Generali Private Care egészségbiztosítás

Teljes szívvel az egészségért


Egészségbiztosítási tájékoztató: koronavírussal kapcsolatos ellátások

A kialakult járványügyi helyzetben a magán egészségügyi intézmények saját, a koronavírussal kapcsolatos eljárásrenddel rendelkeznek:  

  • nem fogadnak felső légúti tünetekkel rendelkező vagy lázas betegeket, valamint 
  • többnyire olyan, nem felső légúti tünetekkel rendelkező betegeket sem, akik 2 héten belül érkeztek meg külföldről, 
  • nem végeznek szűrővizsgálatokat, és
  • bizonyos diagnosztikai vizsgálatokat, így például kilégzési teszteket, mellkasröntgent sem végeznek.

Több klinika bezárt, egyáltalán nem fogad ügyfeleket. Az előre tervezett és akut beavatkozások, műtétek elvégzése többnyire nem biztosított. 

A Generali Medi24 a klinikák kérésére minden esetben telefonon egyeztet a tünetekről, panaszokról és a szükséges ellátásról. Az egyeztetés során dönti el a szolgáltató, hogy fogadja-e vagy sem a beteget.

A helyzet napról-napra változik, további szolgáltatás-szűkülések, korlátozások, klinika-bezárások várhatók.

Igyekszünk mindent megtenni annak érdekében, hogy ebben, a mindenki számára új, egyre nehezedő helyzetben a lehető legtöbbet nyújtsuk, ugyanakkor kérjük ügyfeleink megértését és türelmét a helyzet rendeződéséig. 

Az ellátásszervezéshez kapcsolódó további információ

A Nemzeti Népegészségügyi Központon keresztül az Országos tisztifőorvos egészségügyi szakmai protokollt vezetett be valamennyi egészségügyi szolgáltatóra vonatkozóan, meghatározva milyen tünetek és egyéb feltételek esetén kell az érintetteket az aktuális eljárási rend szerinti útra irányítani. A magyar eljárásrend megfelel a hivatalos nemzetközi szervezetek által alkalmazott eljárásrendnek.

A szabályozáshoz igazodva a Generali Medi24, mint ellátásszervező is alkalmaz minden betelefonáló Ügyfél esetében időpontfoglalást megelőzően egy kérdéssort, melynek segítségével igyekszik kiszűrni a kérdéses eseteket. A kérdéssor igazodik a Nemzeti Népegészségügyi Központ aktuális szabályozásához. Ebből adódóan folyamatosan változhat. A kiszűrt személyeket a Generali Medi24 munkatársa a vonatkozó szabályozás értelmében magánellátás helyett a megfelelő ellátási útra irányítja, a szabályozásnak megfelelő módon.

Ezen szabályok mindannyiunk közös érdekét szolgálják, cél a fertőzés terjedésének megakadályozása.

Tájékoztatjuk Önöket, hogy az egészségügyi szolgáltatások igénybevétele tekintetében a Generali Company Care és Generali Private Care egészségbiztosítás nem terjed ki a koronavírussal kapcsolatos ellátásokra a szerződési feltételek kizárásainak következő vonatkozó pontja alapján: jogszabályban meghatározott katasztrófa és NÉPEGÉSZSÉGÜGY körébe tartozó egészségügyi ellátások és szolgáltatások. (ld. Generali Company Care egészségbiztosítás általános szerződési feltételei VI.8.l) pont, Generali Private Care egészségbiztosítás általános szerződési feltételei VI.8.ab) pont).


A szűrővizsgálatok esetében csak a feltételben meghatározott elemeket téríti a biztosító, azok között a koronavírus szűrés nincs felsorolva, így ezzel kapcsolatban panaszmentes állapotban sem lehet szűrésre menni. 

A fent leírtak a 2020. március 16-án érvényes szabályozást tartalmazzák.



Pontos napi információk megtekinthetőek a következő honlapokon:
https://koronavirus.gov.hu/
https://www.nnk.gov.hu/
http://www.egeszseg.hu/koronavirus-tajekoztatok

IMPORTANT INFORMATION


In case of the current epidemiological situation, private health care institutions have their own, coronavirus related procedures:

  • patients with fever or upper respiratory symptoms are not welcomed,
  • those patients, who arrived home from abroad within 2 weeks, even without any upper respiratory symptoms aren’t welcomed either,
  • screenings are not performed,
  • and certain diagnostic tests, such as exhalation tests, chest x-rays are not performed either.
Several clinics have been closed, they don’t welcome customers at all. Planned and acute interventions as well as surgeries usually are not provided either.

