Generali Private Care egészségbiztosítás

Teljes szívvel az egészségért

Új egészségbiztosítási szolgáltatások, koronavírus járvánnyal kapcsolatos információk

Ügyfeleink védelme érdekében a járványügyi helyzetre való tekintettel szolgáltatási körünket az alábbi kiegészítő szolgáltatással bővítettük a Generali Company Care és Private Care biztosítások esetében. Szolgáltatásunk az összes kínált csomagban elérhető.

Fontos, hogy akut esetben a járóbeteg-ellátások jelentős része továbbra is elérhető egészségügyi szolgáltató partnereinknél. A lehetőségekhez mérten a vizsgálatokat az Europ Assistance szolgáltatásszervező megszervezi, az alábbi kiegészítő szolgáltatásokkal pedig reményeink szerint elérjük, hogy a legtöbb esetben megoldást tudunk nyújtani az egészségi problémákra.

TELEKONZULTÁCIÓS LEHETŐSÉG


Minden Generali Company Care és Generali Private Care szerződéssel rendelkező ügyfelünk (biztosított) részére bevezetjük a Telekonzultációs szolgáltatás Europ Assistance általi szervezését, melyet a biztosító finanszíroz. Ezzel a szolgáltatással a veszélyhelyzet ideje alatt is elérhetővé teszünk bizonyos orvosi szolgáltatásokat anélkül, hogy kimozdulnának otthonukból.

  • Szolgáltatásunkat a járvány ideje alatt meglévő ügyfeleink díjmentesen vehetik igénybe. 
  • Ezt a szolgáltatási elemet a vonatkozó szerződési feltételeink nem tartalmazzák; a veszélyhelyzet ideje alatt tesszük elérhetővé - egyfajta alternatív szolgáltatási elemként-, ezzel is támogatva ügyfeleink biztonságát.
  • Szakorvosok által nyújtott telefonos (illetve videós) konzultáció során a biztosított a felmerülő egészségügyi problémáit szakértőkkel egyeztetheti egy telefon (vagy videó) hívás keretében. A Telekonzultáció azon tünetek, panaszok esetén lehetséges, ahol nem elengedhetetlenül szükséges a személyes megjelenés, illetve vizsgálat.
  • A konzultáció során a szakorvos diagnózis felállítására nem jogosult, mivel fizikai vizsgálat elvégzésére nem kerül sor, így jelen szolgáltatás telefonon nyújtott orvosi tanácsadásnak minősül.
  • A Telekonzultációt kizárólag azon szakágakban tudja megszervezni a szolgáltatásszervező, amelyekben erre az egészségügyi szolgáltató partnereinél lehetőség nyílik. Az egyes szolgáltatóknál aktuálisan elérhető szakágakról a Generali Medi24 telefonos ügyfélszolgálat nyújt tájékoztatást.
  • A Telekonzultáció szűrővizsgálati célból, valamint sürgősségi ellátás helyett nem vehető igénybe. 
  • A Telekonzultáció semmilyen módon nem helyettesíti a személyes orvosi/diagnosztikai/labor vizsgálatot.
  • A Telekonzultáció során az egészségügyi szolgáltató részéről elhangzottakért az egészségügyi szolgáltató felel, azok felhasználása az információt kapó, illetve információt felhasználó fél felelőssége, így sem a biztosító, sem a szolgáltatásszervező ezzel kapcsolatban nem vállal felelősséget. A biztosító a Telekonzultáció költségeit finanszírozza.


GYAKRAN ISMÉTELT KÉRDÉSEK


HOGYAN VEHETEM IGÉNYBE A TELEKONZULTÁCIÓS SZOLGÁLTATÁST?

 A telekonzultációs szolgáltatást a Generali Medi24 (+361 465 3777) vonalán keresztül lehet igényelni.

MENNYI IDEIG TART EGY TELEKONZULTÁCIÓS BESZÉLGETÉS?

 A konzultáció időtartama függ a felmerülő egészségügyi problémától, valamint a szolgáltatótól. Általában 15, vagy 30 perc közötti idősávra kell számítani.


