Információk és nyomtatványok

Információk és nyomtatványok személyes szerződéskötéssel, módosítással és díjfizetéssel kapcsolatban

Hogyan fizetheti ki biztosítása díját?


Bankkártyás díjfizetéssel honlapunkon keresztül: A díjfizetés American Express, Visa Electron, Visa, Maestro, Master Card bankkártyák használatával honlapunkon keresztül is lehetséges. 

Átutalással: a Generali Biztosító Zrt. Raiffesen Banknál vezetett, 12001008-00100594-00100008 sz. bankszámlájára történő egyedi átutalással. A közleményben kérjük, feltétlen tüntesse fel kötvényszámát vagy a számla sorszámát, ha pedig díjelőleget fizet be, akkor a befizetést megelőzően kérjen biztosításközvetítőjétől egyedi azonosítót (díjelőleges csekksorszám), és arra hivatkozzon. Ha külföldről utal, a következő adatokra lehet még szüksége: IBAN kód - HU19 és SWIFT kód - UBRTHUHB

Csoportos beszedési megbízással: ha már megadta a megbízást a biztosítási díj csoportos beszedési megbízással történő fizetésére, akkor nincs teendője. Ha a jövőben szeretné ezt a fizetési módot választani, akkor kérjük, adja meg a megbízást számlavezető bankjánál netbankon, telebankon keresztül vagy személyesen , az alábbi adatokkal:

Kedvezményezett: Generali Biztosító Zrt.
Kedvezményezett azonosítója: A10308024
Szerződés azonosító: kötvényszám (szóköz, kötőjel és egyéb karakter nélkül). A kötvényszámot (más néven szerződésszámot) többek között megtalálhatja biztosítási kötvényén, valamint az általunk küldött levelek fejlécében is.


A megbízás életbelépése után a továbbiakban a díjat minden esedékességkor leemeljük a bankszámlájáról, így nem kell csekkel sorban állnia, vagy az átutalás indításával időt töltenie.

Néhány fontos tudnivalót szeretnénk figyelmébe ajánlani a biztosítási szerződés megkötésére és a díjfizetésre vonatkozóan az Ön fokozott anyagi biztonsága érdekében:


1. Minden esetben kérjen fényképes igazolványt!


A Generali Biztosító Zrt. tanácsadói fényképes igazolvánnyal rendelkeznek, ezért könnyedén meggyőződhet arról, hogy valóban társaságunk szerződött partnerével áll-e kapcsolatban.


2. Regisztráció nélkül biztosításközvetítői tevékenység nem végezhető!


A Magyar Nemzeti Bank hivatalos internetes oldalán, az un. biztosításközvetítői regiszterben közzéteszi a regisztrált biztosításközvetítők névsorát.
A biztosítási szerződése létrejöttében közreműködő biztosításközvetítő regisztrációját tehát Ön egyszerűen ellenőrizheti a biztosításközvetítői regiszterben a Magyar Nemzeti Bank honlapján.
A Generali Biztosító Zrt. képviseletében kizárólag fényképes igazolványával rendelkező biztosításközvetítőnktől, illetve a regiszterben megtalálható független biztosításközvetítő (többes ügynök vagy alkusz) alkalmazottjától, megbízottjától fogadjon el biztosításkötése során bármilyen közreműködést!
 
3. Minden esetben alaposan tanulmányozza át a szerződési feltételeket a biztosítási ajánlat aláírása előtt, és ha valami nem egyértelmű, feltétlenül beszélje át a biztosításközvetítővel.
 
4. Készpénzt kizárólag a Generali Biztosító Zrt. által kibocsátott, és nyomdailag Generali emblémával ellátott nyugta ellenében adjon át a - fényképes igazolvány alapján erre jogosult - biztosításközvetítőnek!


5. Felhívjuk a figyelmét, hogy 250.000 Ft feletti készpénz összeget nem jogosult átvenni a biztosításközvetítő!


Javasoljuk, hogy 250.000 Ft-ot meghaladó díjelőleget egyedi banki utalással fizessen be közvetlenül társaságunk részére, az alábbi számlaszámra:


Raiffesen Bank: 12001008-00100594-00100008.


