email címre küldött dokumentumokat pedig AVDH-val történt ügyfélhitelesítéssel tudjuk elfogadni. 

Kérjük, jelszavadat soha ne add ki másnak! A szerződéskezelő rendszer használatával kapcsolatos további információkért  olvasd el az általános szerződési feltételeket.

 

Ha szerződésedet a korábbi ERGO Biztosítóknál kötötted...

 

Ha a szerződésedet a korábbi ERGO Biztosítóknál kötötted, a MyGeneraliban bármikor ellenőrizheted egyenlegedet, és díjfizetést is indíthatsz. Az életbiztosítások kivételével szerződésed részletes adatait is megtekintheted.

A MyGenerali szerződéskezelő 2021. március 27-től emailcímmel történő belépéssel érhető el. 

 

Ha emailünket nem kaptad meg, és segítségre van szükséged a belépéshez, kérjük, hívd telefonos ügyfélszolgálatunkat
nyitvatartási időben a helyi tarifával hívható +36 1 452 3333-as telefonszámon.

Azok az ügyfeleink, akik Egészségportál regisztrációval is rendelkeztek, az ott használt email cím és jelszó párossal fognak tudni belépni. Az Egészségportál felülete 2021. március 27-vel megszűnik. Az egészségügyi dokumentumok a továbbiakban szintén az online Szerződéskezelő rendszer felületén lesznek elérhetőek.
 

Ha a családban több szerződés is van, eltérő szerződővel 

Ha a családban vagy a cégcsoporton belül több szerződés is van, különböző szerződőkkel, akkor minden szerződőnek külön-külön kell regisztrálnia egy-egy email címmel a MyGeneraliba. Ilyenkor az egyes szerződéseket természetesen külön-külön belépés után tudod megtekinteni.

Ha több szerződésed is van, jogilag azonos szerződőkkel, mégsem látod őket egyszerre...

Fontos, hogy az azonos szerződőnek jogi értelemben is azonosnak kell lennie: azaz ha pl. magánszemélyként kötöttél velünk egy kötelező biztosítást, egyéni vállalkozóként pedig egy vagyonbiztosítást, akkor a két szerződést csak külön fiókokban, két külön email címmel regisztrálva tudod kezelni a MyGeneraliban. 

Ha biztos vagy benne, hogy jogi értelemben is ugyanaz a szerződő, és mégsem látod belépés után mindegyik szerződésedet, kérjük, jelezd nyitvatartási időben telefonos ügyfélszolgálatunkon a 06 (1) 452 3333-as telefonszámon, és megvizsgáljuk, mi a gond.  

Ha több céges szerződésed is van, eltérő céges szerződőkkel...

Sajnos ebben az esetben nem megoldható, hogy egy fiókban lásd az összes szerződést.

Minden eltérő adószámmal rendelkező szerződőnek külön email címmel kell regisztrálnia a MyGenerali szerződéskezelőbe, és az egyes szerződők a belépést követően csak a saját szerződéseket láthatják.
A MyGenerali  a Generali Biztosító Zrt. online szerződéskezelő rendszere. Online szerződéskezelőnk segítségével valós idejű hozzáférést biztosítunk szerződése adatadihoz, valamint módosításokat kezdeményezhetsz, megtekintheted dokumentumaidat, szerződésedhez kapcsolódó értesítéseidet, és pénzügyi tranzakciókat hajthatsz végre.

Ha szerződésedet a korábbi ERGO Biztosítóknál kötötted, a MyGeneraliban bármikor ellenőrizheted egyenlegedet, és díjfizetést is indíthatsz. Az életbiztosítások kivételével szerződésed részletes adatait is megtekintheted.

A MyGenerali  szerződéskezelő szolgáltatás 0-24 órában elérhető.

A várható karbantartásokról a bejelentkezési oldalon tájékozódhatsz.
A MyGenerali szerződéskezelőt az alábbi böngészőkkel tudod használni. A frissítések során az utolsó két főverziószámot támogatjuk.