A TELEFONHÍVÁST KI KEZDEMÉNYEZI, KINEK A KÖLTSÉGE LESZ?
 A telekonzultációt a szolgáltató kezdeményezi a biztosított felé egy előzetesen lefoglalt időpontban. Az időpontokban –ahogy a szakrendelések esetében is- előfordulhatnak néhány perces csúszások, így szíves türelmüket kérjük. 

A TELEKONZULTÁCIÓRÓL KAPOK VALAMILYEN DOKUMENTUMOT, HA IGEN, MILYEN MÓDON?

Igen, ambuláns lap készül a telekonzultáció során, melyet a konzultációt követően 2 munkanapon belül emailben küldenek meg. Ezt követően a Generali Egészségportál felületén is elérhető lesz a dokumentum.

SZÜKSÉGES-E A MEGLÉVŐ ORVOSI DOKUMENTUMAIM ELŐZETES ELKÜLDÉSE A TELEKONZULTÁCIÓHOZ?

 Igen, amennyiben rendelkezésre áll. A Telekonzultáció megfelelő elvégzéséhez szükséges egészségügyi dokumentumoknak az egészségügyi szolgáltatóhoz megfelelő időben történő eljuttatása az Ügyfél felelőssége. Az ellátásszervező emailben tájékoztatja a biztosítottat arról, hogy az egészségügyi dokumentumait milyen email címre kell elküldeni a konzultáció előtt, vagy milyen felületre kell azokat előzetesen feltölteni.

TUD AZ ORVOS VÉNYKÖTELES GYÓGYSZERT FELÍRNI NEKEM A TELEKONZULTÁCIÓ SORÁN?

Ha érvényes szakorvosi javaslattal rendelkezik egy adott gyógyszerre vonatkozóan, vagy valamely krónikus betegségére szedett gyógyszerét szeretné felíratni (pl.: vérnyomáscsökkentő), akkor van lehetőség (e)recept felírására, az orvosi javaslatot tartalmazó dokumentum alapján.  Egyes esetekben telekonzultáció nélkül is megoldható a gyógyszer felírása. A lehetőségekről a szolgáltatásszervező nyújt tájékoztatást. 

MIKOR ÉRDEMES TELEKONZULTÁCIÓS SZOLGÁLTATÁST IGÉNYELNI?

 Amennyiben hirtelen fellépő, de nem életet fenyegető problémáról van szó pl.: emésztési panaszok, hányinger, migrénes fejfájás, vizelési panaszok, felfázás, bőrgyógyászati problémák. 
Amennyiben valamilyen krónikus betegsége van, mellyel kapcsolatosan panasza, kérdése merül fel. 

MILYEN ESETEKBEN NEM KÉRHETEM A TELEFONOS KONZULTÁCIÓT?

 Amennyiben sürgős beavatkozásra van szükség, vagy valamilyen életet veszélyeztető tünet áll fenn. Ilyen esetekben kérjük, azonnal hívja a mentőket a 104-es vagy 112-es hívószámon!

Az egészségügyi szolgáltató partner a konzultációt megelőzően telefonon egyeztet az Ügyféllel, mely telefonbeszélgetés során dönthet arról, hogy nem vállalja az adott probléma esetében a Telekonzultációt – ebben az esetben ezt mind az Ügyféllel, mind az ellátásszervezővel közli. A telefonos konzultáció során elhangzott tünetegyüttes alapján a szakorvos személyes orvosi vizsgálatot is javasolhat.

Szűrővizsgálati célból (panaszmentes állapotban) sem kérhető telekonzultáció. 
Ügyfeleink védelme érdekében a járványügyi helyzetre való tekintettel szolgáltatási körünket az alábbi kiegészítő szolgáltatással bővítettük a Generali Company Care és Private Care biztosítások esetében. Szolgáltatásunk az összes kínált csomagban elérhető. 