A díjelőleg befizetése estén kérjen biztosításközvetítőjétől egyedi azonosítót (díjelőleges csekksorszám), melyet az átutalás közleményében kell feltüntetnie.


Folytatólagos díj átutalása esetében kérjük az átutalás közleményében a kötvényszámot vagy a számla sorszámát tüntesse fel.


6. A biztosításközvetítő a nyomdailag Generali emblémával ellátott nyugta ellenében átvett díjat 48 órán belül köteles a Biztosító részére továbbítani.


7. A visszaélések elkerülése érdekében a biztosítást igazoló dokumentumot (kötvényt) ne adja át illetéktelen személynek!

Ha szerződésmódosítás vagy kifizetés miatt vissza kell juttatnia kötvényét társaságunkhoz, azt megteheti postai úton, illetve átadhatja személyesen bármely ügyfélszolgálati irodánkban. Az átadott dokumentumokról mindig kérjen átvételi elismervényt.
 
Amennyiben biztosításával kapcsolatban bármilyen kérdése van, kérjük hívja telefonos ügyfélszolgálatunkat a +36 1 452 3333-as telefonszámon, ahol munkatársaink készséggel állnak rendelkezésére.


Adatváltozások bejelentése 


Bizonyos szerződési adatokat lehetősége van online szerződéskezelő rendszerünkben is kezdeményezni. Előfordulhat, hogy Ön nem kíván regisztrálni szolgáltatásunkra, vagy olyan szerződési adatot kíván megváltoztatni, melynek online módosítását rendszerünk jelenleg nem teszi lehetővé.

Ebben az esetben a következő adatlapok letöltésével és társaságunkhoz faxon ill. postán történő elküldésével van lehetősége bejelenteni az Önre, illetve a szerződésére vonatkozó adatok megváltozását.

Kérjük, hogy igényét küldje el aláírva, szkennelve a generali.hu@generali.com email címre vagy a +36 1 451 3857 számra faxolja el. Amennyiben kérelmét postán szeretné továbbítani, megteheti a következő címre: Generali Biztosító Zrt. 7602 Pécs, Pf.: 888.


Szerződésmódosítási igényét, adatváltozást online szerződéskezelő rendszerünk segítségével is bejelenthet


A kényelmesebb ügyintézés érdekében személyre szóló internetes szerződéskezelő szolgáltatást biztosítunk, mellyel bármikor, bárhonnan hozzáférhet szerződéseseihez. Kétféle szintű hozzáférést teszünk elérhetővé:

Alap szint - minden ügyfelünk részére automatikusan elérhető az alapszintű hozzáférés hatályos biztosítási szerződés esetén.
  • Tájékozódhat szerződései adatairól
  • Módosíthatja szerződései adatait
  • Gépjármű-biztosítások esetében zöldkártyát, csekket és díjfizetési igazolást igényelhet.

Emelt szint – életbiztosításhoz kapcsolódó befektetések kezelése
  • A fenti, alapszintű jogosultságokon felül pénzügyi tranzakciókat indíthat életbiztosításaihoz: átváltás, átirányítás, eseti díj felosztása, részleges visszavásárlás és trendfigyelő szolgáltatás beállítása
  • Igénylése történhet adott szerződéskötéskor vagy a későbbiekben a szolgáltatási szerződés kitöltésével ügyfélszolgálatunkon vagy személyes tanácsadójánál


Befektetési egységekhez kötött életbiztosítások



Átváltás (meglévő befektetési egységeinek áthelyezése az egyik eszközalapból a másikba), átirányítás (jövőbeni rendszeres befizetések felosztási aránya)

Bejelentő átváltáshoz, átirányításhoz » 
Nyilatkozat részleges visszavásárlásról » 

Visszavásárlási igényét telefonos ügyfélszolgálatunkon, a +36 1 452 3333-as telefonszámon tudja bejelenteni!
Visszavásárlási igényét telefonos ügyfélszolgálatunkon, a +36 1 452 3333-as telefonszámon tudja bejelenteni!