Generali Medi24 as per the clinics request, will always consult with the clinic via phone on the symptoms, health complaints and necessary care. During the consultation, the provider decides whether to accept the patient.

The situation changes day by day, further service cuttings, restrictions, private clinic closings can be awaited.

We are eager to do everything to provide as much as possible in this new and increasingly difficult situation, while asking our customers to be understanding and be patient until the situation is solved.


applicable provisions



Further information on the arrangement of health care services


Through the National Public Health Center, the National Chief Medical Officer has implemented a health professional protocol for all health care providers, specifying the symptoms and other conditions in case of which, patients must be guided according to the current routine. The Hungarian procedure is in line with the procedures set by official international organizations.

In compliance with the regulations, Generali Medi24, as a medical management service provider, applies a series of questions to all calling customers prior making an appointment, with the aim of filtering out the questionable cases. The list of questions is in line with the current regulations of the National Public Health Center. As a result, it can change constantly. The filtered persons are directed by Generali Medi24 to the appropriate care path, rather than private care, in accordance with applicable regulations.

These rules are in the common interest of all, to prevent the spread of infection.

Please be advised that Generali Private Care health insurance does not cover any healthcare in connection with coronavirus under the relevant exclusion clause in the Terms and Conditions: medical care related to disaster management and public health as specified in the legislation, (see Generali Private Care health insurance Terms and Conditions, Section VI.8.ab).

In the case of screening tests, the insurer only covers the screening elements specified in the conditions, and coronavirus screening is not listed among them, so this screening even without complaints is not possible.

The above describes the regulations effective on March 16, 2020.


INFORMATION ON HEALTH INSURANCES (Coronavirus within the scope of Generali Company Care and Private Care health insurance) 

Accurate daily information can be found on the following websites:


https://koronavirus.gov.hu/

In Hungarian language only:

https://www.nnk.gov.hu/

http://www.egeszseg.hu/koronavirus-tajekoztatok

Additional information: https://www.who.int/emergencies/diseases/novel-coronavirus-2019/

SZAKSZERŰ BETEGELLÁTÁS VÁRÓLISTA ÉS HÁLAPÉNZ NÉLKÜL, IGÉNYEINEK MEGFELELŐ CSOMAGOK

Kérje visszahívásunkat, és munkatársunk segít a döntésben!

KÖSZÖNJÜK ÉRDEKLŐDÉSÉT, KOLLÉGÁNK HAMAROSAN FELHÍVJA ÖNT ÉS MINDEN KÉRDÉSÉRE VÁLASZOL.


Válassza a Generali Private Care egészségbiztosítást, és nem kell bajlódnia azzal, hogy mikor és hova forduljon egészségi panaszával. A nap 24 órájában hívhatja a Generali Medi24-et, amelyen keresztül jól felszerelt magánrendelők állnak rendelkezésére, nem kell várakoznia egy-egy vizsgálatra, hanem gyorsan szakszerű orvosi ellátásban részesülhet. Négy különböző csomagból választhatja ki az Önnek leginkább megfelelő szolgáltatás-összeállítást. Szükség esetén lehetősége van ambuláns műtétek, egynapos sebészet vagy akár onkológiai vizsgálatok igénybe vételére is. A szűrővizsgálatok segítségével pedig könnyebben megőrizheti egészségét, megelőzheti a betegségek kialakulását, illetve sok betegség gyógyulási esélyét megnöveli a korai felismerés.

MIK AZ ELŐNYEI? 


  • Nem kell felesleges időt és energiát áldoznia arra, hogy megtalálja a megfelelő orvost és ellátást, így teljes mértékben a gyógyulásra koncentrálhat.
  • Nem kell vizsgálatonként fizetni a magánorvosi-ellátásért, a biztosítási díjért (havi, negyed-, fél- vagy éves díjfizetés lehetséges) legtöbbször korlátlan számú ellátásban részesülhet, orvosilag indokolt esetben.
  • Szakszerű betegellátásban részesülhet, szép környezetben.
  • 24 órában elérhető egészségügyi tanácsadás, betegútszervezés a Generali Medi24 keretében.
  • Nincs várólista és hálapénz.
  • A lehetséges szűrővizsgálatok előre tervezhetőek, ami segíthet megelőzni a komolyabb betegségek kialakulását.
  • Négy különböző csomagból választhatja ki a megfelelő szolgáltatásokat.