COVID-19 SZŰRÉS


A járványügyi helyzetre tekintettel vállaljuk egy elvégzett COVID-19 szűrővizsgálat költségének megtérítését az alábbiak szerint:

  • A COVID-19 szűrővizsgálatot a biztosítás tartama alatt maximum 15.000 Ft összegig finanszírozzuk utólagosan benyújtott számla ellenében. 
  • A szűrést 1 alkalommal lehet igénybe venni a veszélyhelyzet ideje alatt. Elvégzését egyénileg, saját szervezésben kell megoldani, a Generali Medi24 segítségképpen tájékoztatást tud nyújtani azon klinikákról, ahol a teszt elérhető. 
  • A számla befogadásával kapcsolatban a Medi24 pontos tájékoztatást nyújt.

Felhívjuk figyelmét, hogy bármely COVID-19 szűrővizsgálat a biztosított pillanatnyi fertőzöttségi állapotáról ad csak tájékoztatást (negatív, vagy pozitív), így a teszt elvégzését követően továbbra is fennállhat a fertőzés veszélye.

ORVOSI TANÁCSADÁS KORONAVÍRUS FERTŐZÉS ESETÉN


 Koronavírus fertőzés esetén (ha otthonában gyógyul a biztosított) a Generali Medi24 orvosai telefonos tanácsadást nyújtanak a tüneti kezelés módszereiről. A biztosítottnak nincs más dolga, mint felhívni a Generali Medi24-et, az orvos rövid időn belül visszahívja és megbeszélik a felmerülő orvos szakmai kérdéseket. A biztosító a biztosítás alapján finanszírozza a telefonos tanácsadás költségeit. 
Ügyfeleink védelme érdekében a járványügyi helyzetre való tekintettel szolgáltatási körünket az alábbi kiegészítő szolgáltatással bővítettük a Generali Company Care és Private Care biztosítások esetében. Szolgáltatásunk az összes kínált csomagban elérhető.

  • Az eddigiektől eltérően minden olyan járóbeteg-ellátás esetén befogadjuk a számlát, amelyet a biztosított saját magának megszervez, és előfinanszíroz - természetesen a csomagjának és a vonatkozó biztosítási feltételeknek megfelelő szolgáltatások erejéig, kivéve a szűrővizsgálatot. Ez a gyakorlatban azt jelenti, hogy ha a csomagban lévő orvosi vizsgálatot szeretne igénybe venni, megteheti úgy is, hogy saját maga választ szakorvost akár a közelében.  
  • A számla értéke ellátás-típusonként maximum 20.000 Ft/ellátás összegig kerül megtérítésre. Tehát, ha egy adott egészségügyi problémával kapcsolatban a szakorvosi ellátásról és a hozzá szükséges labor /diagnosztikai vizsgálatról, esetleg ambuláns beavatkozás költségéről szóló számlából is 20.000 Ft-ot térítünk ellátásonként. 
  • A saját szervezésű ellátások számláinak darabszámára vonatkozó korlátozás nincs, tehát ha többféle egészségügyi probléma merül fel, akkor többféle – a csomagban meghatározott – vizsgálatot térítünk.
  • A veszélyhelyzet ideje alatt elmaradt éves szűrővizsgálatokat a járvány elmúltát követően biztosítjuk ügyfeleinknek.)

FONTOS! Abban az esetben, ha a biztosított ilyen módon szeretne ellátást igénybe venni, - a már megszokott módon- első lépésként a Generali Medi24-et kell felhívni, itt többek között abban is segíteni fognak, hogy mire nyújt fedezetet a csomag, mely ellátások esetén fogjuk térítni a számla értékét a fenti limittel..

New Covered Services added to Health Insurance Policies for the Duration of the Novel Coronavirus Pandemic

To enhance the protection of our customers during the current pandemic, we have added the following covered services to Generali Company Care and Private Care health insurance policies. These services will be available under all the health insurance plans.


Please note, that the majority of acute outpatient services continue to be available from our in-network health care providers. As much as possible, examinations continue to be arranged by Europ Assistance, our medical management partner, while the following new covered services will, we hope, help you find solutions to your health care needs in most cases.