klasszikus életbiztosítások



Egyéb változtatási lehetőségek Befektetési egységekhez kötött és klasszikus életbiztosítások esetén


egészség- és balesetbiztosítások



vagyonbiztosítások



egyéb dokumentumok


A csoportos beszedés fizetési mód segítségével kényelmesen intézheti befizetéseit. Önnek mindössze a Felhatalmazás csoportos beszedési megbízás teljesítésére c. nyomtatványt kell kitöltenie és eljuttatnia társaságunkhoz. A továbbiakban a díjat minden esedékességkor leemeljük az Ön bankszámlájáról, így nem kell csekkel sorban állnia, vagy az átutalás indításával időt töltenie.

A gyors és egyszerű ügyintézés érdekében kérjük, adjon elektronikus megbízást netbankján vagy telebankon keresztül. A megbízáshoz a következő adatokra lesz szüksége. 

Szolgáltató/kedvezményezett: Generali Biztosító Zrt., azonosító: A10308024
Fogyasztói azonosítóként kérjük, hivatkozzon kötvényszámára.

A megbízást kezdeményezheti postai úton is. Kérjük, a kitöltési útmutató alapján töltse ki, majd írja alá a Felhatalmazás nyomtatványt és adja le bármelyik fiókunkban vagy küldje el a következő címre: Generali Biztosító Zrt., Számviteli csoport (1132 Budapest, Váci u. 36-38).
A Felhatalmazás elfogadásáról, az első terhelés várható napjáról levélben értesítjük.

Felhatalmazás csoportos beszedési megbízás teljesítésére »
Igénylés

  • Átutalásos vagy csoportos beszedéses díjfizetés esetén: Ha Ön szerződése alapján átutalással vagy csoportos beszedéssel fizet, e-számlát az erre vonatkozó kitöltött és aláírt nyilatkozat visszaküldésével igényelhet.
    A nyilatkozatot eljuttathatja hozzánk emailben csatolt dokumentumként,  postai úton (7602 Pécs, Pf. 888) vagy személyesen is leadhatja ügyfélszolgálati irodánkban
  • Csekkes díjfizetés esetén: Ha Ön korábban a csekkes díjfizetési módot választotta, és most szeretne e-számlára váltani, akkor az e-számla igényléshez kapcsolódóan a díjfizetést is módosítani kell átutalásra vagy csoportos beszedési megbízásra.

    Kérjük – különösen cégek esetében -, gondolja át az elektronikus számlára váltást, és szükség esetén egyeztessen, van-e lehetőség ilyen típusú számlát befogadni, mivel a visszavonás a kiállított számla sztornózása és a papíralapú új számla kiállítása miatt időigényes lehet. 
Visszavonás

Ha nem szeretne a továbbiakban élni az elektronikus számla lehetőségével, akkor a hozzájárulását visszavonhatja bármelyik ügyfélszolgálatunkon egy visszavonó nyilatkozat kitöltésével, valamint elektronikus úton egy az e-számlához megadott email címéről küldött lemondó levéllel.
Az e-számla hozzájárulás visszavonását követően a szerződésén keletkező díjelőírásairól a számla már nem elektronikusan fog előállni.
Casco szerződés díjfizetési üteme, díjfizetési módja, a gépjármű használati módja, a szerződés önrészesedése megváltoztatásának, újabb tartozékok beszerelésének bejelentésére telefonos ügyfélszolgálatunk +36 1  452 3333-as telefonszámán van lehetősége.
Meghatalmazás segítségével, az Ön helyett a megbízott személy jár el biztosításának kezelésében. Meghatalmazás letöltése
A különböző típusú szerződések lemondását a hatályos jogszabályok alapján a vonatkozó biztosítási feltételeink tartalmazzák, melyek megtalálhatóak weboldalunkon. Konkrét kérdéseivel keresse telefonos ügyfélszolgálatunkat a +36 1 452 3333-as telefonszámon, ahol munkatársaink készséggel állnak rendelkezésére.