KINEK AJÁNLJUK ELSŐSORBAN?


  • Azoknak, akik szeretnének gyors és szakszerű betegellátást saját maguk és családjuk számára is.
  • Azoknak, akik nem szeretnének a magánorvosok részére vizsgálatonként fizetni.
  • Azoknak, akik a gyorsan és akár több helyszínen igénybe vehető szolgáltatások hívei.
  • Azoknak, akik szeretik az előre megtervezhető és teljes körű gondoskodást a szűrővizsgálatoktól az onkológiai tanácsadáson keresztül a kórházi ellátásig VIP elhelyezéssel, melyet az Exkluzív csomag választásával érhetnek el.


A LEGFONTOSABB TELEFONSZÁM BIZTOSÍTOTTAK RÉSZÉRE:

GENERALI MEDI24   +36 1 465 3777

Egész héten, napi 24 órában elérhető telefonos segítség (Generali Medi24)


  • A Generali Medi24 egészségügyi tanácsadással áll rendelkezésre a hét minden napján, napi 24 órában
  • Betegútszervezés: megszervezik az egészségügyi ellátásokat, lefoglalják az időpontot


Szűrések


  • Éves preventív szűrővizsgálatok


Szakszerű betegellátás


  • Járóbeteg-szakrendelések
  • Laborvizsgálatok
  • Diagnosztikai vizsgálatok (pl. ultrahang, CT, MR,)
  • Gyógytorna
  • Influenza elleni védőoltás
  • Betegszállítás
  • Házivizit
  • Egynapos sebészet
  • Ambuláns műtétek
  • Kórházi ellátás V.I.P elhelyezéssel


Nemzetközi második orvosi vélemény



Onkológiai diagnosztika


  • kivizsgálás
  • onkológiai szakvélemény és javaslat
  • tanácsadás


Rosszindulatú daganatos betegségekre vonatkozó összegbiztosítás



Családi kedvezmények


  • díjkedvezmény családtagok részére

A Generali Medi24 felhívásával szabadon választhat az Europ Assistance kiemelt egészségügyi partnerei közül.
A Generali Biztosító egészségügyi ellátásszervező partnere a Europ Assistance, a kiemelt egészségügyi partnerek listája itt található.

A biztosítási szerződés határozott, legalább egy és legfeljebb öt éves időtartamra köthető.
Betegút-szervezést, időpontfoglalást és 24 órás magyar nyelvű telefonos segítségnyújtást: telefonos orvosi tanácsadás, tájékoztatás helyi egészségügyi ellátók, mentőszolgálatok, gyógyszertárak elérhetőségéről, beteg hazaszállításában való szervezési segítség. 
Igen, amennyiben Plusz, Komplex vagy Exkluzív csomagot választ.
A Komplex és az Exkluzív csomag tartalmazza az éves szűrővizsgálatok lehetőségét, amelyek tartalma biztosítási csomagonként eltérő. 
Igen, Exkluzív csomagunk keretében egy fő biztosítási évente maximum 12 alkalommal vehet igénybe gyógytornát.

letölthető dokumentumok

Ügyféltájékoztató és a biztosítási szerződésre vonatkozó általános rendelkezések

Private Care Biztosítási termékismertető

Generali Private Care egészségbiztosítás rosszindulatú daganatos betegségekre vonatkozó különös feltételei

Generali Private Care egészségbiztosítás onkológiai diagnosztikára vonatkozó különös feltételei

Generali Private Care egészségbiztosítás nemzetközi második orvosi véleményre vonatkozó különös feltételei

Generali Private Care egészségbiztosítás szolgáltatásfinanszírozásra vonatkozó különös feltételei

Generali Private Care egészségbiztosítás általános szerződési feltételei (GPC-ÁSZF/2017)

Terméktájékoztató a Generali Private Care egészségbiztosításról (GPC-TTÁJ/2017)

download documents

Customer Information and General Provisions Governing Insurance Policies

Product Brochure Generali Private Care Health Insurance

General Terms and Conditions of Generali Private Care Health Insurance

Special Conditions of the Fee-for-Service Coverage of Generali Private Care Health Insurance

Special Conditions of the International Medical Second Opinion Coverage of Generali Private Care Health Insurance

Special Conditions of the Oncology Diagnostics Coverage of Generali Private Care Health Insurance

Special Conditions of the Malignant Tumour Coverage of Generali Private Care Health Insurance