1. TELECONSULTATION

All our customers who are covered under Generali Company Care or Generali Private Care policies (insured persons) shall be offered the opportunity to have teleconsultations arranged by Europ Assistance and financed by the insurance company. This service allows our customers to continue to have access to certain health care services without having to leave their home during the national emergency.

  • Our existing customers will be provided the service free of charge during the pandemic. 
  • This covered service is not included in the applicable insurance terms and conditions; it will only be available for the duration of the pandemic – as a kind of alternative service component – so as to enhance the protection of our customers.
  • The arranged telephone (or video) consultations with specialist physicians offer the insured an opportunity to talk about his/her medical problems with experts during a telephone (video) call. The teleconsultation service is only available if the symptoms suggest that a physical examination or test may not be inevitably necessary.
  • During the consultation the physician is not allowed to establish a diagnosis since no physical examination can be carried out; therefore, this service qualifies as health-related advice over the phone.
  • The medical management company can arrange teleconsultations only in such specialty fields where the in-network health care providers have the opportunity to offer this service. To get information about the medical fields currently available at the particular service providers, call the Generali Medi24 customer service line.
  • The teleconsultation service may not replace testing and emergency treatment. 
  • Teleconsultations shall by no means replace in-person medical consultation, diagnostic services and laboratory tests.
  • Anything said during the teleconsultation by the health care provider shall be the responsibility of the health care provider; how such information or advice is used, however, shall be the sole responsibility of the recipient party; therefore, neither the insurance company nor the medical management service provider shall be held liable in this respect. The insurance company will cover the costs of the Teleconsultation service.


FREQUENTLY ASKED QUESTIONS

How can I use the Teleconsultation service?
You will need to call Generali Medi24 (+361 465 3777) and request the teleconsultation service.

How long is a Teleconsultation call?
The length of the consultation depends on the medical problem addressed, as well as the health care provider’s policy. Calls typically last 15 to 30 minutes.

Who will initiate the call and who will pay for it?
The Teleconsultation call is initiated by the health care provider, and the insured will be called at a previously agreed time. Similarly to outpatient appointments, there may be minor delays with the calls; we appreciate your patience and understanding. 

Will I receive any documentation of the Teleconsultation? If yes, how?
Yes, you will receive the outpatient records produced about the teleconsultation. The document will be delivered to your e-mail address within 2 days after the consultation. The document will also be available for download from the Generali Egészségportál health site.

Do I need to send my existing medical records before the Teleconsultation?
Yes, if they are available. Any medical document or record necessary for the Teleconsultation must be sent by the Customer – at the customer’s responsibility – to the health care provider in a timely manner. Prior to the consultation, the medical management company will inform the insured of the e-mail address which shall be used to deliver any previous medical records, or will give instructions about how to upload such files.

Can the physician prescribe me prescription medications during the Teleconsultation?
If you have a valid specialist recommendation for a prescription medication, or if you would like to get a refill prescription for a medication which you have been taking for a chronic illness (e.g.: for high blood pressure), the physician may issue an e-prescription for you, based on the document with the specialist recommendation. In certain cases, you may get a prescription even without a teleconsultation. For more information on the detailed rules, please call Medi24. 

When should I request the Teleconsultation service?
If you have any sudden (acute) but not life threating symptoms, for example: indigestion, nausea and vomiting, migraine, pain or difficulty with urination, skin rashes.
If you have any chronic illness and you have symptoms or questions about it. 

In which cases is Teleconsultation not available?
In a medical emergency when you require urgent treatment or if you experience life threatening symptoms, always dial 104 or 112 and ask for an ambulance.
Before the consultation, the health care provider will call the Customer for a preliminary assessment of the underlying medical problem. Depending on the assessment, the provider may choose not to offer Teleconsultation, which they will tell both the customer and the medical management company. Based on the symptoms described during the Teleconsultation, the physician may advise the customer to see a doctor in person.
Teleconsultation may not be requested for testing purposes (not even without clinical symptoms). 