 Chrome (desktop Windows és telefonon Android)
• Firefox (desktop Windows)
• Edge (desktop Windows)
Safari (MAC és iOs)
 Android böngésző (Android)

Mobilok esetén az operációs rendszer támogatott verziószámai a következők:
iOS 12-es verziótól felfelé
Android 7-es verziótól felfelé
 
Társasházkezelőként a rendszer használatával azonnal hozzáférhetsz a szerződéses adatokhoz, dokumentációkhoz (éves díj mértéke, díjrendezettség szerződésenként, kárkifizetések visszamenőleg egy évre, tételenként), módosíthat  bizonyos adatokat (levelezési cím, fizetési ütem, fizetési mód), valamint megtalálod a biztosításközvetítők adatait, elérhetőségeit, és akár online díjfizetést is kezdeményezhet a közösképviselő.

2021. március 27-től a MyGenerali szerződéskezelőt régebbi társasházkezelő partnereink már nem a T betűjellel kezdődő azonosítójukkal érik el, hanem a regisztráció során választott email címmel. 

Ehhez a regisztráció néhány perces megújítására van szükség, melyről emailben küldtünk tájékoztatást. Ha kaptad meg az emailt, és segítségred van szüksége a regisztráció megújításához, kérjük, hívd nyitvatartási időben telefonos ügyfélszolgálatunkat a helyi tarifával hívható +36 1 452 3333-as telefonszámon.

Társasházkezelők 2021. március 27. után ugyanazzal az felhasználói azonosítóval érik el egyéni szerződéseiket és a kezelt társasházak szerződéseit is.
 

What is MyGenerali?

 

MyGenerali is a simple way to view and manage your insurance policies real time both on the Internet and using your phone. You can log in to MyGenerali to view your insurance policies, important documents as well as your medical records in the ‘DOKUMENTUMOK’ section. You may also initiate modifications and make financial transaction on some policy types.

How do I use the features available in MyGenerali?

MyGenerali is available to all policyholders with an active (in force) policy with Generali. To use MyGenerali, you will first need to register. Registration takes only a few minutes. To get started, refer to this document for detailed instructions on how to register.

How do I access MyGenerali?

To log in to MyGenerali, go to the www.generali.hu  website, and then click the   icon on the top of the page, or follow this link: https://www.generali.hu/Belepes.aspx .

 


REGISTRATION

How do I register if I am the policyholder of my insurance?

 

If you are the policyholder of your insurance and you have never used MyGenerali or the Egészségportál (Generali’s former health insurance platform), you will first need to register before you can access the system. To register, go to the www.generali.hu/belepes page and click the REGISZTRÁCIÓ button to start.

For the registration, please have the policy number of any of the active insurance policies which you hold, as well as your mobile phone at hand. If you wish to register as a private person, you will need to enter your date of birth; if you register on behalf of a company, you will need to enter the company’s tax number for identification purposes. The email address you enter for the registration will be set as your username for logging into MyGenerali. You will need to verify both your email address and your Hungarian telephone number recorded with your insurance policy through a verification email and a verification code which we will send you. Please note that you cannot register with a foreign phone number.

If you had already a registered account at Egészségportál (Health Portal), you can use the same email and password to log in to MyGenerali. You will need to add your domestic cell phone number, and validate it on the first login.



How to register for MyGenerali:

1. Click the ‘Regisztráció’ button. Enter the policy number of any of your active (in force) insurance policies and the associated identification data and click ‘TOVÁBB’.
2. Enter an email address which you would like to use as your username to log in to your MyGenerali Account. We will send you a message to verify your account by email. In the verification email, click the ‘REGISZTRÁCIÓ VÉGLEGESÍTÉSE’ link to proceed with your registration.
3. We will then send a onetime 4-digit verification code by text message to the telephone number you have earlier registered with your insurance policy. If you forgot which telephone number you have registered with your insurance policy, please call our customer service at +36 1 452 3333, and you will be assisted with completing your registration. 
Enter the 4-digit code that you received in the verification box. We need you to do this so as to ensure that after the registration only you may access your insurance policies on MyGenerali.
4. If you have successfully completed all the above steps, you will now need to agree to the Terms of Use to access MyGenerali, and create a secure password for your account. 

 To accept our Terms of Use, open the document, carefully read it, and then check the box.

Your password must be at least 10 characters long and must contain at least 1 uppercase letter, 1 lowercase letter and 1 number to be valid. Once you have created your password, you will be asked to confirm it.

