Online kárbejelentés

Honlapunkon vagyonbiztosítási (lakás-, vállalkozói-, felelősség-, nagyipari-, gép- és építésszerelés, szállítmánybiztosítási) és gépjármű-biztosítási (kötelező gépjármű-felelősségbiztosítás, casco) szerződéseire jelenthet be kárt.

Amennyiben a kárbejelentéssel kapcsolatban segítségre van szüksége, kérdése merül fel, kérjük, hívja a Generali Telefonos Ügyfélszolgálatát a 06 1 452 3333-as számon!

Vagyonbiztosítási kárbejelentés

Vagyonbiztosítási kárbejelentő rendszerünkkel lakás-, vállalkozói-, felelősség-, nagyipari-, gép- és építésszerelés, illetve szállítmánybiztosítási szerződéseikre jelenthetnek be kárt ügyfeleink.

Hogyan jelentheti be vagyonbiztosítási kárát?

1. Kérjük, töltse ki internetes vagyonbiztosítási kárbejelentőnket!
Kollégánk 5 munkanapon belül felveszi Önnel a kapcsolatot!

2. Lakásában kitört az üveg és lakásbiztosítása terhére szeretné rendeztetni a kárt?
Kérjük, jelentse be a káreseményt az Önhöz legközelebbi ügyfélszolgálatunknál vagy az internetes kárbejelentési rendszerünkön * keresztül!

Kérjük, olvassa el, mit kell tennie vagyonbiztosítási káresemény bekövetkezésekor! 


Gépjármű-biztosítási kárbejelentés

Biztosítónk számos kárbejelentési lehetőséget kínál ügyfeleinek, hogy megkönnyítse kárügyük intézését.

Gépjármű-biztosítási káreseményét az alábbi csatornák bármelyikén bejelentheti:


A kárügyintézés kényelmesebbé tétele, illetve meggyorsítása érdekében Budapesten megújítottuk kárfelvételi rendszerünket. Kárszakértőink a gépjármű sérülésének mértékétől függetlenül minden ügyfelünkhöz kiszállnak az ügyfelek által megjelölt helyre - javítóhoz, munkahelyre, lakhelyre - és a helyszínen végzik el a kárfelvételt. Ennek érdekében javasoljuk, hogy ügyfeleink a kárbejelentéseket Telefonos Ügyfélszolgálatunk 06 1 452 3333, vagy a honlapunkon található online kárbejelentő rendszerünkön keresztül tegyék meg. A kárbejelentések innen eljutnak ügyintéző kollégáinkhoz, akik visszahívják a bejelentőt és a kárszemléhez időpontot egyeztetnek. Budapesten az esetek döntő többségében a kárbejelentéstől számított 24 órán belül elvégezzük a károk felvételét.

Vidéki ügyfeleinknek, amennyiben sérült gépjárművük menetképes, elsősorban a partnerszervizeinknél történő kárbejelentést javasoljuk. Menetképtelen járművek kárfelvételéhez - az esetek döntő többségében és a távolságoktól függően - a kárbejelentéstől számított 48 órán belül kivonulnak szakértő kollégáink.

Mind budapesti, mind pedig vidéki ügyfeleink részére kényelmes megoldást jelent, ha az általuk kiválasztott javítót bízzák meg az ügyintézési teendőkkel. Ezzel mentesülnek a káresemény miatti ügyintézési terhektől, továbbá a kifizetés is történhet közvetlenül a javító részére. Ezáltal ügyfeleinknek nem kell megelőlegezniük a javítási költséget. Partnerszervizeink listája megtalálható honlapunkon.

Minden gépjármű kárfelvétel során jegyzőkönyv kerül kitöltésre, melynek másolati példánya ügyfelünknél marad. A jegyzőkönyv hátoldalán egy tájékoztatóban kerültek ismertetésre a kárrendezés legfontosabb esetei és lépései, illetve néhány hasznos tudnivaló.

Internetes gépjármű-biztosítási kárbejelentés megtétele >>

További információk a gépjármű kárrendezésről >>
 

* Felhívjuk tisztelt ügyfeleink figyelmét, hogy az internetes kárbejelentő rendszerünk Internet Explorer és Firefox böngészőkkel támogatott.

Előzze meg a károkat alkalmazásunkkal!


    Good CSR 2008

    Év honlapja 2007

    Superbrands 2008