2. REIMBURSEMENT OF COVID-19 TESTING COSTS AND MEDICAL ADVICE ABOUT THE NOVEL CORONAVIRUS

To enhance the protection of our customers during the current pandemic, we have added the following covered services to Generali Company Care and Private Care health insurance policies. These services will be available under all the health insurance plans.

COVID-19 TESTING

During the current pandemic, the insurance company will cover the cost of COVID-19 testing on one occasion, subject to the following conditions:

  • The insurance company will, up to HUF 15 000, reimburse the cost of a COVID-19 test during the period of insurance, based on an invoice submitted subsequently. 
  • Information about clinics where you can get tested. 
  • For detailed information about how to get and submit an invoice, please call Medi24.
Please note that any COVID-19 test result (whether negative or positive) is only indicative of your condition at the time when your specimen was collected. This means that you can be exposed after you got tested.


MEDICAL ADVICE IF THE CORONAVIRUS INFECTION IS CONFIRMED

If the insured tests positive for COVID-19 (and is recovering at home), the physicians of Generali Medi24 will offer medical advice over the phone about how to care for the symptoms. The insured must call Generali Medi24, and a physician will soon call back with care instructions and to discuss any questions the insured may have. The insurance company will cover the costs of the remote medical advice subject to the conditions of the insurance.

3.  CHANGES IN ACCEPTING INVOICES RELATED TO OUTPATIENT TREATMENTS

To enhance the protection of our customers during the current pandemic, we have added the following covered services to Generali Company Care and Private Care health insurance policies. These services will be available under all the health insurance plans.

  • Contrary to earlier practice, the insurance company will accept all invoices related to outpatient treatment which has been arranged and pre-paid by the insured himself/herself, subject to the conditions and up to the limits of the health insurance plan selected by the insured, with the exception of annual preventive health check-up. In practice, this means that if the insured needs to have a medical appointment which is otherwise covered under his/her plan, now he/she may choose a physician nearby.
  • The invoice will be reimbursed up to HUF 20 000/ treatment type. This means that in respect of the same medical problem, the insurance company will pay up to HUF 20 000 per treatment type of the invoiced costs of the physician’s appointment, the related laboratory/diagnostics tests, and any follow-up outpatient treatment of the medical problem. 
  • There are no limitations to the number of invoices related to appointments or treatments arranged by the insured; therefore, if the insured has multiple health problems, the insurance company will reimburse the costs of multiple examinations - as long as they are covered under the selected plan.
  • As the preventive health check-up examinations are not available during the pandemic, health check ups will be offered after the end of the national emergency.

PLEASE NOTE! If the insured would like to receive medical treatment in the above manner – or as is customary – they must first call Generali Medi24. The operator will advise the insured about what services are covered under his/her plan and what treatments will be paid for by the insurance company up to the respective limit. 

IMPORTANT INFORMATION


In case of the current epidemiological situation, private health care institutions have their own, coronavirus related procedures:

  • patients with fever or upper respiratory symptoms are not welcomed,
  • those patients, who arrived home from abroad within 2 weeks, even without any upper respiratory symptoms aren’t welcomed either,
  • screenings are not performed,
  • and certain diagnostic tests, such as exhalation tests, chest x-rays are not performed either.
Several clinics have been closed, they don’t welcome customers at all. Planned and acute interventions as well as surgeries usually are not provided either.

Generali Medi24 as per the clinics request, will always consult with the clinic via phone on the symptoms, health complaints and necessary care. During the consultation, the provider decides whether to accept the patient.

The situation changes day by day, further service cuttings, restrictions, private clinic closings can be awaited.

We are eager to do everything to provide as much as possible in this new and increasingly difficult situation, while asking our customers to be understanding and be patient until the situation is solved.


applicable provisions



Further information on the arrangement of health care services


Through the National Public Health Center, the National Chief Medical Officer has implemented a health professional protocol for all health care providers, specifying the symptoms and other conditions in case of which, patients must be guided according to the current routine. The Hungarian procedure is in line with the procedures set by official international organizations.