 

That’s it! Now you can log in to your registered account and start discovering the useful features of MyGenerali.

How do I register if I am NOT the policyholder of my insurance but an insured party?

If you are not the policyholder of the insurance but an insured party on a policy taken out by a relative or your employer – for example, you are covered under a Generali Private Care or Generali Company Care health insurance policy as a family member or an employee – you will need to register in a different way.

After you have first received health care treatment under your coverage, you will be sent an email. The email will contain a link which you will need to click to register and view your medical documents and test results in MyGenerali.

If you have registered to Egészségportál to view your medical documents, you may log in to MyGenerali with the same username and password, without having to register again.

 

LOGIN TO MYGENERALI

 

You may log in to MyGenerali using the email address and password you entered during your registration. To access your account, go to the generali.hu/belepes page and click the ‘Bejelentkezés’ button. If you have previously registered for Egészségportál, you may access MyGenerali with the same credentials without a new registration. In that case, during your first login you will need to register your Hungarian mobile number. We will send a onetime 4-digit verification code by text message to that number. After receiving it, please enter the 4-digit code in the verification box. Also, you will need to agree to the Terms of Use to access MyGenerali. To accept our Terms of Use, open the document, carefully read it, and then check the box.

 

MYGENERALI FEATURES

 

You can use MyGenerali to view and manage your insurance policies and view the related mails and documents anytime and anywhere at your convenience.


What features are available in MyGenerali?

You may:

  • Check your insurance policy details (if you are the policyholder),
  • Pay your insurance premium (if you are the policyholder),
  • Read and download mails and documents related to your insurance policy or your covered medical treatment from the ‘DOKUMENTUMOK’ section.
  • Update some of your personal details.


If you have a unit linked life insurance, you may also initiate the following transactions electronically after registering:

  • Fund switching,
  • Premium redirection,
  • Allocating top-up premiums,
  • Partial surrender,
  • Setting up and modifying the Trend Monitor service.


If there are more than one insured persons in your unit linked life insurance policy – i.e. you as the policyholder added another person, a family member to the coverage of the insurance policy – we will need you to submit a document in which the insured authorizes you to initiate financial transactions. This document is the Insured’s Consent, which needs to be signed by the insured. 

You may download the form from the www.generali.hu/belepes page, and after the insured completed and signed it, you may deliver it at any customer service point, give it to your insurance agent, or – alternatively – sign it with AVDH authentication through your Ügyfélkapu account and email it to our electronic mail address disclosed on the generali.hu/kapcsolat page.

ASK A QUESTION


Need more help?
If you need more information or help with the use of MyGenerali, visit the www.generali.hu/belepes page or call our Customer Service at the +36 1 452 3333 local toll number.

Need more information in English? You may read more information about our services and insurance products at the www.generali.hu/eng page. Here you may also get in touch with our insurance agents with your need for insurance coverage, find a brief summary of our insurance solutions, information about how to pay premiums and notify claims online, and check the contact details of our customer service.

 

 

 

gyakori kérdések


Hogyan regisztrálhatod hozzáférésedet a MyGenerali szerződéskezelő rendszerhez?

 
Ha új ügyfelünk vagy, a regisztrációra csupán a regisztráció során megadott emailcímedére és mobiltelefonodára van szükséged. Felhasználóneved ez az emailcím lesz, a jelszavát pedig a regisztráció egyik lépésében fogod tudni beállítani. A telefonra azért lesz szükséged, mert egy egyszer használatos kódot fogunk küldeni sms-ben a korábban megadott telefonszámodra, melyet majd meg kell adnod a néhány perces regisztráció során.

Mit tegyél, ha nem érkezik meg telefonodra az egyszer használatos kód?

 
Ebben az esetben hívd nyitvatartási időben telefonos ügyfélszolgálatunkat a helyi tarifával hívható +36 1 452 3333-as telefonszámon. 

Mit tegyél, ha elfelejtetted az emailcímedet?

 

Ebben az esetben hívd nyitvatartási időben telefonos ügyfélszolgálatunkat a helyi tarifával hívható +36 1 452 3333-as telefonszámon. 