In compliance with the regulations, Generali Medi24, as a medical management service provider, applies a series of questions to all calling customers prior making an appointment, with the aim of filtering out the questionable cases. The list of questions is in line with the current regulations of the National Public Health Center. As a result, it can change constantly. The filtered persons are directed by Generali Medi24 to the appropriate care path, rather than private care, in accordance with applicable regulations.

These rules are in the common interest of all, to prevent the spread of infection.

Please be advised that Generali Private Care health insurance does not cover any healthcare in connection with coronavirus under the relevant exclusion clause in the Terms and Conditions: medical care related to disaster management and public health as specified in the legislation, (see Generali Private Care health insurance Terms and Conditions, Section VI.8.ab).

In the case of screening tests, the insurer only covers the screening elements specified in the conditions, and coronavirus screening is not listed among them, so this screening even without complaints is not possible.

The above describes the regulations effective on March 16, 2020.


INFORMATION ON HEALTH INSURANCES (Coronavirus within the scope of Generali Company Care and Private Care health insurance) 

Accurate daily information can be found on the following websites:


https://koronavirus.gov.hu/

In Hungarian language only:

https://www.nnk.gov.hu/

http://www.egeszseg.hu/koronavirus-tajekoztatok

Additional information: https://www.who.int/emergencies/diseases/novel-coronavirus-2019/

SZAKSZERŰ BETEGELLÁTÁS VÁRÓLISTA ÉS HÁLAPÉNZ NÉLKÜL, IGÉNYEINEK MEGFELELŐ CSOMAGOK

Kérje visszahívásunkat, és munkatársunk segít a döntésben!

KÖSZÖNJÜK ÉRDEKLŐDÉSÉT, KOLLÉGÁNK HAMAROSAN FELHÍVJA ÖNT ÉS MINDEN KÉRDÉSÉRE VÁLASZOL.


Válassza a Generali Private Care egészségbiztosítást, és nem kell bajlódnia azzal, hogy mikor és hova forduljon egészségi panaszával. A nap 24 órájában hívhatja a Generali Medi24-et, amelyen keresztül jól felszerelt magánrendelők állnak rendelkezésére, nem kell várakoznia egy-egy vizsgálatra, hanem gyorsan szakszerű orvosi ellátásban részesülhet. Négy különböző csomagból választhatja ki az Önnek leginkább megfelelő szolgáltatás-összeállítást. Szükség esetén lehetősége van ambuláns műtétek, egynapos sebészet vagy akár onkológiai vizsgálatok igénybe vételére is. A szűrővizsgálatok segítségével pedig könnyebben megőrizheti egészségét, megelőzheti a betegségek kialakulását, illetve sok betegség gyógyulási esélyét megnöveli a korai felismerés.

MIK AZ ELŐNYEI? 


  • Nem kell felesleges időt és energiát áldoznia arra, hogy megtalálja a megfelelő orvost és ellátást, így teljes mértékben a gyógyulásra koncentrálhat.
  • Nem kell vizsgálatonként fizetni a magánorvosi-ellátásért, a biztosítási díjért (havi, negyed-, fél- vagy éves díjfizetés lehetséges) legtöbbször korlátlan számú ellátásban részesülhet, orvosilag indokolt esetben.
  • Szakszerű betegellátásban részesülhet, szép környezetben.
  • 24 órában elérhető egészségügyi tanácsadás, betegútszervezés a Generali Medi24 keretében.
  • Nincs várólista és hálapénz.
  • A lehetséges szűrővizsgálatok előre tervezhetőek, ami segíthet megelőzni a komolyabb betegségek kialakulását.
  • Négy különböző csomagból választhatja ki a megfelelő szolgáltatásokat.

KINEK AJÁNLJUK ELSŐSORBAN?


  • Azoknak, akik szeretnének gyors és szakszerű betegellátást saját maguk és családjuk számára is.
  • Azoknak, akik nem szeretnének a magánorvosok részére vizsgálatonként fizetni.
  • Azoknak, akik a gyorsan és akár több helyszínen igénybe vehető szolgáltatások hívei.
  • Azoknak, akik szeretik az előre megtervezhető és teljes körű gondoskodást a szűrővizsgálatoktól az onkológiai tanácsadáson keresztül a kórházi ellátásig VIP elhelyezéssel, melyet az Exkluzív csomag választásával érhetnek el.


A LEGFONTOSABB TELEFONSZÁM BIZTOSÍTOTTAK RÉSZÉRE:

GENERALI MEDI24   +36 1 465 3777

Egész héten, napi 24 órában elérhető telefonos segítség (Generali Medi24)


  • A Generali Medi24 egészségügyi tanácsadással áll rendelkezésre a hét minden napján, napi 24 órában
  • Betegútszervezés: megszervezik az egészségügyi ellátásokat, lefoglalják az időpontot


Szűrések


  • Éves preventív szűrővizsgálatok


Szakszerű betegellátás


  • Járóbeteg-szakrendelések
  • Laborvizsgálatok
  • Diagnosztikai vizsgálatok (pl. ultrahang, CT, MR,)
  • Gyógytorna
  • Influenza elleni védőoltás
  • Betegszállítás
  • Házivizit
  • Egynapos sebészet
  • Ambuláns műtétek
  • Kórházi ellátás V.I.P elhelyezéssel


Nemzetközi második orvosi vélemény



Onkológiai diagnosztika


  • kivizsgálás
  • onkológiai szakvélemény és javaslat
  • tanácsadás


Rosszindulatú daganatos betegségekre vonatkozó összegbiztosítás



Családi kedvezmények


  • díjkedvezmény családtagok részére

A Generali Medi24 felhívásával szabadon választhat az Europ Assistance kiemelt egészségügyi partnerei közül.
A Generali Biztosító egészségügyi ellátásszervező partnere a Europ Assistance, a kiemelt egészségügyi partnerek listája itt található.

A biztosítási szerződés határozott, legalább egy és legfeljebb öt éves időtartamra köthető.
Betegút-szervezést, időpontfoglalást és 24 órás magyar nyelvű telefonos segítségnyújtást: telefonos orvosi tanácsadás, tájékoztatás helyi egészségügyi ellátók, mentőszolgálatok, gyógyszertárak elérhetőségéről, beteg hazaszállításában való szervezési segítség. 
Igen, amennyiben Plusz, Komplex vagy Exkluzív csomagot választ.
A Komplex és az Exkluzív csomag tartalmazza az éves szűrővizsgálatok lehetőségét, amelyek tartalma biztosítási csomagonként eltérő. 
Igen, Exkluzív csomagunk keretében egy fő biztosítási évente maximum 12 alkalommal vehet igénybe gyógytornát.

letölthető dokumentumok

Ügyféltájékoztató és a biztosítási szerződésre vonatkozó általános rendelkezések

Private Care Biztosítási termékismertető

Generali Private Care egészségbiztosítás rosszindulatú daganatos betegségekre vonatkozó különös feltételei

Generali Private Care egészségbiztosítás onkológiai diagnosztikára vonatkozó különös feltételei

Generali Private Care egészségbiztosítás nemzetközi második orvosi véleményre vonatkozó különös feltételei

Generali Private Care egészségbiztosítás szolgáltatásfinanszírozásra vonatkozó különös feltételei

Generali Private Care egészségbiztosítás általános szerződési feltételei (GPC-ÁSZF/2017)

Terméktájékoztató a Generali Private Care egészségbiztosításról (GPC-TTÁJ/2017)

download documents

Customer Information and General Provisions Governing Insurance Policies

Product Brochure Generali Private Care Health Insurance

General Terms and Conditions of Generali Private Care Health Insurance

Special Conditions of the Fee-for-Service Coverage of Generali Private Care Health Insurance

Special Conditions of the International Medical Second Opinion Coverage of Generali Private Care Health Insurance

Special Conditions of the Oncology Diagnostics Coverage of Generali Private Care Health Insurance

Special Conditions of the Malignant Tumour Coverage of Generali Private Care Health Insurance