Mi tegyél, ha elfelejtetted jelszavadat? 

 
Ha elfelejtetted jelszavad, az „Elfelejtett jelszó” menüpontban jelezheted, és emailben fogjuk küldeni az új jelszó megadásához szükséges tudnivalókat. 
 
A MyGenerali szerződéskezelő rendszerünk segítségével valós idejű hozzáférést biztosítunk szerződése adataidhoz, valamint módosításokat kezdeményezhetsz, megtekintheted dokumentumaidat, értesítéseidet ill. pénzügyi tranzakciókat hajthatsz végre.

A szolgáltatás 0-24 órában elérhető.

A várható karbantartásokról ezen az oldalon tájékozódhatsz.

A MyGenerali szerződéskezelő 2021. március 27-től a regisztráció során megadott emailcímmel érhető el.


Ha 2021. március 27-ét megelőzően korábban már regisztráltál kommunikációs azonosítóddal, emailben kiküldtük a regisztráció megújításához szükséges információkat. Ha emailünket nem kaptad meg, és segítségre van szükséged a belépéshez, kérjük, hívd nyitvatartási időben telefonos ügyfélszolgálatunkat a helyi tarifával hívható +36 1 452 3333-as telefonszámon.

Azok az ügyfeleink, akik Egészségportál regisztrációval is rendelkeztek, az ott használt email cím és jelszó párossal fognak tudni belépni. Az Egészségportál felülete 2021. március 27-vel megszűnik. Az egészségügyi dokumentumok a továbbiakban szintén a MyGenerali szerződéskezelő rendszer felületén lesznek elérhetőek.

Regisztrációdat követően az alábbi ügyekben állunk rendelkezésedre online felületünkön:

  • Tájékozódhatsz szerződéseid adatairól: megtudhatod, milyen adatokat tartunk nyilván szerződésedről, mikor kell fizetni a következő díjrészletet, van-e tartozásod, esetleg túlfizetésed, milyen bónusz-fokozatban van gépjármű-felelősségbiztosításéd vagy mi a befektetéseid aktuális értéke.
  • Betekinthetsz minden fontos információba, mely szerződéseiddel, a biztosítottakkal, a gépjárművel, a lakással kapcsolatos, és megtalálhatod biztosítási tanácsadod elérhetőségét.
  • Módosíthatod szerződéseid adatait: szerződéskezelő rendszerünk segítségével szerződési adataidnak egy részét módosíthatod is, illetve rendszerünkön keresztül eleget tehetsz változás-bejelentési kötelezettségednek, megadhatod a névadataddal kapcsolatos változásokat (pl. házasságkötés után), új lakcímet, levelezési címet, adószámot, egyéb elérhetőségi adatokat adhatsz meg. 

Ha befektetési egységekhez kötött életbiztosítással rendelkezel…

 
A fenti lehetőségek mellett pénzügyi tranzakciókat indíthatsz életbiztosításaidhoz: átváltás, átirányítás, eseti díj felosztása, részleges visszavásárlás és trendfigyelő szolgáltatás beállítása.

Fontos tudni, hogy abban az esetben, ha a befektetési egységekhez kötött életbiztosításhoz kapcsolódó szerződésedben a szerződőn kívül más biztosított is szerepel, akkor a biztosítotti nyilatkozat kitöltött, a biztosított(ak) által aláírt nyilatkozata is szükséges a pénzügyi tranzakciós funkciók eléréséhez.

Igénylése a szerződéskötéskor is megtörténhet, de természetesen később is van rá lehetőséged. A nyilatkozatot kérd személyes tanácsadójánál vagy töltsd le innen, és juttasd el számunkra. A postán, vagy személyesen leadott nyilatkozatokat kitöltve, aláírva, a generali.hu@generali.com email címre küldött dokumentumokat AVDH-val történt ügyfélhitelesítéssel tudjuk elfogadni.

Ha szerződésedet a korábbi ERGO Biztosítóknál kötötted, a MyGeneraliban bármikor ellenőrizheted egyenlegedet, és díjfizetést is indíthatsz. Az életbiztosítások kivételével szerződésed részletes adatait is megtekintheted.

 
A MyGenerali szerződéskezelőben a saját, érvényben lévő szerződéseit tudod megnézni. Ha nem szerződő, hanem pl. a Generali Private Care vagy Company Care szerződés biztosítottja vagy, akkor csupán egészségügyi dokumentumaidat, leleteidet fogod látni, a szerződés részleteit nem. 

A MyGenerali használója csak azokat a szerződéseket láthatja, melyeknek ő a szerződője. A megszűnt szerződéseket a rendszer nem tartalmazza. 

Milyen káradatokat tekinthetsz meg, és milyen kárügyintézési lehetőségeid vannak? 


A rendszerben az egy éven belül lezárt, folyamatban lévő és kifizetett károk főbb adatai szerepelnek valamint a kárügyintézéshez szükséges hiányzó dokumentumokat is feltöltheted ezen a felületen. 

Ezeket az adatokat láthatod a MyGenerali szerződéskezelőben:

 
kárszám, 
a kár leírása és oka,
a káresemény és a bejelentés időpontja, helyszín)
a kárügyintézés állapota (pl. elbírálás alatt van, vagy már el is indult a kifizetés)
kifizetés összege
hiánypótlás esetén a dokumentumok feltöltésére is lehetőséged van ezen a felületen.  

Milyen adatokat változtathatsz meg a rendszerben? 


Az online szerződéskezelő rendszerben kérheted egyes szerződési adataidnak módosítását. Rendszámcserénél bejelentheted gépjárműved új rendszámát, módosíthatod befektetési egységekhez kötött életbiztosításod éves díját. Bejelentheted személyes adataidnak változását is (név-, lakcím-, levelezési cím vagy adószám módosítás).

TUDNIVALÓK A MYGENERALI SZERZŐDÉSKEZELŐ RENDSZERRŐL, HA BEFEKTETÉSI EGYSÉGEKHEZ KÖTÖTT ÉLETBIZTOSÍTÁSSAL (IS) RENDELKEZEL

 

Hogyan tudsz pénzügyi tranzakciókat indítani? 


Pénzügyi tranzakciókat, pl. átváltást, átirányítást a befektetési egységekhez kötött életbiztosításokhoz nyújtunk. 
Ha a szerződésben nem szerepel más személy biztosítottként, akkor ezeket a funkciókat automatikusan eléred. 
Ha a befektetési egységekhez kötött életbiztosításhoz kapcsolódó szerződésben a szerződőn kívül más biztosított is szerepel, akkor a biztosítotti nyilatkozat kitöltött, a biztosított(ak) által aláírt nyilatkozata is szükséges a pénzügyi tranzakciós funkciók eléréséhez.

Igénylése a szerződéskötéskor is megtörténhet, de természetesen később is van rá lehetőséged. A nyilatkozatot kérd személyes tanácsadójánál vagy töltsd le innen, és juttasd el számunkra. A tanácsadódnál vagy személyesen ügyfélszoglálati irodáinkban leadott nyilatkozatokat kitöltve, aláírva, a generali.hu@generali.com email címre küldött dokumentumokat AVDH-val történt ügyfélhitelesítéssel tudjuk elfogadni.

Milyen pénzügyi tranzakciókat érhetsz el a MyGenerali  szerződéskezelőben? 

 
Átváltás
Átirányítás
Eseti díj felosztás
Trendfigyelő szolgáltatás igénylése, módosítása
Részleges visszavásárlás

Mi az a tranzakciós kód? 


 A befektetési egységekhez kapcsolódó életbiztosítások esetén a pénzügyi tranzakciók esetében a korábban megadott telefonszámára sms-ben egyszer használatos tranzakciós kódot küldünk. A pénzügyi tranzakciókat kizárólag e kód megadásával tudod jóváhagyni.

MIT TEGYÉL, HA VALAMI NEM MŰKÖDIK? MIT TEGYÉL, HA HIBÁT TAPASZTALSZ? 

 
A szolgáltatás igénybevétele során felmerült kérdéseiddel, észrevételeiddel kapcsolatban hívja nyitvatartási időben telefonos ügyfélszolgálatunkat a helyi tarifával hívható +36 1 452 3333-as telefonszámon.
Bízunk benne, hogy elégedett leszel online szolgáltatásainkkal.